SSC Allmänt snack Träffar SSC Storträff 2012 (29-30/6-1/7)

Visar 4 inlägg - 76 till 79 (av 79 totalt)
  • Författare
    Just try
    Deltagare

Slå länge däcken kommer så kan vi lösa det, jag har
      både däck maskin och balansering.
      Dock så är de enda däcken jag har 255/40-17
      Har ni datum när dom är på ingång?
      Vilken storlek på däck behöver ni?

Tack för erbjudandet Kvarnis. Vi har dock bestämt att bilen får stanna hemma. Vi har inget datum på däcken och heller inte fått tag på någon som kunnat kolla över mappningnen. Känns dumt att chansa! Bilen ska dock vara mappad i England på V-power. Men som sagt vi vill ändå kolla över den.

nossnoJ
      Deltagare

Så som det ser ut i dagsläget blir det nog ingen storträff för min del. Ringde till Subaru i Strängnäs idag och det hade strulat till sig med min beställning på renoveringssatsen till mina OK. Sitter nu hemma med nymålade och fina OK men inga packningar. Vill inte sätta dit dom gamla spruckna packningarna. 🙁 🙁

Nu har det löst sig. Ringer till fursthof (osäker på stavningen) imorgon och kollar oxå. Annars blir det lite skruvande på fredagskvällen. 😉

Vince
        Keymaster

Tack för erbjudandet Kvarnis. Vi har dock bestämt att bilen får stanna hemma. Vi har inget datum på däcken och heller inte fått tag på någon som kunnat kolla över mappningnen. Känns dumt att chansa! Bilen ska dock vara mappad i England på V-power. Men som sagt vi vill ändå kolla över den.

Jag förstår er men jag tycker det skittråkigt att ni inte tar postbilen upp 🙁

Kvarnis
          Deltagare

Helt rätt att inte chansa emd bankörning innan man vet att bilen är mappad rätt, blir så jävla dyrt om det vill sig illa.
            Själv så är ju min ecu&härva på vift+ att han som cnc fräste schims verkar lyckats skica dom fel så han fick göra ny…

Tråkigt är bara förnamnet, men hinner väl få hitt Paul för mappnign i stället. Syvecs är lite speciellt att mappa, inte så användar vänligt vid om man inte är van… FÖR mycket funktioner 😀

Visar 4 inlägg - 76 till 79 (av 79 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.