Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Kom igen nu Ozo, fixa mig så jag kan styra upp. 🙂

Janne248
      Deltagare

Ja kom igen nu! Vill styra upp jag med!

modulated
        Deltagare

Ozo har slutat putsat krom nu och slagit på funktionerna :*

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

OzO
          Deltagare

Fixat! Säg “Hej!” till alla nya forummedarbetare! 🙂

Nån som är missnöjd så säg till.

Ni kan som sagt när som helst kasta in handduken, jag är bara glad att få lite extra hjälp.

Till sist, ni som använder forumet: inget onödigt gnäll på moderatorer om dom råkar ändra fel eller för mycket. Anmäl hellre detta och påpeka hur du tycker det skulle skötas egentligen. Det finns numera regler att läsa -> knappen bredvid FAQ i huvudforummenyn.

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Janne248
            Deltagare

Tackar tackar! Har nu redan styrt upp ett “topic”!

OzO
              Deltagare

Vårat forum är välanvänt! Men det börjar bli dags för några av er att dra ett strå till stacken tycker jag. Vi behöver folk som kan moderera lite. Forumet är i stort sett omodererat idag och det är iofs något som jag tycker är positivt. Men det behövs ett vakande öga.

Vad vi behöver är folk som är inne på forumet i stort sett varje dag och som kan ta ansvar för en avdelning och se till att dom få regler som finns efterföljs.

Jag har längre inte tid/lust/ork att göra detta längre.

Jag kommer skriva en stickytråd per avdelning med lite regler som gäller. Just nu har vi en rätt gammal version av forumet. Jag är inte helt säker på vad som är förbättrat i nästa men moderering kommer inte innebära att man behöver klistra ihop trådar till en, ge varningar, osv… Uppgraderingar och det tekniska kommer jag o maxan förmodligen att sköta även i fortsättningen. Det är det dagliga som vi vill delegera.

Så! PM:a, maila webmaster@impreza.nu eller skriv i tråden om ni kan tänka er att ställa upp! Om det är fler än 1-2 blir det mindre jobb för var och en.

_______________________________________________________________________________
                ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.