SSC Allmänt snack Allmänt småprat SSC Dekal?

• Detta ämne har 13 svar, 1,948 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år sedan av Garagekungen.
Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Red_Mike
    Deltagare

Nu när klubben blivit SSC så måste ju dekalerna bytas ut. Vet att någon på forumet sålde framrutestreamer till SSI (Alien?) Tänkte bara kolla om det är någon som redan är i farten att producera/sälja såna eller om det finns några ideer om det?

Mvh Micke

Zetterlund
      Deltagare

en SSc dekal ”ligger på bordet” hos oss i styrelsen och vi har dekaltryckare som kommer göra dekalerna åt oss.. Problemet är bara att vi har inte riktigt fått fram nya designen än 😉 .. Vi kanske skulle behöva jobba lite hårdare på det 😛

Steewe
        Deltagare

en SSc dekal ”ligger på bordet” hos oss i styrelsen och vi har dekaltryckare som kommer göra dekalerna åt oss.. Problemet är bara att vi har inte riktigt fått fram nya designen än 😉 .. Vi kanske skulle behöva jobba lite hårdare på det 😛

Kanske?! Se till att det är klart omedelbart! 😀

Andersson
          Deltagare

Bra Stefan bara på dom 😀

Garagekungen
            Deltagare

Jag tycker att vi bör ha något till depå´n i Orsa – är det någon som har nått som går att använda ?
              :confused:

challe
              Deltagare

Banderollen som hänger i bakgrunden skulle kanske gå att använda, men vart den är vet jag inte. Dessutom är den ju lite inaktuell eftersom vi numer är en subaru klubb

Garagekungen
                Deltagare

Banderollen som hänger i bakgrunden skulle kanske gå att använda, men vart den är vet jag inte. Dessutom är den ju lite inaktuell eftersom vi numer är en subaru klubb

Now we´re talking !!!
                  🙂

…eller varför inte hela set-up´en !!! 😀

Vore rätt jyst – om det inte båser för mycket (men det gäller oavsett hur man gör depån), kan mycket väl tänka mig stå med borrmaskin och fästa upp lite ”tältpinnar” för att få till nått lite extra…
                  …man har ju inte roligare än man gör sig !!!
                  (och jag brukar ha j@vligt kul !!!) :p

Andersson
                  Deltagare

Du får gärna låna min stol och kylväska 😉 men tältet får du ringa IM och fråga om men det är ganska slitet nu efter en luftfärd på Vallåkra -09

Janne248
                    Deltagare

Banderollerna finns hos mig vad jag vet… dock är de ju dukigt inaktuella nu…. dags för nya!

Garagekungen
                      Deltagare

Du får gärna låna min stol och kylväska 😉 men tältet får du ringa IM och fråga om men det är ganska slitet nu efter en luftfärd på Vallåkra -09

Tja va fasen, ska de´ va show eller ska de´ va show !!!
                        Får jag kontaktuppgifter så slår jag en signal och hör om det är tillgängligt eller redan bokat… :p

Behöver nått som gör att alla vet vart de skall sikta… 😀

Andersson
                        Deltagare

Ring 020-782278 fråga efter Carolina Hägg

Garagekungen
                          Deltagare

Ring 020-782278 fråga efter Carolina Hägg

Tack för namnet, Andersson !

Provade naturligtvis…
                            Numret gick till en automatisk telefonröst där man kan:
                            ”- Tryck 1 för att komma till närmaste verkstad.
                            – Tryck 2 för att komma till närmaste försäljare.”

Tvivlar på att hon finns där… :p
                            …jag känner nämligen till de som har verkstad/försäljning här på Värmdö (och hon finns inte där så vitt jag vet).

Har du något annat nummer eller info var/hur jag söker henne ? 🙂

Andersson
                            Deltagare

Vilken tur att man har hennes visitkort 😉
                              Charolina Häggstam 042-4904915 eller 070-8994915

Garagekungen
                              Deltagare

Vilken tur att man har hennes visitkort 😉
                                Charolina Häggstam 042-4904915 eller 070-8994915

Tack, för mig räcker det med ett nummer…
                                :p
                                Muhahaha !!!

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.