- Detta ämne har 30 svar, 1,963 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 6 månader sedan av Manor.
-
FörfattareInlägg
-
20 april, 2006 kl. 11:10 #17017jrabergDeltagare
Känns fel att ordna med gruppköp i nyhetstråden…
För de som vill spara på frakten(ca40kr inrikes) så kan jag ta med skivorna till Emmaboda SS i juni. Annars så skickar jag skivorna till er i vanlig ordning. För er som bor i sthlm så kommer även möjligheten finnas att hämta hos mig då jag eller gumman är hemma.
Notera att beställningen är Bindande. Sista datum för beställning är den 5:e maj och Absolut sista betalningsdatum den 10:e maj(pengarna inne på mitt konto). Men betala helst så snart du fått mitt svars-mail så vi slipper vänta på att ngn inte betalat.
Jag härmar lite Janne248’s gruppköp genom att göra det i Tre steg.
Steg1. De som vill ha en skiva skickar ett mail till johanr@impreza.nu med:
Antal, Namn och leverans-adress(din adress, sthlm eller emmaboda ss) se gärna exempel längst ned. Vill du ha mer än två(skivor)Mejla mig för mer info.Steg2. Betalning, Jag svarar på ditt mail och ange vart pengarna ska “skickas”. Skivan(dubbeldvd’n) kostar 199kr/st plus ev.frakt som är ca40kr(inrikes)
(Leverans till ss emmaboda är fraktfri likaså om du väljer att hämta hos mig)
Jag sätter upp vilka som jag mottagit betalning ifrån i denna tråden. Finns inte ditt namn med. Pm’a eller maila mig.(litar inte 100 på att mail kommer fram)
Skicka gärna ett mail när du gjort betalningen.Steg3. Leverans,
Jag meddelar i tråden när skivorna är klara att levereras vilket borde vara ca en vecka efter att sista betalningen är gjord, sen är det bara att vänta———————————————————————
exempel 1:Antal: 1st
Namn: Subaru Impreza
Adress: bästabilenvägen 22b
555 55 kokarbyexempel 2:
Antal: 1st
Namn: Subaru Impreza
Adress: Emmaboda SS(eller sthlm)
———————————————————————
Solklart?
För er som bor i utlandet inom eu så hamnar frakten enl. postens hemsida på 80kr.Mvh
Johanediterade fraktpriser.
småfix för att minska risk för ev. missförstånd 🙂20 april, 2006 kl. 17:57 #166895ManorDeltagareTjohej !
Bara en kompletterande fråga. Skulle inte Äljens SSi on fire (grillpartyt i Vallentuna) den 3/6 kunna vara ett lämpligt leveransställe också? Det är väl ganska precis en vecka innan Emmaboda, så skivorna kanske kan vara klara tills dess?
mvh Mats N – som givetvis köper en SSi-DVD oavsett leveransställe…
20 april, 2006 kl. 18:35 #166899jrabergDeltagareDet tycker jag var en bra ide Mats, det är som sagt en del att göra just då så jag har inte bestämt mig om jag kommer dit, men kommer jag inte för att äta så dyker jag upp på snabbvisit o lämnar skivorna 🙂
Ni som redan mejlat och vill hämta skivorna där istället. Skicka ett mejl till mej och skriv att du vill hämta där istället så ändrar jag i min lilla lista. 🙂Ett leveransställe till m.a.o SSI on Fire hemma hos Alien.
mvh
JR24 april, 2006 kl. 20:57 #166920JeoGDeltagareLiten fråga bara, är det bara Medlemmar som får köpa filmen ?
24 april, 2006 kl. 21:12 #166900jrabergDeltagareNejdå 🙂 alla är välkomna att beställa, sen att det av naturliga skäl mest är impreza medlemmar eller impreza “groupies” 😛 som valt att handla är ju en annan sak.
