SSC Allmänt snack Allmänt småprat Spya i bilen

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    kamikaze
    Deltagare

Har precis kommit hem från en tur till Kullaberg (ett stort disco som ligger ute i ödemarken ), där det idag är ”inspark” för folk i gymnasiet. Hade lovat att köra lillbrorsan och hans polare.Fick en signal vid 21 och brännde iväg för att hämta dom.
      Jag märkte ganska snart hur en av dom somnade i baksätet tänkte inte mer på det utan körde på. När jag hade kommit halvvägs så var det dags för det obligatoriska pissestoppet det var då jag upptäkte att en av de små svinen valt att kasta upp all grogg som han hävt i sig på förfesten x( x( x( x( . Jag trodde jag small av, den lille jä..ln hade ju kunnat säga till så hade jag tvärnitat var som helst på vägen, men ack det gjorde han inte. Så fort jag kom fram så fick de andra dra ut fyllot så han fick tömma det sista som var kvar sen ringde jag hans mor och mötte upp på vägen hem hon såg inte allt för munter ut när hon mötte sin kladdiga son}(. Nu återstår bara att ta bort det värsta av materialet sen ska den lille skiten få betala en rekond av klädseln. Kl 02:00 ska jag hämta de andra, gud nåde den som spyr.

Nyman
      Deltagare

Fy fan… ingen trevlig doft de där… å dessutom ta rätt på de hela… usch..

-= enough is enough =-

Lefty
        Deltagare

Jag har slutat att skjutsa fyllisar, även goda vänner, folk blir så jävla jobbiga i fyllan (även jag själv) :D. Detta gjorde jag sen en ”kompis” fick för sig att rycka i handsbromsen mitt i vintern under färd för 3 år sen på gamm saaben jag hade då. Sen dess har inte ett fyllo fått åka med mig 🙂

Spya har jag sluppit men de är ju bara en tidsfråga när man ska köra fyllskallar.

alrik
          Deltagare

Spya är aldrig trevligt…

Att man kan vara lite jobbig efter en kväll ute är ju inget konstigt. Men om man ska kunna få skjuts hem någon gång så får man bjuda till och skjutsa hem kompisarna ibland också.

Varje gång någon skjutsar hem mig så bjuder jag på köttbullar och makaroner. Uppskattas alltid av den nyktre chaffören.

/ Mikael – som blir ”normal” enligt några kompisar när jag blir full…:D

Boki
            Deltagare

Se till att få kläseln ”rensad” tvättad så fort som möjligt!!!, och se till att firman som gör det inte slarvar med ”kanter o vrån”. Lilla minsta så kan det stinka på i evigheter typ……….. rätt kemikalier för att ta bort ”syran” också 😉

FlyingFin
              Deltagare

x( Som tur är, så är ju baksätet enkelt att skruva loss och ta ut.

Det hade jag nog valt att göra, för att slippa att lukten sprider sig i bilen.
                Det är mycket enklare att tvätta utanför bilen.

Sedan är det bara att köra kemtvätt så ska det nog inte vara några som helst problem med vare sig lukt eller fläckar.

Kan ju gå att tvätta bort med varmt vatten och mildtvål lösning också.

No Go, i fortsättningen på att köra fylle folk 😉

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen 😀
                Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

FRBxxx
                Deltagare

Tvätta av det med såpa å varmt vatten, så blir du av med i princip allt.. En polare råkade ut för samma sak å tvätta ur det direkt å lät bilen vädras ur under natten..
                  Dagen efter märktes inte ett skit..
                  Men får du han till att betala rekond så kör på det. 🙂

Hoppas det löser sig..

kamikaze
                  Deltagare

Har nu andvänt diskmedel och vatten som tog bort det mesta även lukten nu får man vänta och se om det blir några konstiga ränder kvar då åker nog bilen in på rekond.
                    Nu ska jag och brorsan (challe på forumet) sätta in ett slutsteg för att sedan ladda upp för kvällens aktiviteter.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.