SSC Allmänt snack Träffar SSC Storträff 2012 (29-30/6-1/7)

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 79 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

SMA kommer att säljas på plats, dock ser vi gärna att man köpt detta i förväg!

Just try
      Deltagare

Hej på er alla!

Nu är det panik he he! Jag och Stefan har fortfarande inte fått våra r-däck från England.
        Slänger ut frågan i luften! Finns det någon som ska till storträffen som har r-däck på fälg med 114,3 som kan tänka sig att hyra/sälja lite gummi? Skicket på däcken spelar mindre roll, bara dom kan klara några varv på bana.
        Vi vill alltså inte köpa fälgarna.

Detta är en super chansning, går den inte hem så kanske postbilen får stanna hemma.
        Känns inte riktigt som om det är någon idé att åka ca 160 mil för att ställa bilen i depån.

Mvh Magnus o Stefan

Janne248
        Deltagare

Det är bara 5 som förbetalat! Vill ni verkligen pynta 100:- extra ni som inte förbetalat?
          Se inlägg på sidan två för betalning info!

Lindbloom
          Deltagare

Kommer betalas ikväll:)

nossnoJ
            Deltagare

Betalade in nyss. 😉

Jommie
              Deltagare

Betalade in nyss. 😉

Jag med. Lönedag i dag d—0.o—b

Andersson
                Deltagare

Pengar på väg.

Klart ni får låna mina R-däck om jag hinner få dom, Spike och ni får slåss om dom 😉

Kvarnis
                  Deltagare

Hej på er alla!

Nu är det panik he he! Jag och Stefan har fortfarande inte fått våra r-däck från England.
                    Slänger ut frågan i luften! Finns det någon som ska till storträffen som har r-däck på fälg med 114,3 som kan tänka sig att hyra/sälja lite gummi? Skicket på däcken spelar mindre roll, bara dom kan klara några varv på bana.
                    Vi vill alltså inte köpa fälgarna.

Detta är en super chansning, går den inte hem så kanske postbilen får stanna hemma.
                    Känns inte riktigt som om det är någon idé att åka ca 160 mil för att ställa bilen i depån.

Mvh Magnus o Stefan

Slå länge däcken kommer så kan vi lösa det, jag har
                    både däck maskin och balansering.
                    Dock så är de enda däcken jag har 255/40-17
                    Har ni datum när dom är på ingång?
                    Vilken storlek på däck behöver ni?

Markus
                    Deltagare

Tar du med däckmaskinerna till Härnösand? 🙂 Jättebra i så fall för jag behöver kränga på nya men vill elda upp mina gamla först 😉

Kvarnis
                      Deltagare

Tja 13 mil är ju gång avstånd föe en norrläning FYI 😉 :D, dvs 50min färväg max

nossnoJ
                        Deltagare

Så som det ser ut i dagsläget blir det nog ingen storträff för min del. Ringde till Subaru i Strängnäs idag och det hade strulat till sig med min beställning på renoveringssatsen till mina OK. Sitter nu hemma med nymålade och fina OK men inga packningar. Vill inte sätta dit dom gamla spruckna packningarna. 🙁 🙁

OzO
                          Deltagare

Så som det ser ut i dagsläget blir det nog ingen storträff för min del. Ringde till Subaru i Strängnäs idag och det hade strulat till sig med min beställning på renoveringssatsen till mina OK. Sitter nu hemma med nymålade och fina OK men inga packningar. Vill inte sätta dit dom gamla spruckna packningarna. 🙁 🙁

Gick ut och letade febrilt i garaget för jag trodde jag hade några liggandes, men jag hittade inga 🙁 ska dubbelkolla igen innan kvällen. Men har inte Mekonomen eller Autoexperten eller nåt annat ställe packningar då?

nossnoJ
                            Deltagare

Gick ut och letade febrilt i garaget för jag trodde jag hade några liggandes, men jag hittade inga 🙁 ska dubbelkolla igen innan kvällen. Men har inte Mekonomen eller Autoexperten eller nåt annat ställe packningar då?

Kanon snällt. Jag ringde till dom och kollade men ingen hade. Ingick inte i deras utbud sa dom. Hoppas det kan lösa sig ändå isf. Behöver bara ha 4 som inte är spruckna. 😉

Subarumicke
                              Deltagare

har du testat att ringa Björn på LG bil och motor?

dom brukar ha massa saker hemma

L G Bil o. Motor AB
                                |
                                http://www.lgbilmotor.se

08 – 531 759 60
                                Åldermannav. 5
                                145 57 NORSBORG

nossnoJ
                                Deltagare

har du testat att ringa Björn på LG bil och motor?

dom brukar ha massa saker hemma

L G Bil o. Motor AB
                                  |
                                  http://www.lgbilmotor.se

08 – 531 759 60
                                  Åldermannav. 5
                                  145 57 NORSBORG

Ringde men dom hade inget. 🙁

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 79 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.