Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Steewe
    Deltagare

Kötiderna till de mest attraktiva attraktionerna kan ibland vara riktigt långa. Vid köp av “Allt-i-ett” i webshopen ingår tre expresspass (tre olika, en gång per attraktion) och man får då gå före i kön. De som går att välja är:
      – Helix
      – Balder
      – FlumRide
      – Kållerado
      – Lisebergbanan
      – AtmosFear
      – Kanonen

Än så länge går det att välja alla, men brukar bli svårare desto närmare lördag vi kommer. Det vore kul om vi kanske kan samsas om ett par stycken? Helix och Balder är självskrivna hos mig! Även lite sugen på AtmosFear. Vad säger ni andra?

//Laddad!

Markus
      Deltagare

Helix och Balder är självskrivna hos mig! Även lite sugen på AtmosFear. Vad säger ni andra?

//Laddad!

Jag kör på de där tre också 🙂 Ska bli jäkligt trevligt! Det var några år sedan jag var på Liseberg och Gröna Lund är för nära så där har jag inte varit på säkert 10 år 😉

Steewe
        Deltagare

Skrev in bokade express-pass.

1. Stefan (Steewe) Helix, Balder, AtmosFear
          2. Markus (taway) Helix, Balder, AtmosFear
          3. Micke (JohnDOE) Helix, Balder, AtmosFear
          4. Mattias (Mickes bror) Helix, Balder, AtmosFear
          5. Magnus (Just Try) Helix, Balder, AtmosFear
          6.
          7.
          .
          .
          .

Kommer det fler? 🙂

roadtip85
          Keymaster

Kommer det fler? 🙂

Hade varit riktigt sköj att komma ner, men som vanligt med era Lisebergträffar så krockar det tyvärr med jobbet.. 🙁

Jag håller tummarna att det blir en vinterträff, och att man är ledig då!

Steewe
            Deltagare

Jag håller tummarna att det blir en vinterträff, och att man är ledig då!

Skiter björnarna i skogen? Finns det Morgan på en SSC-träff? Bjuder Andersson på Xanté?

roadtip85
              Keymaster

Skiter björnarna i skogen? Finns det Morgan på en SSC-träff? Bjuder Andersson på Xanté?

😀

Andersson
                Deltagare

Samma här tyvärr, alldeles för mycket att göra för att kunna komma ifrån denna gången. Men till jul

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.