- Detta ämne har 31 svar, 1,958 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 11 månader sedan av SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
10 juni, 2004 kl. 18:40 #122316qwertyDeltagare
Är det Krigge som är kung på 6.27 / GT1 fortfarande?
Jag kapar tider hela tiden men har 30 sec kvar (borde vara rätt enkelt om man bara gav fan i att krascha 🙁 )10 juni, 2004 kl. 18:40 #122296ExOrdisDeltagareHaha, precis som i verkligheten alltså?
19 december, 2005 kl. 06:19 #122309YonazDeltagareJag har hört 😉 att du kan chippa ditt xbox och byta till en större hårddisk för 800-1000:-
På så sätt kan du spela brända DVD-skivor samt spara spel på hårddisken..Men om du ska betala 600:- för något spel så är pgr2 eller collin4 bra allternativ.
19 december, 2005 kl. 06:19 #122291SecretAgentManDeltagare…kom igen nu – 6.34,07 – GT1 – fet miss i första karuselleländet. 😀
/J
19 december, 2005 kl. 06:19 #122295ToniDeltagare>Utan att tveka är PGR2 herre på täppan just nu…suveränt
>kul, lagom svårt och det har “det där”…något som just
>CMR-serien inte haft sedan 2:an…Ha!
Tur att jag fortfarande kör CMR2 då – och PS1!
Men jag kan nog stå ut med att ligga hopplöst efter utvecklingen för jag spelar endast sisådär cirkus varannan månad och då i högst en timme eller så.19 december, 2005 kl. 06:19 #122314qwertyDeltagareUtmaningen är tagen SAM jag ska bara hitta PGR2, och så ska jag träna, och så ska jag slå 6,42… (fast innan jag är där är det väl nåt annat spel som gäller:) )
19 december, 2005 kl. 06:19 #122297ManorDeltagareUrsäkta kapningen…
Är det ett köpvärt spel? Är det någon av er som kör LIVE? Jag har för mig att det finns stöd för det i Projekt Gotham 2.
Det finns ju även andra bilspel (Colin McRae 4), som kanske är mer köpvärda!!?
Sonen (10 år) är mer krigsintresserad, så det är farsan som får supporta bilspelen ;).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #122298ManorDeltagare>Jag har hört 😉 att du kan chippa ditt xbox och byta till en
>större hårddisk för 800-1000:-
>På så sätt kan du spela brända DVD-skivor samt spara spel på
>hårddisken..
>
>Men om du ska betala 600:- för något spel så är pgr2 eller
>collin4 bra allternativ.…jo, jag har hört talas om chippning ;).
“Problemet” är dock att sonen kör LIVE, vilket i princip kräver en omoddad Xbox. Nu klarar man sig med ett chip som man kan stänga av, men i framtiden talas det om att även HD måste vara original. Just nu gäller alltså ärligt köpta spel, och frågan är vilket av spelen CM4 eller PGR2 man ska lägga sin surt förvärvade slantar på? PGR2 ska ju ha stöd för LIVE, så det kanske gör det extra kul!!?mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #122299ManorDeltagareToni, jag spelar inte ens så ofta…men jag köpte just PGR2 :P.
Nu är det bara att avvakta att sonen slutar kriga, så ska jag åtminstone testa spelet på hans Xbox :9.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #122301ManorDeltagareKrooken…han vet att det är kombi som gäller :P…
Som snäll pappa så sponsrar jag allt som har med “data” att göra till sonen ;). Det innebär att vi har de flesta spelkonsollerna (Nintendo 64, Playstation , Sega Dreamcast, Nintendo Gamecube samt XBox). Av dessa tycker jag själv att XBoxen verkar “bäst”, och än bättre blev den med LIVE-kopplingen. Jag tycker att Microsoft sköter sig riktigt bra, och då var jag ändå ett riktigt OS/2-freak då det begav sig… ;).
Krooken, har du föresten dragkrog på din kärra? Om du skulle bli husvagnsintresserad menar jag :D.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #122308YonazDeltagare>Halloj!
>
>Det sitter säkert mer gubbar med barnasinnet i behåll och
>gasar i tv-soffan…och jag är väl inte ensam om att ha
>Project Gotham Racing 2 till Xboxen?
>
>Med detta i åtanke (och kanske det faktum att en visit i det
>verkliga livet är en smula lockande :D) så tänkte jag att vi
>skulle pressa varandra lite på nordslingan..
>
>Jag börjar då – Porsche GT1 – 6:44.21.
>
>Svår bana att bemästra, jag gör småmissar hela tiden…
>
>/J6.50 med Koenigsegg, tiden går att kapa rätt mycket bara jag slutar bromsa när det inte behövs 🙂
19 december, 2005 kl. 06:19 #122307thehookDeltagare>Krooken, har du föresten dragkrog på din kärra? Om du skulle
>bli husvagnsintresserad menar jag :D.
>
Dragkrog har jag inte, men för det mesta har jag drag-på-krogen 😛 :D. Dragkrok behöver jag ju inte efterssom jag heter Krook!!! 😛 😛
Mvh / Krooken – förövrigt anser jag att Microsoft bör förstöras 😉
19 december, 2005 kl. 06:19 #122306thehookDeltagare*asg*!!! Det kanske finns hopp för Mats gener ändå?! Vem vet, grabben kanske växer upp och köper en riktig bil, alltså en sedan eller varför inte en coupé?! 😉 😀
Mvh / Krooken – som inte ens har en x-box! (Varför sponsra Pluttemjuk mer än man “måste”?)
19 december, 2005 kl. 06:19 #122300ManorDeltagare…stortorsk ;( ;( ;(…
Lill-plutten (sonen alltså) är förj-vlig. Han gillar inte ens bilspel egentligen, men körde ifrån mig som skit. Han valde en sunkig seg SEAT, och jag tog en Porsche 911 GT2 på den enda öppna Stockholmsbanan… Jag ledde i starten, sen försvann han…och tog sig tid att handbromsvända och backa i mål utan att jag hann i kapp honom. Utklassning kallas det, och jag som alltid kunde spöa honom förr i alla bilspel…sniff, snyft ;(.
Jag SKA bli bättre…jag ska tjuvträna när han sover :D.
mvh Mats N
PS. Det är inte utan att man är en stolt far ändå…trots allt ;).19 december, 2005 kl. 06:19 #122304ManorDeltagareKalastid Jerry…själv har jag inte kört något mer på ett tag, så min tid kvarstår ;(. Är GT1:an värre än GT2:an? GT1:an är inte tillgänglig ännu… 🙁 .
mvh Mats N
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.