SSC Allmänt snack Allmänt småprat SSI DVD

Visar 7 inlägg - 91 till 97 (av 97 totalt)
  • Författare
    Patrik K
    Deltagare

Hirre jissanes 😀

Denna DVDn var värd varenda liten peng *tummen upp* Mkt bra gjort, kul o se alla kokare och lite historia för en som är ny i klubben.

Riktigt härligt!

// Patrik

Manor
      Deltagare

Hej !

Jag hade ingen möjlighet att ta mig till Elmia, men är väldigt intresserad av DVD:erna ändå. Sätt upp mig på listan ”JAG VILL OCKSÅ HA…”, så kanske det blir köptillfälle till någon Stockholmsträff!!?

mvh Mats N

Nikke McRae
        Deltagare

Även jag är grymt intresserad av en SSI DVD.
          Det blev inga kvar från mässan va? 🙂
          Gruppköp, blir det något sådant?
          Om det behövs kan jag hjälpa till med dvdbränning och utskick. Har en fotoskrivare som kan skriva direkt på skivor.

C.Barrow
          Deltagare

Hej !Jag hade ingen möjlighet att ta mig till Elmia, men är väldigt intresserad av DVD:erna ändå. Sätt upp mig på listan ”JAG VILL OCKSÅ HA…”, så kanske det blir köptillfälle till någon Stockholmsträff!!?mvh Mats N

Jag hade inte heller möjlighet att ta mig till Elmia, men vill också ha en DVD. Bara den kostar under 500 så köper jag:-)

Om det skulle bli köptillfälle på en stockholmsträff så vore det ju klockrent för min del.

/Jimmy

jraberg
            Deltagare

Tack patrik, du anar inte vad det värmer att höra att materialet blev bra. 🙂

Till er andra. Jag funderar fortf. på hur jag ska göra. Det kommer bli gruppköp eller möjlighet att köpa av Din regionsansvarige.
              Återkommer med resultatet i denna tråden:
              http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=17&topic_id=852&mesg_id=852&page=

Vill åxå passa på att tacka de som ställde upp i helgen under elmia och hjälpte till att marknadsföra/sälja dvd’n och klubben för den delen åxå 🙂

edit. Nej, det stämmer Nikke Mcrae. Inga skivor finns kvar.
              Vill passa på att nämna att det är ingen ide att pm’a mig om beställningar, vi tar det i en ev. gruppköpstråd.
              Visst är det välkommet såklart men risken finns att ngn missas då jag inte hinner läsa och det vill jag inte 😉

-JR

mikke
              Deltagare

jag är med sugen på en sånhär ssi dvd 🙂

Mvh Mikke wrx 01

Kniven
                Deltagare

Tjena!

Jag vill oxå gärna ha en.

//Jocke.

Visar 7 inlägg - 91 till 97 (av 97 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.