Hej på er där ute d—0.o—b
Jag är nog inte ensam om att tycka att de är roligare ju fler man blir därför får ni tillsammans med mig komma med förslag på en passande helg vi kan ha en större träff nu i sommar.
Kom även gärna med förslag om aktivitet och bjud in vänner från andra delar av landet.
Tyvärr har vi ju ingen bana i GBG området. men det är ju alltid kul att umgås och bara köra lite.
Jag har följande förslag. detta är om man lägger upp det på en tex lördag.
vid cirkus 13:00 möter man upp vid Bäckebol ”som ligger väldigt centralt” alternativt kollered. för att gemensamt åka till paintball fabriken och spela i en timma.
http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=94322
för att senare duscha av oss. duschar finns där. efter det tar vi och kör till Lygnern. för att ha en gemensam grillning och kör ett varv. efter detta kan man ju alltid återvända till GÖTEBORG alternativt åka hem om man inte kan eller orkar fortsätta busa. 😎
Dock någon som skulle varigt kanon. för dom som vill så hade de inte suttit fint med en öl eller 2kanske;) fast vart ska man i så fall ta vägen. 😮
Kom hemskt gärna med förlag och idéer om andra alternativ. Detta är absolut inte hugget i sten.
Tycker ni även att vi ska försöka satsa på en hel helg? så sej jätte gärna till. jag hade hemskt gärna tagit vara på min lediga tid och gjort något kul med klubb kamrater.
Så kom igen och fyll på med idéer och förslang om Datum samt andra aktiviteter!
trevlig sommar och för er hjältar med semester hoppas ni har det underbart—0.o—b