- Detta ämne har 20 svar, 1,457 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 7 månader sedan av OzO.
-
FörfattareInlägg
-
19 april, 2005 kl. 13:47 #22302modulatedDeltagare
Hepp, klart jag kan hjälpa till, är ju ändå här framför datamaskinen
på jobbet dagligen och reloadar forumet så ;).// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
19 april, 2005 kl. 13:48 #191105NiklasDeltagareJag var moderator ett tag men fick känslan att så fort man försökte styra upp och få lite ordning och reda så blev det ett himla liv. Detta plus att man är lite handikappad då forumet inte stödjer viktiga funktioner gjorde att jag tappade gnistan och la av. Har även slutat som moderator på Zatzy i nästan samma veva. Man är sällan uppskattad som den som försöker ordna upp och snygga till. 🙁
Men om ingen annan känner sig manad så tar jag oket från dina axlar gamle man. 😉
EDIT: Modulated, starkt jobbat min vän!
19 april, 2005 kl. 13:50 #191103DavveDeltagareSjälvklart ställer man upp.. Jag kan även hjälpa till med utveckling om det skulle behövas.
/D – EN SLITEN IT-Konsult 😉
19 april, 2005 kl. 13:52 #191090OzODeltagare“stödjer viktiga funktioner” – Säg vilka du saknar så skall jag se om dom finns! 🙂
Modereringsfunktionerna har varit avslagna i detta forum. Finns en checkruta… men jag är inte helt hundra på vad som dyker upp när man slår på. Vi har kört manuell hantering hittills.
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::19 april, 2005 kl. 14:00 #191106NiklasDeltagareDe viktigaste är väl:
* Slå ihop trådar
* Del en tråd till två
* Ta bort inlägg helt (nog inte möjligt vad jag förstått)Sen kunde jag inte flytta till alla avdelningar men det var nog bara för att jag endast var moderator i några av avdelningar.
19 april, 2005 kl. 14:03 #191096StratDeltagareKan också tänka mig att hjälpa till. Är här alldeles för ofta :+
19 april, 2005 kl. 16:42 #191097BlockenDeltagareFantastiskt att fyra pers är klar-klar-klaaaara så snabbt! :7
Lysande! 🙂
Ozo, hur många till behöver vi?
/AB
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
19 april, 2005 kl. 20:59 #191098Janne248DeltagareJag vet inte om jag passar som polis, men uppfyller iaf ett kriterium; Jag är här inne varje dag…..iaf “lurkar”.
20 april, 2005 kl. 09:20 #191088sykeBlockeradJag är inne dygnet runt (när inte BBB stänger av min uppkoppling), så jag kan nog också ställa upp! Snart ska jag gå en ässkuuell kurs också (inte för att jag vet vad det har med saken att göra, men ändå) :+
20 april, 2005 kl. 09:30 #191091OzODeltagareKul att så många kan tänka sig att ställa upp! :*
Som sagt, just nu finns inte så många avancerade funktioner. Men flytta trådar till var som helst måste man ju kunna göra. Jag återkommer inom kort då jag har funderat ut och testat ett par saker.
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::3 maj, 2005 kl. 08:38 #191092OzODeltagare3 maj, 2005 kl. 12:06 #191104LarryDeltagareHjälper gärna till om det behövs! Kan inte så mycket esskuuell 😛 :+ eller annat nyttig men är inne här så gott som alltid 🙂
Kan säga direkt att om det är till hjälp kan jag “polisa” på “Styling / Tillbehör / Bilvård” och “ICE och Larm”. Det är det jag är mest hemma på! (och efter Alien´s varning, där har man minst risk att få smisk om man moppsar) 😉
Hör av dig/er!3 maj, 2005 kl. 12:19 #191093OzODeltagareAlien:
* Slå ihop trådar
* Del en tråd till två
* Ta bort inlägg helt (nog inte möjligt vad jag förstått)
* Sen kunde jag inte flytta till alla avdelningar men det var nog bara för att jag endast var moderator i några av avdelningar.2 första punkterna håller forumutvecklarkillen på med. Kommer i nästa version av forumet. Okänt releasedatum.
Ta bort inlägg kan man nu göra, dvs inlägget kommer försvinna helt från tråden. (Däremot ser jag att den finns kvar i senast inlägg… hmm)
Har nu fixat så man kan flytta från sina avdelningar som man ansvarar för till var som helst.
🙂
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::4 maj, 2005 kl. 11:53 #191094OzODeltagare4 maj, 2005 kl. 13:25 #191102down_the_drainDeltagareJag är inte svår på denna punkt heller….
/P
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.