SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Soppatorsk… men ändå inte.

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Bad Idea ™ Göran…du har ju Rdäck numera… 😉

/J

OzO
      Deltagare

Japp, men jag kör inte längre! 😀

/G

Grusdraparn
        Deltagare

Är du 100 % på att det bara är ren bränslebrist som gör misständningarna ? Diskuterade lite angående dina och Klaes problem med Per senast jag var där. Han trodde även en väldigt hög insugstemp kunde vara boven eller iaf en av banditerna 🙂 Får väl delvis svaret på det när Klaes monterat och mappat sin med FMIC.Ja jösses, början på målrakan gick den inge vidare :oMvh.Mattias —————————————Efternamnen på mina flickvänner är —————————————Jpg ,wmv och mpg ;)—————————————

Inte samma lika bekymmer, jag lider av taskig ic och en turbo som troligtvis går lite varmare än orginal, iaf vid 1,6 bar 😉

Men att du får fuelcuts på rakan låter ju lite annorlunda?

/Klas

specialized
          Deltagare

Är du 100 % på att det bara är ren bränslebrist som gör misständningarna ? Diskuterade lite angående dina och Klaes problem med Per senast jag var där. Han trodde även en väldigt hög insugstemp kunde vara boven eller iaf en av banditerna 🙂 Får väl delvis svaret på det när Klaes monterat och mappat sin med FMIC.Ja jösses, början på målrakan gick den inge vidare :oMvh.Mattias —————————————Efternamnen på mina flickvänner är —————————————Jpg ,wmv och mpg ;)—————————————

Inte samma lika bekymmer, jag lider av taskig ic och en turbo som troligtvis går lite varmare än orginal, iaf vid 1,6 bar ;)Men att du får fuelcuts på rakan låter ju lite annorlunda?/Klas

Aha, oki 🙂 Menar du mig ? Jag gick på laddtrycksspären på 1,4 några gånger på kullen ja, första gångerna faktiskt, har aldrig hänt vid körning på vägen sen vi fixade dit den ställbara restriktorn.

Mvh.Mattias
            —————————————
            Efternamnen på mina flickvänner är
            —————————————
            Jpg ,wmv och mpg 😉
            —————————————

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.