Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
  • Författare
    JeoG
    Deltagare

Perfekt tajming på leveransen, ligger hemma sjuk och hör en dunst på hallgolvet när brevbäraren slängde in något genom brevlådan och där ligger ett grönt kuvert med filmen i. Så nu är min dag räddad. Tyvärr har fodralet blivit lite skadat. Men trycket och skivorna är okey, så det är bara att byta ut fodralet. Tack för en rolig dvd!. Mycket bra jobbat

/En nöjd och sjuk Emil 🙂

tendency
      Deltagare

WOHO! Idag fick man hem filmen! ;D
        Så mkt jag har att göra idag, så hinner jag inte titta förrens sent ikväll. Men första intrycket blev att dvdn såg proffsig och snygg ut.

SSi ON ICE Surahammar
        Video: s-däck i v-väglag
        Impreza GT sedan 1999

Manor
        Deltagare

Johan, kommer du till SSi on Fire med min DVD?

mvh Mats N – som också längtar…

Addson
          Deltagare

Johan, kommer du till SSi on Fire med min DVD?mvh Mats N – som också längtar…

Jag vill åxo ha!! om jag inte kommer till äljen så tar jag en i emmaboda!!!

Manor
            Deltagare

Johan, kommer du till SSi on Fire med min DVD?mvh Mats N – som också längtar…

Jag vill åxo ha!! om jag inte kommer till äljen så tar jag en i emmaboda!!!

Adde DU SKA tilll Äljen…så det så :-).

mvh Mats N

Nikke McRae
              Deltagare

Fick min idag också! :7

Bra jobbat!

jraberg
                Deltagare

häftigt att det gick så fort.. trodde posten var ena riktiga sniglar 🙁

Addson, har du beställt? kommer inte ihåg vad ditt riktiga namn är. Men alla EN(Manor) som skrev att de vill ha lev. SSI on Fire kommer få skivan dit levererad.Ska höra med alien om det går at trilla in såhär på efterkälken då jonathan var lite sugen att träffa riktiga racers och elda lite 😀
                  Annars åker jag hem direkt och meckar dit bromsarna, fixar(tätar) turboläckage och skruvar ur alla stolar som inte besitts av ngn..

Vi ses!
                  Mvh
                  -JR

C.Barrow
                  Deltagare

Blää, jag har inte fått min idag ;(

Får hoppas den kommer med posten imorrn då :9

jraberg
                    Deltagare

ang. att den kommer imorgon..ja det hoppas jag verkligen, och gör den inte det så får du höra av dig.

-JR

thorlake
                      Deltagare

Thorlake anmäler härmed att beställd DVD har anlänt (igår onsdag) i “Mint condish”.
                        Snyggt och proffsigt jobb!

Efter att ha kikat igenom en hel del. Fan vad kul vi verkar ha hörrni! Snacka om att bli sugen på mer! 🙂

C.Barrow
                        Deltagare

ang. att den kommer imorgon..ja det hoppas jag verkligen, och gör den inte det så får du höra av dig.-JR

Ingen fara, den dök upp idag så hel och fin så 😛

Skall avnjutas imorrn (fredag) efter jobbet tillsammans med en kall :+

jraberg
                          Deltagare

phuh! kul att ni gillar den. Ja att vi har kul på våra träffar är svårt att missa att fånga med kameran 🙂
                            BÄSTA MärkesKLUBBEN LÄTT!

-JR

Billy_H
                            Deltagare

Kanon DVD Johan, det är bara att njuta.
                              Kan bara hoppas att familjen förlåter dig för all tid du varit frånvarande och levt i din egen lilla värld.
                              Vi vill ju gärna ha flera roliga filmer i framtiden.

Många Tack Billy

jraberg
                              Deltagare

Perfekt tajming på leveransen, ligger hemma sjuk och hör en dunst på hallgolvet när brevbäraren slängde in något genom brevlådan och där ligger ett grönt kuvert med filmen i. Så nu är min dag räddad. Tyvärr har fodralet blivit lite skadat. Men trycket och skivorna är okey, så det är bara att byta ut fodralet. Tack för en rolig dvd!. Mycket bra jobbat/En nöjd och sjuk Emil 🙂

Har du fodral eller ska jag fixa? Vill dock inte skicka då jag e rädd för att samma sak händer igen 🙁 men du kanske kommer till emmaboda?

-JR

JeoG
                                Deltagare

Jag har fodral så det är ingen fara. Huvudsaken var ju att trycket och skivorna var hela. Tack för en jättebra film!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.