Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
  • Författare
    Practos
    Deltagare

missade detta pga resa men kanske nästa gång. Dock vägrar jag köra elise när det finns GT bilar att välja 😀

SecretAgentMan
      Deltagare

Elisen ger tät racing, vilket är sjukt kul – och det går fort nog om man väljer rätt banor (körde Bathurst igår, enormt kul bana).

En samling rookies i GT-vagnar som knappt kommer runt ger sådär kul racekänsla va? 😀

/J

Practos
        Deltagare

tycker vissa gt vagnar är mycket lättare att köra tex Saleen, viper och corvette. Att köra en Elise eller annan ngt bil fort måste man skruva mycket på inställningar känns det. Varför inte ta Nordslingan med gt bilar istället..inte många som försöker maxa varenda kurva på den banan 😀

SecretAgentMan
          Deltagare

Vi vill ju inte skrämma de som är nybörjare i spelet på en gång Henrik. 😉

Platta banor och NGT kan ju vara ett alternativ, men jag vidhåller bestämt efter ett par racekvällar att Elisen ger tätast rejs. 🙂

/J

Practos
            Deltagare

nå jag kanske är med någon kväll…nu har man ju en ursäkt ifall det går dåligt iaf 😀

zOdi
              Deltagare

42 minuter för att tanka 1 bana ;( jag som vill ha alla typ =/

Ingen som sitter på ett gäng och kan skicka direkt istälelet ?

sen fanns det hur många versioner av Nordschleife som hellst vilken ska man ha ? 🙂

Practos
                Deltagare

knockhill var ju askul, intensivare blir det nog inte men du körde jag en saleen och med lägsta utväxling kunde man precis dra ur 6:an på rakorna…sen att bromsa på gubbig asfalt är ju en annan femma 😮

SecretAgentMan
                  Deltagare

Ja se norrlänningar och effekthysteri. 😉 Knockhill är sjukt frän, den blinda chikanen är bra hårig. 😀

/J

zOdi
                    Deltagare

nehe…

tankar det där mappacket med ett 20-tal banor nu endast 15 timmar kvar 😮 🙂

zOdi
                      Deltagare

Varvtider !!

Bana : Nordschleife / hämtas här : http://www.m4driving.it/download/7997.html
                        Bil : Elise
                        Tid : 9.24 med några små avåkningar =)

Ett tipps… tiden börjar ju inte räknas förns man har kört ett helt varv (lite jobbigt på Nordschleife) så körde jag bara tillbaka å vände för att sedan ladda fullt på målrakan å starta tiden med ett stoppur

zOdi
                        Deltagare

om ni inte vill köra snikbil 😉

Bana : Nordschleife / hämtas här : http://www.m4driving.it/download/7997.html
                          Bil : ferrari 550
                          Tid : 8.12

SecretAgentMan
                          Deltagare

Hur går det grabbar, har ni tankat banor och snurrat er yra i kolan? 😀

Är det någon som är klar på lite onlinebataljer?

/J – var med i ett stenhårt race på Falkenberg med rejsa.nu igår. :7

Strat
                            Deltagare

Nu har även jag installerat detta lir hemma (kör på jobbets tyska kopia) 🙂 Kan nog bara vara med lite senare på kvällarna dock…

(Fick f ö jobberbjudande från simbin idag. Sugen, men DICE rockar ju så mycket hårdare :p )

SecretAgentMan
                              Deltagare

Simbin behöver hjälp med att få i ordning på nätstödet, och lite allmänt hyfs till kundtjänsten…ett par kortare surfstint på deras forum ger en skrämmande insikt till hur man inte jobbar. 😮

Enligt Simbin skall man vara glad över att de ens bryr sig om support.

Tydligen vill de begränsa moddningsmöjligheterna av GTR…lite ironi i det eftersom de gjorde sig sitt namn just med en modd på EA:s F1-spel… 😀

Men oavsett så är GTR betydligt hårdare än något som Dice släppt, men jag tror du gör rätt i alla fall Claes, det är fler som gillar arkad och fps än stenhård simulatorracing.

/J

Strat
                                Deltagare

Men oavsett så är GTR betydligt hårdare än något som Dice släppt, men jag tror du gör rätt i alla fall Claes, det är fler som gillar arkad och fps än stenhård simulatorracing./J

Hehe, du behöver inte försvara gtr. Du vet att jag diggar simulatorer mer än arkad 😉 😀

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.