SSC Allmänt snack Allmänt småprat SSI DVD

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 97 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

sen har jag lite film från helgens övningar åxo! men först ska jag klippa ihop nått smått..

/Larsa

jraberg
      Deltagare

Helt ok. Ba ring när du har vägarna förbi (gärna lite innan så hinner jag frigöra lite tid) så kan vi fortsätta snacka där vi slutade sist 😀

-JR

imprezapinge
        Deltagare

Fint att det finns kreativa medlemmar som tar sej tid för att göra klubben intressantare på film, FiLmTAjM! 😀
          ***Kombi Lover!!!!

jraberg
          Deltagare

Fint att det finns kreativa medlemmar som tar sej tid för att göra klubben intressantare på film, FiLmTAjM! 😀 ***Kombi Lover!!!!

Liten status rapportering:

Ja, så var det det där med tid. Helt J*la otroligt hur tiden flyger iväg när det är mkt på jobbet lite mer där hemma och så bilen förstås som behöver pysslas om lite.Har påbörjat det hela lite smått men jag ska försöka bättra mig, käka mer koffeinpiller och ta tag i saken på allvar snart.

Vi har inte kommit igång på allvar ännu med filmerna. Men det senaste är att vi förmodligen kommer göra en dubbel dvd eller vad man ska kalla det.Det KOMMER bli film, vi har lite mkt att göra bara..

LarsA. jag kommer kontakta dig i dagarna om det vi pratade om då du om du är sugen får sätta igång när som helst. 🙂
            Rallymarkus, måste få lite band av dig med.. Passar denna söndagen för sådan ev överlämning?
            Håller på och roddar lite med ev. specialskriven musik till dvd’n.Får se om de nappar de jag frågade.
            Om någon därute sitter inne med kontakter i musikbranschen..hör gärna av er till mig 🙂 vi pratar dock fortfarande Pro Bono arbete..

Jonas, ska ta tag i luren och ringa dig oxå i dagarna så vi kommer igång.

Vi bugar och bockar för allt trevligt material som trillat in såhär långt.
            Mvh
            JR

LegacyLarsa
            Keymaster

Blev det någon andra vers? 😉

/Lars

jraberg
              Deltagare

jodå, det är skrämmande vad tiden flyger fram bara. 🙁 ska ta tag i det i veckan som kommer.
                Du tar väl med kamera till kvarnis?
                -JR

Lefty
                Deltagare

Meddela gärna om de behövs hjälp med klippningen! 🙂 Jag hjälper gärna till så gott jag kan!

jraberg
                  Deltagare

Meddela gärna om de behövs hjälp med klippningen! 🙂 Jag hjälper gärna till så gott jag kan!

visst! Pm’a ditt nummer så ringer jag. vi behöver ALL hjälp vi kan få om vi ska hinna med känns det som just nu.
                    -JR

jraberg
                    Deltagare

Känner att jag måste ”uppa” denna tråden lite samtidigt som jag vill förvarna er alla om att releasedatum snart är nära förestående
                      TJOHOOOO!!
                      😀

Jag hoppas verkligen att redigeringen kommer vara obemärkt, ty det är ju då man har gjort ett bra jobb som lekman, för jag har lagt ner och lägger ner mer tid på detta just nu än på min kära son och sambo 🙁

Jag har fortfarande material på väg via snail-mail som ska redigeras, granskas, trimmas etc. Men det preliminära releasedatumet just nu som jag siktar på är Elmia mässan.
                      Där kommer, (om jag och mina kära medarbetare hinner) Jubileums utgåvan finnas att köpa. Jag antar att man även kommer kunna köpa den via hemsidan, men då jag lämnar detta till klubben att bestämma och handha så får vi se.
                      Mer exakt info kommer när tryckerierna trycker och brännarna bränner 🙂 DÅ vet vi med säkerhet När det blir klart.

Så Hav Tålamod, det kommer en dvd utgåva med det bästa från ssi genom åren som gått. Det Lovar jag..

Tills dess, ”karlssons klister” och ”båda händerna på ratten” 😉

edit. ltie slavtel
                      Mvh
                      JR

ExOrdis
                      Deltagare

Starkt jobbat JR!! :7
                        Hoppas det finns en kopia över till en föredetting?

jraberg
                        Deltagare

Starkt jobbat JR!! :7Hoppas det finns en kopia över till en föredetting?

klart att det gör! men den kostar 😉

Du har pm och mejl åxå , då jag misstänker att du inte kikar så ofta i pm-boxen 🙂

-JR skrattar fortfarande åt Ozo’s skämt 😉 ni som köper får se 😀

jraberg
                          Deltagare

Jag vet inte hur jag ska göra det på ett smidigt sätt, problemet är att jag inte vill att ngn ska klaga i efterhand på att han eller hon INTE ville vara med på film.Jag kan ju inte gärna räkna upp alla bilar som är med och jag har inte reg nr till alla heller. grejen är ju dessutom att det inte handlar om ngra olagligheter som filmats så jag har svårt att se att ngn skulle opponera sig. Dessutom har ju många av bilarna bytt ägare både en och två gånger och därmed i vissa fall även utseende. Så visst känns det lite som att det inte borde vara ngra problem men man vet ju aldrig..

Så, jag räknar upp de fräschaste filmerna som är med helt enkelt och hör jag inget innan fredag den 17’e mars så kör jag vidare.

Den eller de personerna som var med på 5års jubileet och som INTE vill vara med i sveriges häftigaste dvd samling och visas upp inför miljoner åskådare(eh, lite överdrift kanske), hör av er till mig med färg på bil, gärna startnummer som ni fick och lite detaljer som kan vara utmärkande för just Din bil. Så ska jag försöka klippa bort dig.

Personerna som körde Bilsport SS Emmaboda förra året. Samma lika som ovan, vilka vill INTE vara med på film?

Mantorp, den femte i femte 2005 =) (”555 den stora kokardagen”)
                            samma lika vilka vill inte..

iskörning Färingsö,kolsva,surahammar förra året, samma lika som ovan tror iofs att de personerna som är med där inte har ngt emot att fastna på film 😉

SSI on ICE i år, vilka vill Inte vara med?

Sad SIDOIE detta året, vilka vill Inte vara med på film?
                            Lugn jeppe 😀 du är INTE med .. iaf inte efter isåkat om du förstår vad jag menar..

Du som vill vara med eller undrar om din bil är med av ren nyfikenhet, fortsätt undra för jag har inte tid :* 😉

Mvh
                            JohanR

jraberg
                            Deltagare

Se Ovan samt tillägg: Fotot som pryder 5års ”foldern” i galleriet med alla bilar uppradade. Hoppas fortf. att det inte är ngn som har ngt problem med att visa sin bil för omvärlden?

Mvh
                              Johan

Kvarnis
                              Deltagare

FInns en liten go film när Block och jag är ute och rastar 2.½ i fjol kanske inte värdens bästa bild kvalitet men ljudet…är rätt så trevligt 😉 😀

jraberg
                                Deltagare

eg- är inlämnings deadline passerat, har glömt att nämna detta..
                                  Men. tvåhalva }( du har pm kvarnis.

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 97 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.