SSC Allmänt snack Allmänt småprat SSI DVD

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 97 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Omslaget har smygit ut på skumma kamerabilder…och det ser proffsigt värre ut.Råberg for media-ansvarig! :D/J

GRYMT! 😀

/AB

Min STi

RK
      Deltagare

5år med Imprezaklubben Dubbel DVD Limited Edition
        Bonusmaterial: RallyTeori med S.A.D Janne och Arturs P. ger tips och råd för dig som vill bli snabbast.
        Intervjuer med klubbens Grundare och mycket mycket mer..
        Release v.15. Mer info kommer på vår hemsida så håll utkik för att få tag i ett ex. du med, intresset är stort!

Finns det någon möjlighet att beställa ett ex. till Finland även om man inte är medlem i klubben??

jraberg
        Deltagare

Jasså, börjar det redan cirkulera bilder.. hmm.. 😉

Har funderat och funderat och tänkt så cellerna mina två lediga sagt upp sig..

Jag kommer Inte på ngt bra hur vi ska göra med de som inte kommer att ha möjlighet att dyka upp på elmia.

Jag kommer inte ha möjlighet att sitta och ta emot beställningar styckvis för att sen kanske skicka order till tryckeri igen och sen sitt a och hoppas på att folk betalar, visst kan man lösa det med betala först få skivan sen(när det kommit in rimligt antal beställningar) iofs. men det där med att skicka skivor till höger och vänster slipper jag gärna av tids och sociala skäl. (har mer eller mindre lovat att jag kommer ta mer ansvar där hemma när detta är klart)

Klubben kommer köpa in ett antal(100) skivor som säljar-Block kommer prångla ut. Om de tar slut när elmia är över vete fasen hur vi ska göra.
          Antingen så lägger man en beställning till klubben, betalar och så köper klubben skivor av mig dock så har jag svårt att tänka mig att tryckeriet trycker färre än 50 skivor..

Jag ska prata ihop mig med ansvariga eldsjälar och presentera en lösning.

SÅ JÄDRANS KUL att det finns intresse, givetvis ska alla som Vill ha få köpa en skiva vi ska bara lösa det på ett smidigt sätt. Återkommer helt enkelt i frågan 🙂

Tills dess så är det heta tipset:
          Leta reda på ngn som ska till elmia, ge honom eller henne pengar(pris kommer snart upp men ~200) för att vara garanterad att Du får ditt ex.

På återhörande..
          Mvh
          JohanR

jraberg
          Deltagare

fick en Mkt bra ide via telefon av en eldsjäl med Damp 😉 :* hur vi ska lösa detta smidigast för alla parter.

Som jag skrev tidigare.
            Vill du ha en skiva och inte ska till elmia, jaga tag i ngn som ska 🙂 (ring nu inte allihopa till block och försök boka ett ex. han har tillräckligt med annat att göra än att prata telefon)

Eller, is i magen och läs nedan:

Efter elmia så tas i första mån gruppköp emot om skivorna tar slut på elmia, förslagsvis per region(eller här på bbs’en) Detta för att jag ska slippa ligga ute med pengar och för att underlätta logistiken.

Är du ensam i din region så går det givetvis bra att kontakta mig direkt(pm) så löser vi det men då under förutsättning att du kanske tyvärr får vänta lite tills minsta tryckantal är uppnått.
            (Ska ta reda på exakt hur lite man kan beställa som minimum.)

Sitter just nu med dvd2 och ska slutföra den förhoppnigsvis ikväll och sen ska det testas och granskas, granskas och testas. Sen bär det av till tryck och bränn. Precis lagom till Elmia mässan. 🙂

Mvh
            Johan

jraberg
            Deltagare

sådär, då var menyerna på dvd2 klar. bara slutkoll och bränn kvar 🙂
              skrev ut omslaget förut för att se hur det skulle bli, detta är alltså inte den slutgiltiga produkten men en hint iaf. hur den kommer se ut 😀

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/DVD/IMGP1948e.thumb.jpg

-johan
              edit. glömde länken

Mats
              Deltagare

Sweeet!!!
                Som en fet tecknad unge hade sagt.

