Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    tomaso
    Deltagare

nån som vet om det finns nåt företag som säljer sungard bilsolfilm till privatpersoner??

MVH Tomas

tomaso
      Deltagare

…jo, jag gjorde ett försök med ”återmonterbar” solfilm från Biltema för 40:- :D. Det fungerade hyfsat…tills man stängde dörren och filmen fastnade mot gummilisten ;).mvh Mats N

aha , ja de klart med imprezans fönster utan karm så blir de ju extra kruxit o få den o sitta kvar ,.. klart biltemas film är ju inte den bästa i sverige 🙂

har ju själv gått en kurs på sungard i stockholm i solfilmsmontering för ett år sen , men de har inte blivit mycket montering än så länge.
        Kan tyvärr inte köpa den finaste filmen desert smoke.
        Pratade me en glasmästare i stan igår o de skulle gå att köpa tre andra märken allafall, men jag överväger att låta han göra det allafall , är ju inte gratis o misslyckas dirket , känns som att de är 80 % chans att jag blir nöjd med bakrutan..

Manor
        Deltagare

…jo, jag gjorde ett försök med ”återmonterbar” solfilm från Biltema för 40:- :D. Det fungerade hyfsat…tills man stängde dörren och filmen fastnade mot gummilisten ;).

mvh Mats N

tomaso
          Deltagare

ingen som gör de själv ??

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.