› SSC › Allmänt snack › Träffar › Sommarcruising 2010
- Detta ämne har 29 svar, 3,114 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 2 månader sedan av
Daniel666.
-
FörfattareInlägg
-
19 maj, 2010 kl. 20:52 #202548
bobban
DeltagareHa ha vilka löjliga tält ni har
Eftersom man kör subaru så har man råd med ett hustält som detta hi hi20 maj, 2010 kl. 14:35 #202546kamikaze
Eftersom man kör subaru så har man råd med ett hustält som detta hi hiDu behöver väl inget tält öht, det är la bara att fälla baksätena så har du världens säng 😀
20 maj, 2010 kl. 15:38 #202549bobban
DeltagareDu behöver väl inget tält öht, det är la bara att fälla baksätena så har du världens säng 😀
asg….
Ja jo det går ju det med,men inte lika bekvämt21 maj, 2010 kl. 01:00 #202564Skinkis
Eftersom man kör subaru så har man råd med ett hustält som detta hi hiHelvete vad bra! Då kan vi förvänta oss att du följer med och tar med ditt eminenta tält så vi stackars Ford-människor kan få sova i ett respektabelt tält då 😉
25 maj, 2010 kl. 05:43 #202556farsan
DeltagareGotland it is!
Tydligen ganska mycket gatbilar där som väntar på att vi kommer över.
Målet är att ta sig över torsdag kväll, ev kommer det finnas utrymme för några varv runt ringen också då det är allmänhetens dag på banan lör-sön.25 maj, 2010 kl. 16:43 #202550bobban
Deltagareom det blir den ön så vet jag inte om min ekonomi tillåter det ca 1000 kr för tur och retur sedan boende mm mm men å andra sidan har jag anledning till att hälsa på min lilla mamma och släkten typ.utan mina älskade barn
25 maj, 2010 kl. 20:22 #202557farsan
Deltagareom det blir den ön så vet jag inte om min ekonomi tillåter det ca 1000 kr för tur och retur sedan boende mm mm men å andra sidan har jag anledning till att hälsa på min lilla mamma och släkten typ.utan mina älskade barn
Tål du husdjur (hund/katt) bor du gratis på ett liggunderlag min vän.
Vi har en kille där som har lägenhet i Visby.26 maj, 2010 kl. 21:11 #202551bobban
DeltagareTrevligt jag skulle kunna bo hos min mor men hon bor ju ute i Tofta så ca två mil från visby tar lååång tid att gå om man har lite sprit i sig jag ska kolla om min bror ska med för då är det ju bara halva priset på bilen jag får ringa runt bland släkten så kanske det ordnar sig ändå.
26 maj, 2010 kl. 21:41 #202568FrazzeVästerås
DeltagareSkulle ju vara såå nice!
27 maj, 2010 kl. 00:20 #202565Skinkis
DeltagareTål du husdjur (hund/katt) bor du gratis på ett liggunderlag min vän.
Vi har en kille där som har lägenhet i Visby.Trevligt jag skulle kunna bo hos min mor men hon bor ju ute i Tofta så ca två mil från visby tar lååång tid att gå om man har lite sprit i sig jag ska kolla om min bror ska med för då är det ju bara halva priset på bilen jag får ringa runt bland släkten så kanske det ordnar sig ändå.
En liten rättelse: Axel bor inte i Visby, utan i Hemse… Tror det ligger hela 4 mil utanför Visby?
27 maj, 2010 kl. 05:40 #202558farsan
DeltagareEn liten rättelse: Axel bor inte i Visby, utan i Hemse… Tror det ligger hela 4 mil utanför Visby?
4 mil utanför visby???
Trodde det var vatten där.
Jaja, Taxibuss is the shit27 maj, 2010 kl. 12:51 #202566Skinkis
Deltagare4 mil utanför visby???
Trodde det var vatten där.
Jaja, Taxibuss is the shitYes!
Eller så får vi har en liten tävling tidigare på kvällen där förloraren får vara nykter och köra 😉27 maj, 2010 kl. 20:08 #202552bobban
DeltagareHa ha asg sköna ni är!!
Jag har ännu inte bestämt mig för ekonomin är i botten det lutar åt att inte följa med
snyft
jag skulle behöva komma bort ett tag från Norrköping men som alltid bromsar ekonomin jämt satan så less man är på det men men jag får semestra på grabbens trampbil i år he he28 maj, 2010 kl. 00:40 #202567Skinkis
DeltagareHa ha asg sköna ni är!!
Jag har ännu inte bestämt mig för ekonomin är i botten det lutar åt att inte följa med
snyft
jag skulle behöva komma bort ett tag från Norrköping men som alltid bromsar ekonomin jämt satan så less man är på det men men jag får semestra på grabbens trampbil i år he heOm du verkligen vill med så finns det garanterat plats i någon av bilarna. På det viset så slipper du ju din egna bils kostnad så att säga 😉
Om du nu kan tänka dig att sitta i en Ford vill säga… Vem vet, du kanske också blir biten av viruset? Fordus-Deprisivus-Bakterius är inte att leka med förstår du 🙂
22 juni, 2010 kl. 10:00 #202560Daniel666
DeltagareNu är det inte långt kvar, ska bli sköj att se Gotland…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.