SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Sommardäck Falken Azenis RT-615

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    rallymarkus
    Deltagare

på min tid då jag körde sti hade jag ju sådano originalmonterade re070 sen hade jag även re040 och toyo 888 men jag tyckte re 070 var bäst på alla sätt me slitstyrka o grepp o allt… toyo var halva livslängden på …
      kanske inte bäst grepp men många faktorer gjorde dom till dom bästa däcken jag hade iaf.

.zip
      Deltagare

.zip skulle du kunna kolla med din däckpolare om det går att få hem Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec?

Oj! Här hade vi ett missat gammalt inlägg 😛
        Bäst hade varit om du ringt/PM:at 😀

Om du fortfarande behöver däck så kan jag ringa honom imorn och fråga.

//.zip

Janne248
        Deltagare

Om du fortfarande behöver däck så kan jag ringa honom imorn och fråga.

Behöver till våren, min lokala däcknisse här i Dalarna verkar kunna få hem däcket i storlek 225/45-17 till våren, pris okänt. fanns tydligen i andra storlekar tidigare…. Så om du har lust får du gärna be din däckpolare kolla! Alltid bra med lite info från olika håll, se om det blir samma svar!

Janne248
          Deltagare

Ringt lokala däckgubben igen för att se vad han säger om ”Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec”. Inga nyheter nu, men snart!

.zip
            Deltagare

Hade ”fest” ikväll och min däck polare va hit.
              Frågade i samma veva efter Falken Azenis RT-615 och fick samma svar som sist.
              Nästan omöjligt att få tag i, om man inte vill importera, och då bör man va ett par st.

//.zip

Janne248
              Deltagare

Tack för att du kollar men, tror det blir ”Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec” de verkar gå att få hem…

jeppe
                Deltagare

Vad är priset på dessa Janne ?

Janne248
                  Deltagare

Vad är priset på dessa Janne ?

Det är det min lokala däckgubbe håller på att kolla! Återkommer!

Janne248
                    Deltagare

Lokala däckgubben fixar inte ”Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec” 🙁 🙁 Kanske till hösten, men jag behöver till våren!

.zip? Kunde din däckgubbe? Annars blir det RE070….

.zip
                      Deltagare

Sorry Janne. Verkade nästan omöjligt här med, men han kollar fortfarande upp det.

För att garanterat få hem dom däcken är om det är flera personer som behöver däck.
                        Någon som har bra kontakt med Evo klubben eller någon annan klubb?

//.zip

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.