› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › SSI DVD
- Detta ämne har 96 svar, 5,628 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 6 månader sedan av
Kniven.
-
FörfattareInlägg
-
19 juli, 2005 kl. 14:27 #96251
Yonaz
DeltagareOk, inte ett PM/mail i min inkorg.
Orkeslösa IT-muppar skicka över era DV-band!
subaru.impreza@sverige.nu
0706-761584Jag lovar att ni får ersättning för porto 😛
12 september, 2005 kl. 07:32 #96215jraberg
DeltagareOk, inte ett PM/mail i min inkorg.Orkeslösa IT-muppar skicka över era DV-band!subaru.impreza@sverige.nu0706-761584Jag lovar att ni får ersättning för porto 😛
Kom igen nu. Detta är din chans att få dina filmklipp förevigade!
Du tror kanske att ditt filmande inte var så bra så vi vill ha det? kanske är det inte, men tänk OM de är precis de klippen vi letar efter..Snälla! vi börjar bli desperata, utan material, ingen film ;(
Jag pratar främst om de som filmade under jubileet men även andra dv band som blivit inspelade(med imprezor) under årens lopp..RallyMarkus, jag ska försöka få tummen ur o hämta ditt bidrag från gotland ring m.m
LarsA.. vad hände med materialet från grängesberg? :9
Mvh
Johan12 september, 2005 kl. 07:53 #96201simo
DeltagareOm 2 veckor kommer det att finnas en filmsnutt från Emmaboda.
Kommer nog bara att köra med kamera på förmidagen då den väger för mycket 😉/U
12 september, 2005 kl. 12:29 #96216jraberg
DeltagareOm 2 veckor kommer det att finnas en filmsnutt från Emmaboda.Kommer nog bara att köra med kamera på förmidagen då den väger för mycket ;)/U
låter bra, det ser vi fram emot! :9
😮 *asg* spara vikt.. då käkar du väl inget innan start heller isåf. 😉
Släng kameran i händerna på nån du känner be denna fylla resten av bandet med utanpå-bilder och lite depåsnack isåf.
Passar på att Buga och bocka till vår främste bidragare av filmer-> simo (fler än 5 fulla dv band fick vi låna) tackar tackar!!
-JR
12 september, 2005 kl. 13:18 #96257Vectorm12
DeltagareOm jag inte är för sen så har jag kanske 20-30min med video på min DV kamera från 5års mötet som jag inte gjort något vettigt med.
Tråkiga är att allt är taget med en ny 16:9 DV kamera så antagligen stämmer inte förhållandet överense med resten av ert material. 🙁
Är någon intresserad kan ni alltid höra av er.
12 september, 2005 kl. 17:31 #96188LegacyLarsa
KeymasterLarsA.. vad hände med materialet från grängesberg? :9MvhJohan
eeh.. det fastnade på vägen.. 🙁
men ska du till förarkursen i västerås? om sådant är fallet tar jag med dom dit!
/Lars
12 september, 2005 kl. 18:46 #96217jraberg
DeltagareLarsA.. vad hände med materialet från grängesberg? :9MvhJohan
eeh.. det fastnade på vägen.. :-(men ska du till förarkursen i västerås? om sådant är fallet tar jag med dom dit!/Lars
klart som korvspa..alla som sett mina varvtider förstår ju att jag må ha lit mer trääning så dit ska jag
vi ses 😀
-JR
4 oktober, 2005 kl. 06:55 #96202simo
DeltagareFinns det ngt planerat datum för denna efterlängtade film?
/U
4 oktober, 2005 kl. 07:39 #96218jraberg
DeltagareFinns det ngt planerat datum för denna efterlängtade film?/U
Inte än, jag har en önskan om att vi ska hinna till julen. Men vågar inte lova ngt då det tar sin tid att klippa allt.
den som längtar efter ngt gott väntar alltid för länge :9 😛
-JR4 oktober, 2005 kl. 08:23 #96198Janne248
DeltagareLarsa har mycket fint mtrl från konbaneträffen nu i helgen från Grängesberg som måste med.
4 oktober, 2005 kl. 08:45 #96267Rallyfrun
DeltagareLarsa har mycket fint mtrl från konbaneträffen nu i helgen från Grängesberg som måste med.
Material som när vi körde rakt igenom den liila ”rondellen” med konor eller?:P 😛 Vore ju roligt i och för sig och bli filmstjärna.:D
4 oktober, 2005 kl. 09:31 #96252Yonaz
DeltagareVI tar fortfarande emot DV-band, ut och filma bilen pojkar & flickor.
Fick 30 minuter från SS som är rätt ok, hugga vilket jätte jobb det kommer bli att klippa ihop en hel DVD 😮/J
4 oktober, 2005 kl. 09:33 #96253Yonaz
DeltagareOm jag inte är för sen så har jag kanske 20-30min med video på min DV kamera från 5års mötet som jag inte gjort något vettigt med. Tråkiga är att allt är taget med en ny 16:9 DV kamera så antagligen stämmer inte förhållandet överense med resten av ert material. 🙁 Är någon intresserad kan ni alltid höra av er.
Skicka hit!
4 oktober, 2005 kl. 10:15 #96258Vectorm12
DeltagareOm jag inte är för sen så har jag kanske 20-30min med video på min DV kamera från 5års mötet som jag inte gjort något vettigt med. Tråkiga är att allt är taget med en ny 16:9 DV kamera så antagligen stämmer inte förhållandet överense med resten av ert material. 🙁 Är någon intresserad kan ni alltid höra av er.
Skicka hit!
Redan gjort, Larsa leker Box delivery 😀
4 oktober, 2005 kl. 21:22 #96219jraberg
Skicka hit!
Redan gjort, Larsa leker Box delivery 😀
japp! har et st. band från mr vector i min ägo och ett gäng med band från Larsa :9
du har pm yonaz!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.