› SSC › Allmänt snack › Träffar › SSI On Fire (Grillträff i Stockholm)
- Detta ämne har 70 svar, 3,226 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 1 månad sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
1 juni, 2006 kl. 14:58 #141185
AK_Impreza
DeltagareKom du vid 17 men jag kan ju inte garantera att folk tänker vänta med att äta tills du kommer.
låter ju inte kul 🙁 blire en tidig middag eller?
ja kommer mellan 16-17! ska åka snabbt :9 :71 juni, 2006 kl. 19:30 #141217Niklas
DeltagareDet blir väl lite skitsnack först men tanken är att vi skall äta så det dröjer nog inte länge från att folket har anlänt tills dess att jag tänder på grillarna.
Har ni frågor så finns mitt mobilnummer medlemssida här på forumet, sök med det på hitta.se så kommer ni rätt. Jag skall göra skyltar så att ni ställer er på rätt parkering, får se om jag orkar backa ut min egen bil och ställa den på parkeringen den också.
1 juni, 2006 kl. 20:22 #141195Patrik K
DeltagareAh, schysst. Tänkte jag skulle fixa alla grillar men om du tar med en blir jag glad. Då är det din, du är kung över den och bestämmer vilka som får grilla där. }(
HE he he men jag e snäll vettu så det finns säkert pl0ats för fler 🙂
Detta kommer bli kul, ekonomin är grymt ansträngd nu med de förberedelser som gjorts inför Emmaboda, har bara naggat på allt man vill göra men det får bli ”en sockerbit i handsfacket” som det sägs så går det nog fort nog =)Synes på Lördag!
// Patrik K – gulingen som aldrig kommer bli blå 😉
2 juni, 2006 kl. 11:30 #141218Niklas
DeltagarePatrick: Blå WRC-dekor på gul bil! :7
Vädret ser ut att bli ganska skapligt (17 grader och uppehåll) så vi siktar på att sitta ute men ta med en tunn jacka om det skulle bli lite kyligt.
2 juni, 2006 kl. 19:16 #141170jraberg
Deltagareskickade ett pm till dig men kom på att du kanske inte tittar i boxen så ofta.. Så.
Alien, du har pm 🙂-JR
3 juni, 2006 kl. 01:08 #141199Boki
Deltagare;( ;( 🙁 🙁 tyvärr kan jag inte komma ;( 🙁 bruden vart sjuk förrgår, hoppades på att febern skulle försvinna men men…… 🙁 🙁
4 juni, 2006 kl. 06:28 #141196Patrik K
DeltagareHalloj 😀
TACK Niklas för en mkt trevlig eftermiddag i grillens tecken. Jäkligt kul att få träffa nya människor o flera av eldsjälarna bakom Imprezaklubben. Det var riktigt trevligt o jag tror inte ngn gick därifrån hungrig 😉
Synes på Emmaboda
// Patrik K – blåa dekaler på en gul bil kanske inte är sååå fult =)
4 juni, 2006 kl. 08:43 #141163Manor
DeltagareHalloj 😀 TACK Niklas för en mkt trevlig eftermiddag i grillens tecken. Jäkligt kul att få träffa nya människor o flera av eldsjälarna bakom Imprezaklubben. Det var riktigt trevligt o jag tror inte ngn gick därifrån hungrig 😉 Synes på Emmaboda// Patrik K – blåa dekaler på en gul bil kanske inte är sååå fult =)
Kul att träffa dig också Patrik, de andra Impreza-nissarna har man ju träffat några gånger förr ;-). Maila gärna lite bilder till manor@impreza.nu. Du måste väl vara minst hungrig av alla…jag har sällan sett någon sluta 6 jättekorvar med bröd + potatissallad så snabbt.
Stort tack för en trevlig träff Niklas (med familj), och tack för leverasen av DVD:n Johan. Jag satt uppe till efter ett för att åtminstone plöja igenom alla intervjuerna (fin skit (TM)…som Jerry m.fl brukar säga).
Daniel83…du har skeden…spruta spruta (intern ”tävling” igår).
