SSC Allmänt snack Träffar Sommarcruising 2010

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 30 totalt)
  • Författare
    bobban
    Deltagare

Ha ha vilka löjliga tält ni har
      Eftersom man kör subaru så har man råd med ett hustält som detta hi hi

http://www.friluftsvaror.se/varor/bilder/verona.jpg

kamikaze
      Deltagare

Du behöver väl inget tält öht, det är la bara att fälla baksätena så har du världens säng 😀

bobban
        Deltagare

Du behöver väl inget tält öht, det är la bara att fälla baksätena så har du världens säng 😀

asg….
          Ja jo det går ju det med,men inte lika bekvämt

Skinkis
          Deltagare

Helvete vad bra! Då kan vi förvänta oss att du följer med och tar med ditt eminenta tält så vi stackars Ford-människor kan få sova i ett respektabelt tält då 😉

farsan
            Deltagare

Gotland it is!
              Tydligen ganska mycket gatbilar där som väntar på att vi kommer över.
              Målet är att ta sig över torsdag kväll, ev kommer det finnas utrymme för några varv runt ringen också då det är allmänhetens dag på banan lör-sön.

bobban
              Deltagare

om det blir den ön så vet jag inte om min ekonomi tillåter det ca 1000 kr för tur och retur sedan boende mm mm men å andra sidan har jag anledning till att hälsa på min lilla mamma och släkten typ.utan mina älskade barn

farsan
                Deltagare

om det blir den ön så vet jag inte om min ekonomi tillåter det ca 1000 kr för tur och retur sedan boende mm mm men å andra sidan har jag anledning till att hälsa på min lilla mamma och släkten typ.utan mina älskade barn

Tål du husdjur (hund/katt) bor du gratis på ett liggunderlag min vän.
                  Vi har en kille där som har lägenhet i Visby.

bobban
                  Deltagare

Trevligt jag skulle kunna bo hos min mor men hon bor ju ute i Tofta så ca två mil från visby tar lååång tid att gå om man har lite sprit i sig jag ska kolla om min bror ska med för då är det ju bara halva priset på bilen jag får ringa runt bland släkten så kanske det ordnar sig ändå.

FrazzeVästerås
                    Deltagare

Skulle ju vara såå nice!

Skinkis
                      Deltagare

Tål du husdjur (hund/katt) bor du gratis på ett liggunderlag min vän.
                        Vi har en kille där som har lägenhet i Visby.

Trevligt jag skulle kunna bo hos min mor men hon bor ju ute i Tofta så ca två mil från visby tar lååång tid att gå om man har lite sprit i sig jag ska kolla om min bror ska med för då är det ju bara halva priset på bilen jag får ringa runt bland släkten så kanske det ordnar sig ändå.

En liten rättelse: Axel bor inte i Visby, utan i Hemse… Tror det ligger hela 4 mil utanför Visby?

farsan
                        Deltagare

En liten rättelse: Axel bor inte i Visby, utan i Hemse… Tror det ligger hela 4 mil utanför Visby?

4 mil utanför visby???
                          Trodde det var vatten där.
                          Jaja, Taxibuss is the shit

Skinkis
                          Deltagare

4 mil utanför visby???
                            Trodde det var vatten där.
                            Jaja, Taxibuss is the shit

Yes!
                            Eller så får vi har en liten tävling tidigare på kvällen där förloraren får vara nykter och köra 😉

bobban
                            Deltagare

Ha ha asg sköna ni är!!

Jag har ännu inte bestämt mig för ekonomin är i botten det lutar åt att inte följa med
                              snyft
                              jag skulle behöva komma bort ett tag från Norrköping men som alltid bromsar ekonomin jämt satan så less man är på det men men jag får semestra på grabbens trampbil i år he he

Skinkis
                              Deltagare

Ha ha asg sköna ni är!!

Jag har ännu inte bestämt mig för ekonomin är i botten det lutar åt att inte följa med
                                snyft
                                jag skulle behöva komma bort ett tag från Norrköping men som alltid bromsar ekonomin jämt satan så less man är på det men men jag får semestra på grabbens trampbil i år he he

Om du verkligen vill med så finns det garanterat plats i någon av bilarna. På det viset så slipper du ju din egna bils kostnad så att säga 😉

Om du nu kan tänka dig att sitta i en Ford vill säga… Vem vet, du kanske också blir biten av viruset? Fordus-Deprisivus-Bakterius är inte att leka med förstår du 🙂

Daniel666
                                Deltagare

Nu är det inte långt kvar, ska bli sköj att se Gotland…

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 30 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.