SSC Allmänt snack Allmänt småprat SSI – bästa bilklubben i Sverige?

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 84 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

Ja det är märkligt att så många i klubben fyller år samtidigt, och flera gånger per år! 😀

Brostugan -00 känns som om det var mer än 10 år sedan. SÅ mycket kul har man haft med bilen och klubben. Frågan är egentligen om det inte är världens bästa bilklubb? I alla fall i sverige? 😉

/Claes

Strat
      Deltagare

Ja det är märkligt att så många i klubben fyller år samtidigt, och flera gånger per år! 😀

Brostugan -00 känns som om det var mer än 10 år sedan. SÅ mycket kul har man haft med bilen och klubben. Frågan är egentligen om det inte är världens bästa bilklubb? I alla fall i sverige? 😉

/Claes

simo
        Deltagare
          simo
          Deltagare
            Grusdraparn
            Deltagare

Ja jäklar, jag skyller på er! 😀 Hade det inte varit för goa profiler från klubben hade nog det mesta gått snett och man hade suttit i nån gammal hitler-kälke å häckat…

Hmmm…klockan är 03.31…
              http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album21/DSC03444_copy.jpg

03.32 Dyker två herrar upp med mer Red Bull i kroppen än övriga vätskor sammanslaget…Block hann å få sig tre innan Perra hämtades (uppskattningsvis 7 minuter) och sen ytterligare två på vägen ner till mig (ca 4 minuter)…Sen var d ju bara resten av flaket kvar :+ Kan säga att det ”gasades” friskt på hemvägen.
              http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album21/DSC03446_copy.jpg

På vägen till målet…
              http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album21/DSC03527_copy.thumb.jpg

…passerades Trekanten och Lergöken…
              http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album21/DSC03457_copy.jpg

D finns ju hur mycket sköj som helst å välja bland…

/K

Grusdraparn
              Deltagare

Ja jäklar, jag skyller på er! 😀 Hade det inte varit för goa profiler från klubben hade nog det mesta gått snett och man hade suttit i nån gammal hitler-kälke å häckat…

Hmmm…klockan är 03.31…
                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album21/DSC03444_copy.jpg

03.32 Dyker två herrar upp med mer Red Bull i kroppen än övriga vätskor sammanslaget…Block hann å få sig tre innan Perra hämtades (uppskattningsvis 7 minuter) och sen ytterligare två på vägen ner till mig (ca 4 minuter)…Sen var d ju bara resten av flaket kvar :+ Kan säga att det ”gasades” friskt på hemvägen.
                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album21/DSC03446_copy.jpg

På vägen till målet…
                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album21/DSC03527_copy.thumb.jpg

…passerades Trekanten och Lergöken…
                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album21/DSC03457_copy.jpg

D finns ju hur mycket sköj som helst å välja bland…

/K

thehook
                Deltagare

Nu får ni sluta… annars köper jag en imprezia igen! 😉

Jävla skitklubb med att vara kul 😛

Mvh Krooken – numera med en saablängstframikön 9000 -91 med 45000 på mätarn…

thehook
                  Deltagare

Nu får ni sluta… annars köper jag en imprezia igen! 😉

Jävla skitklubb med att vara kul 😛

Mvh Krooken – numera med en saablängstframikön 9000 -91 med 45000 på mätarn…

modulated
                    Deltagare

Ja jädrans mycket kul har man haft med klubben, och hoppas att det
                      fortfarande kommer att komma roliga stunder framöver.

Får tänka på hur det var förr i tiden nu när jag skall flytta hyllor
                      i helgen 😀

// Patrick P – nostalgisk på jobbet, utan en jädra massa avtal. 🙂

modulated
                      Deltagare

Ja jädrans mycket kul har man haft med klubben, och hoppas att det
                        fortfarande kommer att komma roliga stunder framöver.

Får tänka på hur det var förr i tiden nu när jag skall flytta hyllor
                        i helgen 😀

// Patrick P – nostalgisk på jobbet, utan en jädra massa avtal. 🙂

Blocken
                        Deltagare

Får tänka på hur det var förr i tiden nu när jag skall flytta hyllori helgen :D// Patrick P – nostalgisk på jobbet, utan en jädra massa avtal. 🙂

ASGARV! 😀

Där kom dom båda två – både kånka hyllor och skriva avtal! :+

Häääärliga tider!

/Blåkk

…………………..
                          Thai-Perr

Blocken
                          Deltagare

Får tänka på hur det var förr i tiden nu när jag skall flytta hyllori helgen :D// Patrick P – nostalgisk på jobbet, utan en jädra massa avtal. 🙂

ASGARV! 😀

Där kom dom båda två – både kånka hyllor och skriva avtal! :+

Häääärliga tider!

/Blåkk

…………………..
                            Thai-Perr

Groover
                            Deltagare

Jovisst, med det här gänget kan man lämna hatten sin……..PAAUUHH !!! 😉

Groover
                              Deltagare

Jovisst, med det här gänget kan man lämna hatten sin……..PAAUUHH !!! 😉

jeppe
                                Deltagare

…svenska 01 har ja för mig att de var, Block står och ska betala för att komma in på sträckan…total är det 4 pers i bilen. Damen säger att det blir 250 pix. Block -Jag vill ha ett skivet kvitto med separat moms…damen upprepar att det bli 250 pix. Block klappar i 1:an, säger till damen -Ah skit i de! samtidigt som han kliver av kopplingen o går 1-4 på tvären in till sträckan. 😀 😀 …har för mig att det var samma år som ta socker mytades, detta då Block skulle gena över ett dike ut på en åker…/U

Jag vetefan varför jag skulle ha kvitto… nån dum idé… :+Jag var väl trött antagligen och betalade bara för mig (60kr). Damen var tvungen att hämta växel på min hundring, och när hon kom tillbaka tyckte jag att hon frågade ”hur var det med kvitto, ville du ha det eller?”, men det var tydligen fel… jag svarade ”Äh, skit i det!” och åkte. Grusdräparns storebrorsa satt alldeles tyst och frågade efter en stund om jag hörde vad hon egentligen frågade. ”Ja, det är väl klart, hon frågade om jag skulle ha kvitto!”. …men ack så fel jag hörde… Damen frågade ”Dom andra i bilen då, hur gör vi med dom?” och Blocken svarar: ”Äh, vi skiter i det!”Pinsamt… :+…men förbannat KUL så här i efterhand! :D…………………..Thai-Perr

Helt Klockrent ! 😀
                                  Man hör vad man vill höra 😀

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 84 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.