SSC Allmänt snack Träffar SSC Storträff 2012: Anmälan

Visar 2 inlägg - 46 till 47 (av 47 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Alla som vill äta lunch på Hotell Höga Kusten, läs detta! Vikigt information!

Det finns tre alternativ:

1. Kyckling & potatis. 125:- inkl. dryck och kaffe
      2. Fisk & potatis. 125:- inkl. dryck och kaffe
      3. A la carte meny enligt http://www.hotellhoga-kusten.se/pdf/meny.pdf

Kan alla som vill äta, för hela sitt sällskap, tala om vad de vill ät i förväg så går det smidigare och fortare vid lunchen. Tack på förhand! Skall försöka skicka SMS till alla också….

Svara gärna på epost till janne.sjodin@gmail.com så slipper vi lusa ned tråden.

Fricke.w
      Deltagare

Blir ingen resa för mig upp i morgon, tyvär så tog jag i lite over the top i dag skulle jag tro, började morgonen med bytte till kallare stift och byte av avgas på subban, sen tog jag tag i att byta kamm rem och multi rem på min caddy, å på slut etappen när en ny multi rem skulle på som vissade sig vara för kort också 🙁 så har jag skaffat mig ett riktigt härligt rygg skot ;( så känns inte jätte lockande att kliva upp i ottan, och till bringa 2,3 timmar i stenhårda sport stolar.
        Så skulle jag känna mig mer kry i morgon kväll, så siktar jag på att ta en tur upp till er på söndagen, för att kunna träffa lite folk i alla fall.

Visar 2 inlägg - 46 till 47 (av 47 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.