SSC Allmänt snack Träffar SSC Banträff Kinnekulle Ring Söndage 2011-09-04

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    AndreS
    Deltagare

Är det möjligt att komma lite sent, vid 11-12 snåret? Tänker på betalning och besiktning.
      Jobbar natt mot Söndag i Göteborg så hade tänkt få sova någon timma.

subaruclub.bana
      Deltagare

Är det möjligt att komma lite sent, vid 11-12 snåret? Tänker på betalning och besiktning.
        Jobbar natt mot Söndag i Göteborg så hade tänkt få sova någon timma.

Vi löser det på plats. Många av de som besiktigar ska ”bara” gå runt och sparka däck så vi löser det. Angående förargenomgången får du kontakta mig eller Magnus så löser vi det innan du åker ut på banan.

Mvh Stefan

Jommie
        Deltagare

Va bra Jommie då vet du när du ska åka till Kullen så vi får minst en forester på banan 😉

Det hadde varit så jävla kul, men saknar stort sett ALLT som behövs for att köra. Så som försäkring, service på bilen…..
          Meh, får vänta tills Grängesberg. Fast da blir det nog inte diesel. Da skal pickup’en få prova på lite.

AndreS
          Deltagare

Vi löser det på plats. Många av de som besiktigar ska ”bara” gå runt och sparka däck så vi löser det. Angående förargenomgången får du kontakta mig eller Magnus så löser vi det innan du åker ut på banan.

Mvh Stefan

Perfekt, försöker byta bort så jag kan vara med hela dagen.
            Hur funkar det om man vill vara två på samma bil, gumman var lite sugen att köra.
            Räcker det med varsin SMA eller är det dubbla startavgifter?

subaruclub.bana
            Deltagare

Perfekt, försöker byta bort så jag kan vara med hela dagen.
              Hur funkar det om man vill vara två på samma bil, gumman var lite sugen att köra.
              Räcker det med varsin SMA eller är det dubbla startavgifter?

Hoppas du kan byta pass så vi får se en STi Racing hela dagen. 🙂

Startavgiften är per förare och SMA är personlig.

/Stefan

subaruclub.bana
              Deltagare

För de som vill tänkte vi åka karavan, med samling 14.00 imorn lördag på McD i Vårgårda!

Väl mött!

/S

Daniel666
                Deltagare

Ska försöka vara där, alltid roligare att köra ihop.

Vince
                  Keymaster

För de som vill tänkte vi åka karavan, med samling 14.00 imorn lördag på McD i Vårgårda!

Väl mött!

/S

Jag väntar vid nån korsning i Alingsås o hänger på 🙂

kingo
                    Deltagare

hej! kopplingen till min impreza har inte kommit, går det att köra min fiesta som medlem i subaruklubben?

daniel

AndreS
                      Deltagare

Otroligt nog fick jag ledigt så kommer att vara där hela dagen.
                        Är det någon som ska dit från Göteborg som man kan lifta hem med efter träffen, bilen åker åt ett annat håll:P

subaruclub.bana
                        Deltagare

hej! kopplingen till min impreza har inte kommit, går det att köra min fiesta som medlem i subaruklubben?

daniel

Egentligen inte, men vi löser det på plats tillsammans med FSC så kom med din Fiesta.

Mvh Stefan

Steewe
                          Deltagare

Otroligt nog fick jag ledigt så kommer att vara där hela dagen.
                            Är det någon som ska dit från Göteborg som man kan lifta hem med efter träffen, bilen åker åt ett annat håll:P

Jag, Magnus, Christian och Anna åker ner till Göteborg med en Impreza och en V70. Vi borde ha en plats över till dig. 🙂 Ford-Daniel åker oxå mot Gbg.

Mvh Stefan

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Ämnet ”SSC Banträff Kinnekulle Ring Söndage 2011-09-04” är stängt för nya svar.