Tjenare sitter och har tagit mig en bowmore och kom på iden
att kanske starta upp en server som vi som e sugen skulle kunna conecta
och köra mot varandra utav bara tusan.
Jag skulle kunna fixa ihop en maskin att ha som server om ni e sugna
på att lira lite colin, burns osv mot varandra.
Nu e vi ju ett stort gäng och då e frågan om det fungerar
att spela typ 20 pers eller nått på ett rally spel och om det finns
multiplayer överhuvud taget.
Tjenare sitter och har tagit mig en bowmore och kom på idenatt kanske starta upp en server som vi som e sugen skulle kunna conectaoch köra mot varandra utav bara tusan.Jag skulle kunna fixa ihop en maskin att ha som server om ni e sugnapå att lira lite colin, burns osv mot varandra.Nu e vi ju ett stort gäng och då e frågan om det fungeraratt spela typ 20 pers eller nått på ett rally spel och om det finnsmultiplayer överhuvud taget.Låter det bra eller? ____________________________http://www.garaget.org/?car=36415www.rallybilder.com
Men grabbar läser ni inte dagstidningen? Killar som spelar bilspel blir rentutav tokiga i trafiken, och tror dom är rallykungar på riktigt! Läste detta i Aftonbladet för någon vecka sedan….
// B.S som håller sig ifrån bilspelen just av denna anledning.
Men grabbar läser ni inte dagstidningen? Killar som spelar bilspel blir rentutav tokiga i trafiken, och tror dom är rallykungar på riktigt! Läste detta i Aftonbladet för någon vecka sedan….// B.S som håller sig ifrån bilspelen just av denna anledning.
Ja kanske bilspel som NFS o.s.v.. Men testa RBR eller GTR så får du en fin upplevelse & lite spår och rally utbildning 🙂