- Detta ämne har 3 svar, 682 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 3 månader sedan av Lt Dan.
-
FörfattareInlägg
-
14 september, 2004 kl. 21:17 #21604SpeedWorksDeltagare
Hejsan alla SSi-are.
SpeedWorks Stockholm har i September ett antal fina specialerbjudande till alla medlemmar i SSi.
Vi har bland annat höstrea på vårt fälgsortiment till Subaru.
ROTA-fälgar
ROTA-fälgar. Tarmac 2 i 17″ och 18″. Finns i svart, silver samt guld i 17 och 18-tum. Vi erbjuder superpriser på dessa fälgar inför hösten. 18″-are från 2095 kr / st samt 17″-are från 1695 kronor.Intercoolers
Superfina intercoolers från Australien. Finns i lager i två storlekar.
SpeedWorks Monster Intercooler: 600x300x76mm Core Size 820mm end tank to end tank. Pris 5995 inkl moms.
Speedworks Super Intercooler: 450x300x76mm Core Size 600mm end tank to end tank. Pris: 5395 kronor.BuddyClub avgassystem
Finns hemma för omedelbar leverans. Spec 3 och Spec 4. Finns till såväl WRX som GT. Kräver lite modifiering (kapas en halv decimeter). 3″ system från katalyator och bakåt.
Pris: 7995 kr /st
Läs mer på http://www.buddyclub.us/
Marknadens lättaste avgassystem. Väger endast 6.4 kilo och har 0.8mm gods.DC Sports avgassystem till WRX / WRX Sti
3″ DC Sports avgassystem till Subaru finns nu hemma i lager för omedelbar leverans. 15% rabatt till alla i SSi.Turbo Outlet-pipes till Subaru WRX i rostfritt stål
3″ turbo outlet pipes. Pris: 4995:- (ord pris 5995:-)Grenrör Subaru WRX DC Sports. Finns hemma för omedelbar leverans. Vi ger alla i SSi 15% på ordinarie priser.
Dumpventiler Turbosmart
Finns hemma i lager till Subaru WRX STi. Vi ger 10% på ordinarie priser hela September.Dumpventiler HKS.
Finns hemma i lager för omedelbar leverans. 15% rabatt till alla i SSI.AEM insug (Cold Air Intakes)
Stort lager. Finns i blått, rött och polerat. Vi ger 10% rabatt på alla dessa insug. Passar både till GT och WRX. Sabbar INTE luftmassemätare som andra insug på marknaden.Laddtrycksstyrningar Blitz, Apexi och Turbosmart.
Blitz 10% rabatt på ordinarie pris
Apexi 15% rabatt på ordinarie pris
Turbosmart 10% rabatt på ordinarie pris.PLUS en massa andra helt galna priser som vi bara kör September ut.
Ring oss gärna på 08-776 00 16 eller maila på info@speedworks.se för att höra om lagerstatus.
Först till kvarn.. får först.. skörda.. 😉
MVH,
Klaus
SpeedWorks Stockholm AB14 september, 2004 kl. 21:21 #185602BlockenDeltagareGrymma erbjudanden! Vi tackar och bockar! 🙂
Lt Dan, passa på nu och handla fälgar! (Jag kan värva dig som kund) 😀
/AB
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
15 september, 2004 kl. 21:27 #185601PerraDeltagare>Lt Dan, passa på nu och handla fälgar! (Jag kan värva dig som
>kund) 😀
>
>/ABHehe, nja det får nog vara. (Om du nu menade mig?) Jag ser inte att dem har TE37or i 19″ på rabattlistan så jag får nog leta vidare. 😉
/Bubba
16 september, 2004 kl. 18:51 #185603Lt DanDeltagare>Grymma erbjudanden! Vi tackar och bockar! 🙂
>
>Lt Dan, passa på nu och handla fälgar! (Jag kan värva dig som
>kund) 😀
>
>/AB
>
>
>Min
>STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gifVa nog mig block mena.
Hmmmmmm…..e suuuugen…det rycker i plånboken..aaaahhh
/Lt Dääään
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.