› SSC › Allmänt snack › Träffar › sommar träff gbg?
- Detta ämne har 8 svar, 1,322 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 9 månader sedan av
adam.b.w.
-
FörfattareInlägg
-
4 juli, 2014 kl. 08:59 #32574
adam.b.w
DeltagareHejsan jag ber så hemskt mycket om ursäkt dels för att jag är sent ute och framförallt mitt dåliga och bristande engagemang i min roll som regeringsansvarig 😮 🙁
men nog om det jag ska försöka se till att de ska ordnas en liten aktivitet på ett datum som passar alla d—0.o—b
En av minan är vänner jobbar på ett företag där dom hyr ut https://www.youtube.com/watch?v=uxbR-qYxXlg
så om intresse finns kan vi orda detta som aktivitet på förmiddagen. detta sker helst ute på Orust för att underlätta flygningen.
Senare har jag som förslag att vi gemensamt åker till Mollösund för att avnjuta en bit mat vid havet 😎
för att senare avsluta det hela med lite grupp fotografering ?:)Beroende när detta äger rum så kan vi ev gemensamt åka till Göteborg för att se om det händer något kvälls skoj? om nu intresse finns 😮
Jag kan tänka mig möta upp er i Kungälv då vi spikat datum för att ni inte ska behöva vara osäkra på vägen d—0.o—b
jag har ett förslag på datum som funkar för mig. men kom gärna med era egna åsikter och tankar. dock behöver vi bestämma något så fort som möjligt så jag kan kolla på priser och hur många vi blir?
mer info ang flyboard tjofräset kan ni finna här
http://www.jetmarine.se/flyboard/jag tänkte att lördagen den 19 juli kan vi träffas kl 10 i Kungälv utan för donken?
annars funkar det även den 26e samma tid?jag väljer lördagar med hänsyn till att alla kanske inte har semester mm.
jag behöver ha besked snarast om vilka som tycker detta låter som en fin ide så jag kan boka tid och ge er prisuppgifter för flygningend—0.o—b
MVH Adam :p
4 juli, 2014 kl. 15:31 #270688challe
DeltagareHärligt initiativ Adam d—0.o—b
Dock tror jag att det är få som har oplanerade helger mitt i/mot slutet av juli, det är ju trots allt i semestertider.Själv kan jag inte nån av dagarna tyvärr,
4 juli, 2014 kl. 22:00 #270691adam.b.w
DeltagareOkej tanke. Är ju att så många som möjligt ska kunna delta. Så kom med egna förslag på datum som passar er. Efter som det är en vatten aktivitet som sår på schakt är de ju skönt om man fortfarande. ”Tror” att det är sommar. Jag vill ju kunna ringa och boka snarast möjligt. Så jag ber er alla att storma med dagar som passar er. Så vi kan sy ihop något bra 😉
5 juli, 2014 kl. 21:12 #270689Vince
Keymaster”Tyvärr” så är jag utomlands (är inte så ledsen ändå 😉 ).
Ni som är här kan jag starkt rekommendera flyboard. Testade detta för några veckor sedan eftersom jag hade fått ett presentkort från några här i klubben när jag fyllde år (32……..+moms :p ). Det var sjukt roligtt :D.
Bra idé Adam d—0.o—b.6 juli, 2014 kl. 06:58 #270695karlberg
DeltagareBåda datumen passar mig perfekt! Har semester under de veckorna,
Kul initiativ !;)6 juli, 2014 kl. 18:50 #270692adam.b.w
Deltagarevi gör som så här då för att så många som möjligt ska kunna vara med å ” leka” så skjuter vi fram detta event till augusti? då borde de va lite värme kvar i vattnet 😛
d—0.o—b16 juli, 2014 kl. 10:23 #270693adam.b.w
DeltagarePga av att så många inte kan vilket är förståligt så låter jag er fylla på med datum ni kan? Tänk att de ska badas så hälsat inte i november 😉
17 juli, 2014 kl. 22:17 #270690Jocke.T
DeltagareDetta låter trevligt, dock så får jag nog svårt att komma ifrån en heldag.
Men lite mat och skitsnack skulle jag nog få lov av tanten till 🙂
Dock hänger det lite på datumet.19 juli, 2014 kl. 14:39 #270694adam.b.w
DeltagareDatum kommer när vi snacka ihop oss 🙂 tycker så många som möjligt ska vara med 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.