SSC Allmänt snack Allmänt småprat SÖKES: Impreza till filminspelning i STOCKHOLM

Visar 12 inlägg - 31 till 42 (av 42 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Ozo: Ungefär det jag försöker säga. 😉

/N – som tycker det är tillräckligt att de vill ha en Subaru

STIred
      Deltagare

Alien, håller med det är en kul grej i sig, men det beror också en hel del på hur gärna man själv vill att ens bil ska synas i tidningar, filmer etc. och hur mycket just den exponeringen är värt för en själv 😉 Sen visst att de vill ha en subaru är jäkligt kul 🙂

Edit: Som sagt Addson gör som du själv känner, låt oss andra babbla 😉

Niklas
        Deltagare

det beror också en hel del på hur gärna man själv vill att ens bil ska synas i tidningar, filmer etc. och hur mycket just den exponeringen är värt för en själv

Precis, det är där skon klämmer. Om du inte tycker detta är en tillräckligt cool grej att vara med om och få lite exponeringstid om än bara så att du själv och i värsta fall din närmaste bekantskapskrets vet att det är just din bil så är du kanske fel person.

Om du inte vill att bilen skall synas i tidningar så ställer man inte upp och visar upp den heller.

Sen om filmarna har önskemål om att modifiera bilen så skall de självklart stå för notan (eventuellt material och tid) för både modifieringen och återställningen. Sen att få några slantar för tiden man själv bränner av att stå och titta bakom kameran, ja det är ju plus i kanten för en själv och något ganska självklart också om filmaren (eller fotografen) kommer själv att tjäna på att visa upp din bil – något som var fallet vid fotograferingen av min bil.

STIred
          Deltagare

Om du inte tycker detta är en tillräckligt cool grej att vara med om och få lite exponeringstid

Det kanske inte alltid handlar om att det är ”coolt” eller inte. För vissa kanske det gör iofs 😉
            Men annars är vi nog ganska överens 🙂

Niklas
            Deltagare

Vad handlar det om när det inte är ”coolt eller inte”?

STIred
              Deltagare

Vi tar det över en öl sen vid nåt tillfälle på nån träff eller nåt, vill inte bli alltför djup/filosofisk här på forumet 😉 😀

Vill iaf höra sen hur Addson gjorde. Och om han valde o göra det hur gick det hela i så fall 🙂

Micke81
                Deltagare

Jag sa 5k men det dom kunde erbjuda va 2k! Jag tackade för mig då.. Alldeles nyss ringde dom igen o hade möte med producenten o vem vet dom kanske nappade.. känns ändå kanske inte lönt.. Isf.. Torsdag hämta trialer o hämta bilen i garaget 1 mil bort o ta bilen till verkstaden för av montering av dekaler samt tvätt. fredag åka till lidingö för the shoot o vara där mesta delen av dan. Sedan åka o lämna bilen i garaget o sen lämna tillbaka trialen.. Länns sådär… 🙁 🙁 vad tycker ni???

Jag skulle glömma det för 2k, kanske för 5. Se till vad kalaset kostar dig. Vill du inte syssla med välgörenhet så bör du få så d täcker allt + lite till, dvs resa m andra bilen, släp, tvätt, dekaler, bortfall av inkomst osv…
                  Dem lär inte själva göra reklamen gratis o isf så behöver inte du tumma på det. Dem skor sig på det om inte du gör det med största sannolikhet.

/Micke

Yonaz
                  Deltagare

Tack till dig X som valde att åka från Dalarna ner och hjälpa Kim.
                    All heder till dig!

/J

STIred
                    Deltagare

Så det blir mao reklam film med Addsomobilen? Ser vi fram emot o se den då 🙂 Tänkte nästan att reklammakarna skulle fastna för hans bil 🙂

Manor
                      Deltagare

Så det blir mao reklam film med Addsomobilen? Ser vi fram emot o se den då 🙂 Tänkte nästan att reklammakarna skulle fastna för hans bil 🙂

Adde bor ju inte i Dalarna, så det lär väl ha varit någon annan som ställde upp :). Vem är du X?

Addson
                        Deltagare

Nej jag bojkotta.. Dom verkar ju efter?????? på den reklam byrån…

HAEN
                          Deltagare

Nu har man fått pengarna för med verkan i reklam filmen.5000 för 3 timmar, de är bra betalt tycker jag.Passade på att göra en om mappning på jrm samtidigt.

Kanon trevliga människor i filmcrewet.

Visar 12 inlägg - 31 till 42 (av 42 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.