Kortfattat, en film om nördar av nördar 😀Vill passa på att ge en eloge till alla som beställt såhär långt och gjort det lätt för mig att bokföra genom att följa ovan instruktioner. TACK!
-JR
24 april, 2006 kl. 21:32 #166921JeoGDeltagareKanon tack för det snabba svaret, då skickar jag iväg ett mail direkt ! 🙂
27 april, 2006 kl. 00:05 #166901jrabergDeltagareHar ändrat mig lite ang. att jag skriver vilka som betalat. 3-4 bankdagar innan deadline så kör jag en avstämning och de som inte betalat eller som jag inte fått pengar ifrån hör jag av mig till(mail) och updaterar här med dem som har betalat om ingen opponerar sig mot det, istället för att göra det lite då och då..
🙂
-JR6 maj, 2006 kl. 23:18 #166922JeoGDeltagareHur går det med listan på dom som har betalt? Skulle vara kul att veta om pengarna kom fram.
/Emil
9 maj, 2006 kl. 21:17 #166902jrabergDeltagareHur går det med listan på dom som har betalt? Skulle vara kul att veta om pengarna kom fram./Emil
Ber om ursäkt för det. Tiden gick förbannat fort nu de sista dagarna innan deadline … men jag har försökt hålla flytande koll på om det är ngn som inte betalat eller svarat att de betalat men inga pengar kommit fram och ..
En person har inte betalat, Fredrik A. du har Mail..!!..Walle, upptäckte såsom jag att tiden rusar fram och ska ha betalat in idag??
Hur som helst, beställningen går iväg på torsdag dvs den 11’e för att ge fredrik en chans att svara.
Sen tar det ngra dagar för tryck och bränn och denna gången ska jag be dem skicka i extra mycket skumplast då det blev ngra skivor(omslag) förra gången som vart skadade ;(
I bästa fall så har jag skivorna i slutet på nästa vecka *hoppas*
Sen ska jag försöka koordinera matning, blöjbyte, “underhålla” jonathan så han inte skriker för att han e uttråkad eller saknar pappa efter 2sek. frånvaro och packa skivor. 🙂
¤%/&%¤#¤ SKÖNT SKA DET BLI MED PAPPALEDIGHET IAF ……
:9 :9 :9 😀 😀 :9 :9 :9 😀 😀-JR
10 maj, 2006 kl. 14:50 #166911Mr WalleDeltagarejapp fixades i går,ska väl ha landat på ditt konto idag hoppas jag
10 maj, 2006 kl. 18:30 #166903jrabergDeltagarealla pengar på plats. beställning görs imorgon och i början på nästa vecka ska jag handla jiffypåsar i mängder 🙂 och skriva adresslappar så det går så snabbt som möjligt att packa och posta.
Vill tacka alla för att ni gjort det så smidigt som det varit.
-JR
12 maj, 2006 kl. 16:53 #166904jrabergDeltagarevart lite stressigt igår.
Men.. beställningen är på plats och under nästa vecka går tryckeriet på fullvarv.-JR
22 maj, 2006 kl. 20:23 #166905jrabergDeltagareskivorna har anlänt till mitt jobb 🙂 ska hämta dem imorgon och har siktet ställt på att alla ska ha skickats iväg innan fredag.
mvh
johan23 maj, 2006 kl. 15:04 #166913Nikke McRaeDeltagareHärligt! Ser fram emot en helkväll med SSI dvdn. 🙂
30 maj, 2006 kl. 17:34 #166906jrabergDeltagareHärligt! Ser fram emot en helkväll med SSI dvdn. 🙂
bli’re någon andra vers eller? undrar ni säkert..då det vart röda dagar å skräp förra veckan som jag hade missat litegrand 🙁
Nu är skivorna postade(skickade iväg tjejen min att göra det 😉 ) iaf. och jag hoppas verkligen att alla kommer fram i helt skick.
Om det skulle vara ngra problem eller frågor. Maila mig eller Pm’a så ska vi reda ut det hela.Mvh
JohanR -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.