SSC Allmänt snack Träffar SSI @ Elmia 14-17 April

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 60 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

Jäkligt skoj att hälsa på i montern! Proffsig personal (på dagtid ;)) och hög servicenivå! 🙂

Mässan var helt klart värt den långa resan. Mycket att kika på och jädrar va folk har slitit med sina bilar! Är dock förjäkla trött på stylade bilar á la Mr. Fun… helt obrukbara opraktiska fula fjädersaker. Akvarium och tv-skärmar…. mmm, grattis (<- ironisk). Janne, din silver-stia är gryyymt snygg! :7 T-shirten e grym! Mnjahapp, då har man sett sig själv på DVD... hua. RC-bilar med kvitter och ljusbox äger! (Behöver inte inte nämna att jag är impad av SSIs mässgeneraler...) /G ___________________________________________________________ ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Niklas
      Deltagare

Ser ut som ni hade en kanonhelg där nere.

Självklart slog lågoddsaren in att SSI ringer upp mig någon gång mot kvällen under ett evenemang där klubben sammanstrålat. Ja, det verkade vara så god stämning där nere att det till och med fick frugan att bli ledsen för att vi inte var där nere. Nåja, det går fler tåg…

Kan inget annat än hålla med Ozo angående trenden med att sätta displayer på utsidan av bilar och annat obrukbart skit. Så trött den trenden. Börjar bli som Jerry tror jag – effekt före form för fan! 😀

Nu sitter jag och väntar på att se vad Straten har med sig till mig från mässan. Efter allt slit som man lagt ner på att fixa grejor åt klubben för denna mässa… 😉

PS: Bara att säga till när du vill ha en ”Nygifta” dekal till bilen Ozo… 😀 😉 😛 :+

Janne248
        Deltagare

Lite mer bilder på allt annat som fanns för utom vår eminenta monter finns i detta galleri.

Därimot så ville jag ladda upp mer bilder med det blev stopp och felmeddelanden och grejor…lyckas inte döpa om albumet heller. Göran kan du kolla vid tillfälle?

Strat
          Deltagare

Gammkolv’n höll ända hem och naglarna är klippta! Hade inte en tråkig sekund denna helg. Grymt bra jobbat allihop. Block och Yonaz är klippor som inte är kloka på en fläck 😀

/Claes, sitter med kaffetår’n. Jaaaa’um.

alrik
            Deltagare

Kan bara hålla med att ni som höll i montern gjorde ett fint jobb.

På mässan upptäckte jag en sjukdom som jag kanske har. Alla bilar som all plast var bytt på osv så det första jag såg var lack/spackel-fel och små skavanker. Tanken som slog mig var att om jag såg det så måste ju många andra se de också. Såg något hjulhus på en av nåkabs? bilar såg ut som det var uttaget med en gammal fogsvans. 😉

EDIT:
              Såg att Mr. Fun vann. Hujamej 🙁

/ Mikael

OzO
              Deltagare

så ville jag ladda upp mer bilder med det blev stopp och felmeddelanden och grejor…lyckas inte döpa om albumet heller. Göran kan du kolla vid tillfälle?

Det är fullt på disk. Hmm…

/G

Tpalm
                Deltagare

hej …

Va på Mässan i Fre och måste säga att montern va bra …
                  saknade bara ngn riktigt moddad impreza. tycker det var för Originalbetonat !

Så till nästa år, ställ ut de värsta imprezorna som går att uppbringa och vissa motorrummen m.m.

Originalbilar är ju inte så kul 😉

Ren snygg och ljus monter annars !

MVH Palm

SecretAgentMan
                  Deltagare

Ehrm…du får väl se till att det blir något ”trimmat” att visa upp… :+

/J – är gravt impregnerad över hur montern blidde, hade inte riktigt tid/ork att åka ned (är heller inte överdrivet imponerad av plast, skit och smäck)

Staffe
                    Deltagare

Japp de var en helg som inte gick av för hackor,Mycket bra jobbat allihopa som var i montern! Och tack till allt kokar folk som kom dit roligt att träffa er 😉
                      De va tur att man bar sig ledig idag me, de hade inte gått 🙂

Yonaz du kan väll fråga din syrra om hon vill följa me ner til Emmaboda och visa upp sin akrobatik på gymkhana (jag missade ju det i söndes) :+ 😀

Block glöm inte att fylla termosen med jätte god chocklad :9

Vi ses 10-11 juni
                      —————————————
                      Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
                      BugEye STI-02

OzO
                      Deltagare

saknade bara ngn riktigt moddad impreza. tycker det var för Originalbetonat ! Så till nästa år, ställ ut de värsta imprezorna som går att uppbringa och vissa motorrummen m.m.

Staffes bil är definitivt ej orginal eller orginalbetonad.
                        Strats bil är definitivt ej orginal eller orginalbetonad.
                        Rallybilen kan man inte heller kalla orginal.
                        Jannes bil är toksnygg och platsar till 100% i montern. Ok, orginal är den, men utställningsbar.

Och visst, istället för en orginal ny 06:a så skulle en moddad bil av No1 vara fräckare. Men alla projekt hinner inte i hamn till mässor ibland. Hmm… när jag tänker efter så skulle väl en tokmoddad Impreza med massor med ljud ställas ut i nån annan egen monter? Missade den om den fanns…

Bilarna representerade klubben väl.

Fjädrar och ludd och bioskärmar och akvarier fanns i andra montrar. Lite variation är bra! 😉

/G
                        ___________________________________________________________
                        ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Addson
                        Deltagare

Säger väl bara kanon bra jobb grabbar o tjejer dåra!!!!

Blocken
                          Deltagare

Stort megatack till alla som hjälpte till före, under och efter mässan, ingen nämnd ingen klämd. Med ett sådant gott gäng i montern blir det succé. Ni vet vilka ni är och vad ni gjorde – tänk på det när ni har tråkigt så blir livet lättare 🙂

Kul att ni som besökte oss handlade klubbprylar så vi kan fortsätta vår verksamhet. Vi sålde bland annat 14 nya medlemsskap, en jädra massa t-shirts, nyckelband och 45 DVD-filmer (varsågod för hjälpen Råberg, filmerna tog slut som vi lovade).

Jaaaa’um. Det var allt för denna gång. Nu blir det lugna gatan i två veckor, sedan fortsätter planeringen för Superstage!

Mvh Blocken

PS. Doj-doj hälsar. DS.

Gammkokarn

Yonaz
                            Deltagare

Torsdag kl. 07.00 Linköping.

Jonas låser dörren till lägenheten, i handen har han resväskan som är fylld med allt som kan tänkas behövas under de kommande fem dygnen i Jönköping.
                              3 grader och duggregn möter honom utanför porten, på väg mot garaget känner han en pirrande känsla i hela kroppen. Nu är det dags, månader av förberedelser skall presenteras under fyra dagar.

Fem dagar senare sitter jag här och funder på vad som egentligen hände.

600 kilo golv kördes ner från Fornåsa.

6 kartonger T-shirts och nyckelband fraktades till mässan

NDI fixade fram radiostyrda bilar, däck, olja och reklamprylar.

IM fixade ner en STI 2006, rallytält och en hel pall kataloger.

Patrik fraktade ner två 42

LegacyLarsa
                              Keymaster

Lite mer bilder på allt annat som fanns för utom vår eminenta monter finns i detta galleri.Därimot

Trevliga bilder Janne!

/Lars

Blocken
                                Deltagare
                                Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 60 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.