Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Gilarski
    Deltagare

Smäcker?! Har du sett en sån S201 vinge monterad.. 😀 Ser ut som ett riktigt skämt faktiskt.

Du kan ju sätta dit blad när din vinge har kollapsat pga downforce.. 😉 I början hade inte gobstopper såna där vingblad men sen så gick vingen lite sönder tydligen, blir nog några kilos tryck där vid närmare 300km/h.. 😀

Hoppas du hittar nåt som blir bra, 22B är ju dock inte såååå olik den du har, förutom att den är justerbar då.

F@n va påläst du är grabben. Jo det där med downforce är väl ett bekymmer för mig 😉

Får kolla runt lite till men börjar alvarligt fundera på att tillverka en egen i aluminium med lite kolfiberinlägg á la WRC/Gobbstopper stuk, ska skissa på nått ikväll. 🙂

Eiiiiik
      Deltagare

Timeattack vinge är iofs ganska fräckt!
        Annars håller jag med Steewe! 🙂

Gilarski
        Deltagare

Arghhh, har nu kollat på 5000 spoilers på Ebay men hittar inte vad jag söker, finns endel riktigt kul men passar inte då dess form inte linjerar med bagageluckan.

Hittade några som var rätt lika Gobbstopper, dessa var dock till Ford samt Honda.

Nåväl, jag ger upp 😮 så jag har nu snöat in på ARP då jag inte känner att en egendesignad kommer bli snygg nog, tänker då på finishen.

Har mailat JRM, som är ÅF, får se vad de säger men den till EVO X var riktigt snygg (dra musen över den betäckningen i listan).

http://aprperformance.com/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=44

Nitros2
          Deltagare

Har en sådan vinge. Kan försöka få iväg lite bilder så du ser hur det ser ut på bilen.. återkommer..

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.