SSC Allmänt snack Allmänt småprat Sökes: Folk från Dalarna

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

Som de flesta kanske vet(om inte, så vet ni det nu) har jag flyttat från Stockholm till Borlänge, och söker nu lite folk för att kunna genomföra någon sorts träff till hösten, då turisterna försvunnit från våra vägar…

Har dock dålig upkoppling så jag kollar inte så ofta, dock har jag en telefon man kan ringa på om man vill och det är 070 416 64 64, och då kommer man till Lars 🙂

Har hittat ett par bilar i västerdalarna men vet ej om ni är med på forumet, skriv eller ring så vet jag, kanske en miniträfff i Vansbro eller nåt?

/Larsa

Janne248
      Deltagare

Inget folk från Dalarna?! 😮

Satt & klura på om vi skall köra en Dalarnaräff den 4 Sep? Om nån är intresserad. 🙂

FeA kanske? Dina 3 polare från Sandviken kanske?
        Fredrik Nelzen och Ullis från Falun kanske?

Har ingen direkt idé om aktivitet ännu. Men blir vi några så skall nog något trevligt kunna utlovas.

EDIT: Hittar ”vi” folk så slutar vi prata om en träff här utan starta vi en tråd i rätt avdelning.

PO
        Deltagare

Jag kan väl nästan räknas som mas. 1 mil från dalagränsen 🙂
          Tyvärr fel datum för min del.

/PO

Subaru Robban
          Deltagare

Ja om inte scanian kallar så är jag ett säkert kort…;-) /Robban från gävle

FeA
            Deltagare

Räkna med mej! 😀
              Ska försöka få med polarna oxå. Har en till som köpte Impreza i Måndags! 😀

Morpheus78: Är du på?
              Subaru Robban: Bli stockjägare så slipper du jobba helger! 😉

Va bra om vi blir några st från Sandviken/Gävle hållet, då kan ju vi ta sällskap..

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.