SSC Allmänt snack Träffar Spontanträff Stockholm…

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Manu_Sti
    Deltagare

Tja,

Det är länge sedan jag har varit på en träff i Stockholm, skulle var kul att träffas i helgen och prata lite skit…

Mr Walle
      Deltagare

vi tänkte ha en träff 7/5
        det har ju vart mycket isträffar och sen så är det ju elmia nu i helgen så därför har vi legat lite lågt.
        vi kommer lägga upp en tråd om träffen lite senare
        men spontan träffar är ju alltid trevligt

Manu_Sti
        Deltagare

Ja, men den 7e mai är det Street Cars Fest, och jag har min bil på mässan, och det är en ”Planerade” träff ni pratar om, jag bara ville en ”Spontan” träff vid en Mc D. eller annan plats för att prata skit…

Mr Walle
          Deltagare

ville bara informera lite
            och om du läser mitt inlägg igen så ser du att spontanträffar välkommnas 😉

Manu_Sti
            Deltagare

Ok, om jag säger så att i morgon, söndag, kl 13:00 ska jag stå vid Mc Donalds i Årsta, bredvid Martin Ohlsson, kan det vara några som kommer? Idag träffade jag en ny ägare av en Impreza 06 när jag tvättade bilen, jätte trevlig…

FlyingFin
              Deltagare

Tjena Manu!

Tycker att det är dax för en ny spontan träff ihelgen eller vad säger du?

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀

Manu_Sti
                Deltagare

Jag tycker att det är alltid kul att träffa andra ägare, vi kan träffa i helgen vid Mc Donalds igen och snacka, kanske nån mer kommer… Vilken tid och dag passar dig bäst?

josefn
                  Deltagare

Vart i Stockholm brukar ni träffas..skulle vara kul och komma ditt och snacka lite..

Josef

AK_Impreza
                    Deltagare

ja är oxå på 🙂 bara det inte krockar med street cars fest som ja o manu ska ställa ut på 🙂

FlyingFin
                      Deltagare

Tänkte om vi skulle träffas nu i helgen som kommer, Söndag 30 April eller Måndag 1 Maj efter som det är en röd dag så är man ju ledig.

Eller vad tycker ni? Själv funderar jag på att åka ut väldigt tidigt någon dag ihelgen för att ”söndags åka” }(

Vi kan ju träffas på parkeringen vid Mc D Årsta/Marin Olsson, fika, snacka, kanske sticka ut och bränna lite 😀

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀

syke
                        Blockerad

Söndag .. hmm .. då har jag för mig att det händer någonting annat, iallafall på kvällen. Mycket muller, däcksrök och såna grejor 😀

FlyingFin
                          Deltagare

På kvällen, jasså… var då? 😛
                            Dit måste jag.

josefn
                            Deltagare

aa vart…vilken tid ungefär…skicka pm.

Manu_Sti
                              Deltagare

Tja, ska vi träffa idag? Är det nån som skulle komma om man säger kl 13:00 vid Mc Donalds i Årsta, föra vecka var vi 3 men kanske skulle vi var mer idag eller?

syke
                                Blockerad

Jag dyker nog inte upp 🙁

Ska fippla på 3-tumssystemet, byta olja och lite annat småpill.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.