Är det möjligt att komma lite sent, vid 11-12 snåret? Tänker på betalning och besiktning.
Jobbar natt mot Söndag i Göteborg så hade tänkt få sova någon timma.
Är det möjligt att komma lite sent, vid 11-12 snåret? Tänker på betalning och besiktning.
Jobbar natt mot Söndag i Göteborg så hade tänkt få sova någon timma.
Vi löser det på plats. Många av de som besiktigar ska ”bara” gå runt och sparka däck så vi löser det. Angående förargenomgången får du kontakta mig eller Magnus så löser vi det innan du åker ut på banan.
Va bra Jommie då vet du när du ska åka till Kullen så vi får minst en forester på banan 😉
Det hadde varit så jävla kul, men saknar stort sett ALLT som behövs for att köra. Så som försäkring, service på bilen…..
Meh, får vänta tills Grängesberg. Fast da blir det nog inte diesel. Da skal pickup’en få prova på lite.
Vi löser det på plats. Många av de som besiktigar ska ”bara” gå runt och sparka däck så vi löser det. Angående förargenomgången får du kontakta mig eller Magnus så löser vi det innan du åker ut på banan.
Mvh Stefan
Perfekt, försöker byta bort så jag kan vara med hela dagen.
Hur funkar det om man vill vara två på samma bil, gumman var lite sugen att köra.
Räcker det med varsin SMA eller är det dubbla startavgifter?
Perfekt, försöker byta bort så jag kan vara med hela dagen.
Hur funkar det om man vill vara två på samma bil, gumman var lite sugen att köra.
Räcker det med varsin SMA eller är det dubbla startavgifter?
Hoppas du kan byta pass så vi får se en STi Racing hela dagen. 🙂
Otroligt nog fick jag ledigt så kommer att vara där hela dagen.
Är det någon som ska dit från Göteborg som man kan lifta hem med efter träffen, bilen åker åt ett annat håll:P
Otroligt nog fick jag ledigt så kommer att vara där hela dagen.
Är det någon som ska dit från Göteborg som man kan lifta hem med efter träffen, bilen åker åt ett annat håll:P
Jag, Magnus, Christian och Anna åker ner till Göteborg med en Impreza och en V70. Vi borde ha en plats över till dig. 🙂 Ford-Daniel åker oxå mot Gbg.