SSC Allmänt snack Allmänt småprat ”SSI lappade” en S40 i Uppsala

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Idag var jag och resten av familjen i Uppsala på Biltema. På parkeringen står en smått stylad S40 med lite större utblås än orginal. I bakrutan sitter den kassiska och smått fjortis-aktiga ”Kalle pissar på…” dekalen och denna gången är det Subaru som får sig en känga. Kan inte låta bli att lappa Volvon med ett visitkort från klubben. Det var allt, gå och lägg dig. :+ 😀

Rothnik
      Deltagare

Hahaha… Helt rätt! 😀

Boki
        Deltagare

😀 😀 😀 😀 😀 😀

Boki
          Deltagare

Den var bra!! 😀 😀 😀

Subaru Robban
            Deltagare

HAHA helt OTROLIGT!! jag skulle ner till mariestad nu idag och köpa en 855a åt frugan! Gissa om jag kommer ikapp den satans volvon! Jag satt i subban bakom och hoppa av illska (frugan skratta) jag satt och vänta på en raka så jag skulle få piska om volvon, nästan stanna den å fråga vad faen det satt för skit i bakrutan! men då svänger den av, in på en gård! och det va en HON som körde, men nu vet jag ju iaf vart hon bor, ska dit med ett rakblad och karva loss dekalen nästa gång jag har vägarna förbi! / Robban Gävle

Niklas
              Deltagare

Robban: Säg till i tid så skickar jag en ”Volvo” dekal åt dig som du kan sätta dit istället. 😉

Wiklundh
                Deltagare

Nice AlienDiCE. 😀

FlyingFin
                  Deltagare

Hehe… :* Bra där!

Vi vet ju alla vilket märke som pissar på alla andra. 😀

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen 😀
                    Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

Subaru Robban
                    Deltagare

ska krigs måla mej nu, inatt sker det! ska gå upp 02:48 och börja med en rejäl BRAK! Sen blir det tömma task å tarm och redo för strid! / Robban 😀

Boki
                      Deltagare

F-N jag skulle ju följa med!!:D 😀 Okey, nästa gång. Men då får Alien också följa med och stripa hela f-nskapet med SubaruRallyTeam dekalerna }( }( }( }( }( 😛 😛 😛

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.