SSC Allmänt snack Träffar speed wekend on ice 2013. vilka här i från åker?

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

Jag hade då i alla fall grymt kul på speed weekend :D, jäkligt kul att tjöta lite med dig Mange666, till nästa år bokar jag stuga i tid, så man kan umgås lite mer med er subaru folk och gnata och tjata lite på kvällarna 🙂

OZo träffade ju dig lite snabbt på fredagen, för låt att jag var lite upp stressad innan start med att fixa skrapa och diverse till Nymarks bil och inte han prata så mycket, försökte kolla efter dig sen för att prata lite mer, men är så jäkla dålig på att komma i håg ansikten tyvärr 🙁
      Hoppas vi ses nå mer.

MVH
      Fredrik

Magnus666
      Deltagare

Tack det samma Ficke.W! Bilen din gick ju riktigt bra såg jag! Är själv rätt nöjd med helgen, fick till några skapliga farter på korta rakan (gammla sträckan) men är inte nöjd med farten på långa rakan.. På timeattack såg jag inga tider men det dyker nog upp resultat om några dagar. Till nästa år ska jag ta med mej mer däck/hjul så man slipper packa ihop pga punka 🙁

Fricke.w
        Deltagare

Okej 🙂
          Jaså de gick inte vägen med punkan, tjatigt 🙁

OzO
          Deltagare

Hemma efter 2 dagar på ett rullande groggbord (givetvis med isdäck) sätter sina spår… *gäääsp* Men hade satans så kul! Nästa år ska subban få smaka is! 🙂

Kul att träffas Fricke! Hann tyvärr inte hälsa på Magnus666 men såg er åka iaf! 😀

Magnus666
            Deltagare

Tack det samma Ficke.W! Bilen din gick ju riktigt bra såg jag! Är själv rätt nöjd med helgen, fick till några skapliga farter på korta rakan (gammla sträckan) men är inte nöjd med farten på långa rakan.. På timeattack såg jag inga tider men det dyker nog upp resultat om några dagar. Till nästa år ska jag ta med mej mer däck/hjul så man slipper packa ihop pga punka 🙁

I timeattack, näst snabbaste bil på fredagen och 4:de snabbaste bil totalt. Inte så illa av en gammal Subaru 🙂

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.