Jag har nu inhandlat 2st Sparco Evo2plus stolar till min GT men lyckas inte får till de med undereden :S allt verkar bli för högt eller så sitter man snett. Undrar helt enkelt om det är någon som har såna stolar i sin bil eller om jag skulle köpt std Evo stolar ist? Satt ju lite bättre i domhära tyckte jag 😀
Börjar bli lite desperat nu :S har ju inte kört bilen än i år.
Hehe! ne det verkar som att de ska funka nu, väntar bara på glidskenan sen ska de borras lite och provsittas 🙂 en sida iaf 😛 orka trasha båda stolarna om de inte blir bra. 😀 men de blir de nog
Kul att du fick det att funka (bankar huvudet i bordet x() … får gärna lämna bild på det då jag tänkte uppgradera mina stolar under vintern som kommer och kan vara kul att veta på ett hum hur man ska göra utan att slita stolarna i stycken och sedan lyckas med 400 hål mer eller mindre i underredet 😀
Jo jag hade gärna lagt upp lite bilder om jag inte hade monterat en pall istället för stol för de är ju tydligen inte meningen att de ska passa!!!x( kommer ha två Fina stolar stående i hörnet, och en pall (den gamla stolen blev slaktad) + och en passagerar stol i bilen. men men nån ska ju ha den snabbaste pallen i sverige!