AK…du byter f-n brudar som en annan byter…ehh…kalsonger. Det där gröna lurvet i baksätet kanske gör nytta :D.
mvh Mats N
4 juni, 2006 kl. 10:54 #141197Patrik K
DeltagareHalloj 😀 TACK Niklas för en mkt trevlig eftermiddag i grillens tecken. Jäkligt kul att få träffa nya människor o flera av eldsjälarna bakom Imprezaklubben. Det var riktigt trevligt o jag tror inte ngn gick därifrån hungrig 😉 Synes på Emmaboda// Patrik K – blåa dekaler på en gul bil kanske inte är sååå fult =)
Kul att träffa dig också Patrik, de andra Impreza-nissarna har man ju träffat några gånger förr ;-). Maila gärna lite bilder till manor@impreza.nu. Du måste väl vara minst hungrig av alla…jag har sällan sett någon sluta 6 jättekorvar med bröd + potatissallad så snabbt.Stort tack för en trevlig träff Niklas (med familj), och tack för leverasen av DVD:n Johan. Jag satt uppe till efter ett för att åtminstone plöja igenom alla intervjuerna (fin skit (TM)…som Jerry m.fl brukar säga). Daniel83…du har skeden…spruta spruta (intern ”tävling” igår).AK…du byter f-n brudar som en annan byter…ehh…kalsonger. Det där gröna lurvet i baksätet kanske gör nytta :D.mvh Mats N
Mats: Bilderna e på G, fixar det ikväll =)
4 juni, 2006 kl. 13:21 #141219Niklas
DeltagareTack alla för en suverän träff! Hoppas vi kan göra samma sak inom kort igen, ser fram emot att få vara gäst då! 😀
4 juni, 2006 kl. 13:51 #141182thorlake
DeltagareJa tackar så mycket Niklas m fam. för att man finge komma och snacka lite dynga men andra trevliga subaru människor med bihang.
Samt hälla i sig en hög med gris.Trevligt.
(Bilen inte såld ännu, de skulle fundera. Var ju två fina men olika bilar. Snubben med JRM Ecutec mappade 350hkr Imprezan hade sagt att hans drog 1 liter milen i soppa och han hade motorgaranti kvar. Fan trot!) 😉 )
4 juni, 2006 kl. 14:48 #141177Adam K
DeltagareAgree med alla andra tackande fånar. Det var trevligt och roligt att träffa er alla igen.
/A
4 juni, 2006 kl. 21:20 #141191AudiAnders
DeltagareJapp! Mange Takk från AudiAnders och Cajsa!
Vi fick dessutom brunch dagen efter då familjen Äljen levererade mer kôrv o grejjer, fast hemma hos oss i Audi/VW-land. 🙂Såg att åtminstone Mats N korsade ”röda korset” i V-tuna Centrum vid pass 20:49. Det var till att glufsa gris ända in på kvällskvisten va Mats? 😀 (Stod nämligen på Shellmacken med rentvättat blåskåp och tankade 99-oktaningt till en törstig V8:a, och såg dig passera)
/AA.
4 juni, 2006 kl. 21:34 #141171jraberg
Deltagare(Bilen inte såld ännu, de skulle fundera. Var ju två fina men olika bilar. Snubben med JRM Ecutec mappade 350hkr Imprezan hade sagt att hans drog 1 liter milen i soppa och han hade motorgaranti kvar. Fan trot!) 😉 )
Men 1 liter milen går ju att fixa(bara att sätta tjejen i förarsätet), men 350 kusar, 1liter milen med enl. uppgift stressad förare känns lite magiskt på ngt vis 😉
som vi sade, börjar man fundera på bensinförbrukning så har man nog inte råd med en impreza faktiskt..Han kanske borde snegla efter en fiat punto istället?Tackade Alien med Fru och barn och er andra i SGM’s tråd men känner att jag måste tacka igen.
Tack, det var mkt trevligt att få träffa er i en liten annan miljö. Mer sånt.. kanske blir lite BBQ i Wild Wäsby.. måste bara bygga färdigt först 🙂-JR
5 juni, 2006 kl. 06:42 #141164Manor
DeltagareSåg att åtminstone Mats N korsade ”röda korset” i V-tuna Centrum vid pass 20:49. Det var till att glufsa gris ända in på kvällskvisten va Mats? 😀 (Stod nämligen på Shellmacken med rentvättat blåskåp och tankade 99-oktaningt till en törstig V8:a, och såg dig passera)/AA.
Det blev mest kyckling…men en liten bit gris gluffsade jag i mig också ;-). Det blev lite SSi-filmvisning framåt kvällen…men 20:49 (…pip…) kan nog stämma. Jag hade AK framför mig i samma korsning, men jag förstår att du bara hade ögon för KOMBISAR :P.
mvh Mats N
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.