Mats GBG
                Regionsansvarig Göteborg

Janne S.A.D.
                Deltagare

sådär, då var menyerna på dvd2 klar. bara slutkoll och bränn kvar 🙂 skrev ut omslaget förut för att se hur det skulle bli, detta är alltså inte den slutgiltiga produkten men en hint iaf. hur den kommer se ut :Dhttp://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/DVD/IMGP1948e.thumb.jpg-johanedit. glömde länken

Grymt snyggt

5-10 filmer i S.A.D butik tack.

fort

Janne

simo
                  Deltagare

Är ett grymt jobb du gör/gjort Johan! 🙂

Tycker att du ska ta dig lite tid att se din pojk växa lite innan du ger dig på ”timekiller 2” på allvar 😉

/U

syke
                    Blockerad

Vem ska till elmia och kan shoppa åt mig?? :7

Eller … vart bor du råberg? Kan man åka förbi och handla direkt av dig, om man har jämna pengar och en bit äppelkaka med sig?

jraberg
                      Deltagare

Syke, Jag säljer inget. än.
                        Efter elmia kommer som sagt var möjligheten finnas för gruppköp tex.

S.A.D janne, jag hör av mig till dig i veckan typ måndag.

Har precis avslutat bränningen av den 10:e och sista preview skivan och insett att jag inte kan vara hur noga som helst. Problemet jag stått inför nu på slutet är att hitta en bra kompromiss för menyerna, då inte alla kanske har projje eller widescreen tv’s. Så jag hoppas att alla blir nöjda.

Simo, självfallet! har en ide om hur jag ska kunna ta rygg på jerry iaf.(han har ju så mkt vrid att han inte kommer märka ngt) Måste köpa bogserlina först bara som håller för att ligga efter jerry när han drar på 🙂 eller är draghjälp förbjudet på ss kanske 🙁
                        😀

-JR

jraberg
                        Deltagare

RK, du har pm.

Snart mina vänner mkt snart är det Elmia. Ni kommer väl? 😀

-JR

RK
                          Deltagare

RK, du har pm. :D-JR

Svarat.

jraberg
                            Deltagare

svarat tillbaka 🙂

För er som ska skicka pengar med ”kurirer” som ska till elmia.:)

Priset per skiva = 199 eller snarare
                              199:- för en Dubbeldvd med två FULLA skivor (hade mindre än 50Mb kvar på vardera skiva) omslaget är snyggt nog att sätta i vitrinskåpet och innehållet får en att längta till både vinter och sommar..
                              Antalet skivor som kommer finnas är oxå minskat till 50st av ekonomiska skäl.

-JR

jraberg
                              Deltagare

Måste bara skriva av mig lite..

Tanken var att vi skulle åka till min mor ikväll och att jag skulle lämna paketet som skulle komma Precis i tid till Strat.
                                JOMENVISST! hade jag fått bestämma så hade dhl fått leverera. så hade man fått slippa alla ursäkter från det fd. statliga logistikföretaget på varför det förmodligen inte skulle komma fram idag utan imorgon istället.

Varför är det så, varför känner jag mig som ett offer som alltid råkar ut för sådana här saker och dessutom när man allra minst har tid med det. ;(
                                SKulle inte förvåna mig ett dugg om paketet sen imorgon visar sig vara spårlöst borta. Då vete f’n vad jag gör…

men det ska väl inte inträffa, så skivorna kommer komma till Elmia, men vistelsen hemma hos min mor vart genast mkt kortare (vilket faktiskt av olika anledningar inte är så kul)

Vad gör man? ngn här som jobbar på godsterminalen posten södra? 😛

-JR lite grinig för tillfället

jraberg
                                Deltagare

Det finns en gud och han gillar impreza..
                                  😀 sitter med en bunt skivor här som trots alla fel och brister överallt faktiskt kom fram i tid 🙂 och lite före det t.o.m

-JR glad igen.

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 97 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.