SSC Annonser Säljes – Delar Spridare 650cc, topplocks bulltar mm

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

Har en uppsätning Power enterprise 650cc som ej kommer att användas pga ändrade planer, säljes för 2000:-

Har även en uppsätning Orginal subaru topplocks bulltar, dessa passar: Subaru Impreza Turbo 1992 to 2007 EJ20G EJ20K EJ205 EJ207 EJ255 EJ257 2.0i 2.5i Genuine Subaru Part: 11095AA042 nya i förpakning 600:-

Har även en Tomei BTR alldrig använd, som eventuelt säljs, pris bud på den, kommer inte i håg vad jag gav för den, men inte var den gratis i alla fall 🙂

Agency power side fed fuelrails, ALLTSÅ BARA RAILARNA UTAN NÅ SLANGAR, SITTER DOCK AN6 ELLER AN8 ANSLUTNINGAR PÅ DOM HAR JAG FÖR MIG.

Har även orginal kolvar och stackar från sti ej257, som är i använt men gott skick, ser ut som stakarna är smida i alla fall från fabrik, säger min motor guru 🙂 pris bud på dom, och alla bud tages och utvärderas.

MVH
      Fredrik

iron m///
      Deltagare

btr passar den på orginal rail till phase 1,5?

mvh micke

Fricke.w
        Deltagare

Du de har jag ingen aning om?
          Men ska klistra in en bild här på hur den ser ut, så ser du själv.
          Men där emot har jag sett adaptrar att köpa till orginal fuelrailar, som möjlig gör montering på orginal fuel rail.

OBS!!!!!!!! Tomei brensle trycks mätaren är testad på jobbet, med riktigt dyr state of the art utrustning hos instrument verkstan, och den vissade exakta värden på 100% bättre än så blir de inte 😉
          MVH
          Fredrik

Fricke.w
          Deltagare

AP Fuel rails.

Fricke.w
            Deltagare

upp 🙂

TomK
              Deltagare

Har du kvar btr??

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.