Visar 14 inlägg - 61 till 74 (av 74 totalt)
  • Författare
    roadtip85
    Keymaster

Åker ni E22 ner mot Kalmar eller över Boxholm väg 32? Om ni åker via Söderköping E22 så kan jag nog hänga på runt 16:00

Vi kan val åka E22:an. Så länge övriga inte har något emot det?

Zlasher
      Deltagare

E22an borde funka precis lika bra.

Fredsson
        Deltagare

Aldrig!!

Klart det funkar med E22an 🙂

SPiKE
          Deltagare

Vi kan val åka E22:an. Så länge övriga inte har något emot det?

Shell i Söderköping går inte att missa, vi kan mötas upp där. Jag slår en pling imorrn em och checkar var ni är

Surbarbro
            Deltagare

Jag dyker också upp där.
              Nu är jag superladdad. 🙂
              Det ska bli så kul att köra och träffa alla er andra.

kamikaze
              Deltagare

Då har man kommit hem igen efter ännu en fantastisk dag med SSC och Superstage. Tack Johan för att du tog tag i bokningen så det blev av öht och tack alla andra som hjälpt till så saker och ting flöt på.

Kul att se lite nya ansikten och kul att se förbättringar på tiderna, till er som inte va där så kan jag bara beklaga men ni gick miste om mycket körning räknade att våran bil gått 41 repor totalt under dagen och det får man väl va ganska nöjd med. Tack Magnus och Stefan för lån av dämpare utan det så hade vi inte kommit så många varv.

Och så ett stoooort GRATTIS till Anders B (Roadtip85) som fick bästa tid 1,23,25 och därmed SLAKTADE Magnus (Just try) gamla tid.

Koffe
                Keymaster

Stort grattis Anders! Grym tid!

/K

Andersson
                  Deltagare

Grattis Anders!
                    Kul att se er även om det va en snabb visit, man blev ju inte ett dugg sugen på att köra inte nej fy va tråkigt ni verkade ha 😉

challe
                    Deltagare

Faan va roligt det va att få köra Superstage igen (har inte kört på 3 år).
                      Det va allt lite ringrostigt i början av dagen och halt, innan dimman och daggen hade försvunnigt. Efter middagspizzan så blev det dock bättre och jag tror att nästan samtliga sänkte sina tider.

Som vanligt så va det hur trevligt som helst kvällen innan på moshult d—0.o—b 😀

Bra jobbat Johan (zlasher) som styrde upp detta,
                      Får lyfta på hatten till Stefan och Karlsson också som kom ner enbart för att förgylla vistelsen för oss andra och för att hjälpa till med tidtagningen.

Hoppas nu verkligen att vi kan få till en körning i vår

Surbarbro
                      Deltagare

Tack, alla mina vänner för en fantastisk helg.
                        Alltid lika kul att träffa er. Underbart, Johan att du fick till den här träffen. Vi måste se till att det blir en repa till våren. Jag är på.
                        Grattis Anders, så kul att se ditt leende.
                        Som sagts innan, kul att se några andra ansikten och nya bilar.

SPiKE
                        Deltagare

Grattis Anders till en riktig dräpartid!
                          Som vanligt så gick det lite trögt på morgonkvisten men efter en pizza, som enligt Karlzzon gav aktiepost i pizzerian, så började det gå fort som attan. Själv åkte jag reservbilen som inte gör annat än bjuder upp till dans iom bakhjulsdrift och då blir det inga snabba varv, men kul är det. I vår ska Sniken vara kry igen och då jädrar blir det åka av så det är bara att boka in en ny SS körning asap 🙂

Snabbaste tider för dagen:

1. Johan 1.29.88
                          2 Catrine 1.35.94
                          3. Anders 1.23.25
                          4. Fredrik 1.34.66
                          5. Henrik 1.37.00
                          6. Carl 1.27.79
                          7. Josefin 1.34.16
                          8. Oskar 1.28.97
                          9. Christian 1.26.03
                          10. Tobias 1.28.72
                          11. Mattias 1.29.66

Fredsson
                          Deltagare

Första gången man kört SS 🙂 Och inte sista! Blodad tand så det räcker!!
                            Nästa gång ska tiden slås i Forester om man inte har en mer potent banmaskin tills dess 😀
                            Kul o träffa lite nytt folk oxså o stort tack till Stefan som ställde upp o tog tider 🙂

Zlasher
                            Deltagare

Tack allihop som var med. Det blev ju bra och var grymt kul detta. Som vanligt:)
                              Får ta och styra upp en 2 dagars i vår då.
                              Då känns de 5 timmarna i resan dit mer värt.
                              Grattis som fan Anders!

roadtip85
                              Keymaster

Kan bara stämma in och tacka alla för en hur grym dag som helst! Och tack för gratulationerna! 🙂
                                Riktigt bra jobbat att du fixa detta Johan!

Vågade mig knappt fram till tidtagningen efter sista varvet, tog en låång kylningsrunda och kom fram till att det det fick vara färdigkört för dagen. Tänkte att “det där måste va en bra tid, kunde det blivit 1.23.xx?! Jag fick ju ändå till utgångarna och inbromsningarna till/från rakan jävligt bra… Men nej, 1.23.xx, sluta drömma nu Anders!”

När jag väl vågade mig fram till Stefan blev man minst sagt glad! 😀

Igen, tack som fan alla för en kanondag!

Visar 14 inlägg - 61 till 74 (av 74 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.