SSC Allmänt snack Allmänt småprat SSI DVD

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 97 totalt)
  • Författare
    Yonaz
    Deltagare

Ok, inte ett PM/mail i min inkorg.

Orkeslösa IT-muppar skicka över era DV-band!

subaru.impreza@sverige.nu
      0706-761584

Jag lovar att ni får ersättning för porto 😛

jraberg
      Deltagare

Ok, inte ett PM/mail i min inkorg.Orkeslösa IT-muppar skicka över era DV-band!subaru.impreza@sverige.nu0706-761584Jag lovar att ni får ersättning för porto 😛

Kom igen nu. Detta är din chans att få dina filmklipp förevigade!
        Du tror kanske att ditt filmande inte var så bra så vi vill ha det? kanske är det inte, men tänk OM de är precis de klippen vi letar efter..

Snälla! vi börjar bli desperata, utan material, ingen film ;(
        Jag pratar främst om de som filmade under jubileet men även andra dv band som blivit inspelade(med imprezor) under årens lopp..

RallyMarkus, jag ska försöka få tummen ur o hämta ditt bidrag från gotland ring m.m

LarsA.. vad hände med materialet från grängesberg? :9

Mvh
        Johan

simo
        Deltagare

Om 2 veckor kommer det att finnas en filmsnutt från Emmaboda.
          Kommer nog bara att köra med kamera på förmidagen då den väger för mycket 😉

/U

jraberg
          Deltagare

Om 2 veckor kommer det att finnas en filmsnutt från Emmaboda.Kommer nog bara att köra med kamera på förmidagen då den väger för mycket ;)/U

låter bra, det ser vi fram emot! :9

😮 *asg* spara vikt.. då käkar du väl inget innan start heller isåf. 😉

Släng kameran i händerna på nån du känner be denna fylla resten av bandet med utanpå-bilder och lite depåsnack isåf.

Passar på att Buga och bocka till vår främste bidragare av filmer-> simo (fler än 5 fulla dv band fick vi låna) tackar tackar!!

-JR

Vectorm12
            Deltagare

Om jag inte är för sen så har jag kanske 20-30min med video på min DV kamera från 5års mötet som jag inte gjort något vettigt med.

Tråkiga är att allt är taget med en ny 16:9 DV kamera så antagligen stämmer inte förhållandet överense med resten av ert material. 🙁

Är någon intresserad kan ni alltid höra av er.

LegacyLarsa
              Keymaster

LarsA.. vad hände med materialet från grängesberg? :9MvhJohan

eeh.. det fastnade på vägen.. 🙁

men ska du till förarkursen i västerås? om sådant är fallet tar jag med dom dit!

/Lars

jraberg
                Deltagare

LarsA.. vad hände med materialet från grängesberg? :9MvhJohan

eeh.. det fastnade på vägen.. :-(men ska du till förarkursen i västerås? om sådant är fallet tar jag med dom dit!/Lars

klart som korvspa..alla som sett mina varvtider förstår ju att jag må ha lit mer trääning så dit ska jag

vi ses 😀

-JR

simo
                  Deltagare

Finns det ngt planerat datum för denna efterlängtade film?

/U

jraberg
                    Deltagare

Finns det ngt planerat datum för denna efterlängtade film?/U

Inte än, jag har en önskan om att vi ska hinna till julen. Men vågar inte lova ngt då det tar sin tid att klippa allt.

den som längtar efter ngt gott väntar alltid för länge :9 😛
                      -JR

Janne248
                      Deltagare

Larsa har mycket fint mtrl från konbaneträffen nu i helgen från Grängesberg som måste med.

Rallyfrun
                        Deltagare

Larsa har mycket fint mtrl från konbaneträffen nu i helgen från Grängesberg som måste med.

Material som när vi körde rakt igenom den liila ”rondellen” med konor eller?:P 😛 Vore ju roligt i och för sig och bli filmstjärna.:D

Yonaz
                          Deltagare

VI tar fortfarande emot DV-band, ut och filma bilen pojkar & flickor.
                            Fick 30 minuter från SS som är rätt ok, hugga vilket jätte jobb det kommer bli att klippa ihop en hel DVD 😮

/J

Yonaz
                            Deltagare

Om jag inte är för sen så har jag kanske 20-30min med video på min DV kamera från 5års mötet som jag inte gjort något vettigt med. Tråkiga är att allt är taget med en ny 16:9 DV kamera så antagligen stämmer inte förhållandet överense med resten av ert material. 🙁 Är någon intresserad kan ni alltid höra av er.

Skicka hit!

Vectorm12
                              Deltagare

Om jag inte är för sen så har jag kanske 20-30min med video på min DV kamera från 5års mötet som jag inte gjort något vettigt med. Tråkiga är att allt är taget med en ny 16:9 DV kamera så antagligen stämmer inte förhållandet överense med resten av ert material. 🙁 Är någon intresserad kan ni alltid höra av er.

Skicka hit!

Redan gjort, Larsa leker Box delivery 😀

jraberg
                                Deltagare

Skicka hit!

Redan gjort, Larsa leker Box delivery 😀

japp! har et st. band från mr vector i min ägo och ett gäng med band från Larsa :9

du har pm yonaz!

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 97 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.