- Detta ämne har 84 svar, 5,160 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 2 månader sedan av Sso.
-
FörfattareInlägg
-
3 september, 2003 kl. 11:11 #122080NiklasDeltagare
På min mobil kan man kontakta mig för att veta på vilken sträcka och v Alienatorn står parkerad. Förhoppningsvis är täckningen tillräckligt bra annars får det gå med SMS.
Bäst är att komma till ishallen men självklart går det att joina senare under dagen – på SS1 eller den vi tar efteråt (som troligen bestäms i skogen då vi ser kartan)3 september, 2003 kl. 11:22 #122039modulatedDeltagareFörrexten, skall vi försöka att grilla nått i skogen ?
Eller va tusan, tar med en engångsgrill iaf om andan
skulle falla på.Min mobil finns oxå med hela dagen, kan dock vara taskig
täckning på den då jag har comviq ;-), fast det är ju
nästintill gratis för min del så jag får väl inte klaga
för mycket.// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
3 september, 2003 kl. 12:07 #122081NiklasDeltagareRöstar på att vi tänder grillen då vi väntar ute på kvällssträckan… :7
3 september, 2003 kl. 17:11 #122020christopherDeltagareNågon mer som ska åka upp från Stockholm på Lördagen?
/
fraSSe4 september, 2003 kl. 06:38 #122012SsoDeltagareMin källa har troligen fel, SS1/4 ska köras i sin helhet är senaste budet jag hört. Nåja, bara en dag kvar tills det visar sig 🙂
4 september, 2003 kl. 07:01 #122082NiklasDeltagareModulated köper kartan om 59 minuter…då får vi veta hur sträckorna går och han får bli chef över planeringen. 😉
4 september, 2003 kl. 10:15 #122040modulatedDeltagareÄntligen har jag fått tag på en karta, efter att ha sökt igenom hela
regionen, och dessutom lyckats ordna en gratistvätt av bilen ikväll.
8 WRC-ekipage är anmälda, enbart en enda subaru i hela startfältet,
å den startar som första bil.SS1 och SS4 är 8,97km lång, sen om den är fullång eller inte
törs jag inte säga. Går från strax söder om dalvik till
strax väster om nysveden.Mer får studeras imorgon, för att släppa mig lös med en karta
är rent livsfarligt ;-).// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
4 september, 2003 kl. 13:11 #122041modulatedDeltagareVerkar visst vara två stycken supparus med, dels herr
Wicksells wrc bil och en WRX STI RA med Kjell Hansson
i förarstolen, den bilen skall ha nummer 16.// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
4 september, 2003 kl. 18:09 #122021christopherDeltagareKommer upp på lördagen och undrar vilka sträckor som går. Kan vara bra att veta innan man får tag på karta på plats 😉
Kan någon skriva namnen på ss7-ss16 eller PM? Så kan jag nog med gamla program och kartor lista ut vilka det är.
Tack på förhand
/
fraSSe4 september, 2003 kl. 18:29 #122042modulatedDeltagareNamnet på sträckorna enligt den officella kartan är :
ss1+ss4 : Hemshyttan
ss2+ss5 : Godkärra
ss3+ss6 : Bockhammar
ss7+ss9 : Ekeby
ss8+ss11 : Djupebo
ss10 : Snickarberget
ss12+ss16 : Orsta
ss13 : Nibble
ss14 : Grönhult
ss15 : “Bo’a”Sen vart man bör vara eller stå har jag ingen koll på alls,
det enda jag vet att ss13 är mitt inne i centrala delarna
av köping, eller snarare i ett industriområde. Tips mottages
tacksamt!// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
4 september, 2003 kl. 21:46 #122006BlockenDeltagare>Tips mottages
>tacksamt!***************
Tja!
Har hört rykten om att mitten på SS3 Bockhammar ska vara bra. Någon som vet mer?
/Block
5 september, 2003 kl. 04:55 #122045PODeltagareHej!
Jag och grimlock tittar nog ner till fagersta på eftermiddagen…//PO
5 september, 2003 kl. 12:20 #122022christopherDeltagareDjupebo om den går sammahåll som 2001. Mitt på sträckan ett överfall som dock är varnat men det brukar inte hjälpa 😮
/fraSSe5 september, 2003 kl. 20:43 #122043modulatedDeltagareDjupebo körs i år från högbyn i norr och sedan söderöver.
Då var dag ett av rally avklarat, klart trevligt att stå
ute i skogen å grilla å titta och lukta på rallybilar. Ett
stort tack till äljen med flickvän, PO, GrimL0ck och doktorn
för att ni orkade er ut i skogen. Dock så lyckades vi stå
vid ett ställe där inte en enda avåkning skedde, kanske blir
bättre imorgon, det visar sig vart och när man kommer ut i
skogen. En given sträcka för mig är iaf ss13 inne i köping
på asfalt, så där kommer jag att vara åtminstone, får se om
doktorn har något på gång tidigare :).På hemvägen fick jag sällskap av en annan köpingsimpreza,
tack för ryggen! Sen var det rätt skoj att få köra om
riktiga wallybilar, det gör man inte varje dag.Som avslutning på dagen tänkte jag kolla in servicen, men
det sket sig nästan direkt, så fort jag hade svängt av
vägen och börjat leta efter platsen, så dyker en herre med
blåljus på taket upp och slår på saftblandarna, jag åker
in till kanten å stannar snällt, herr blå passerar i låg
hastiget förbi med blink på taket å försvinner sedan. Då
kände jag att jag nog borde ge mig av så det inte blir nått
tjafs om vingar eller annat elände.// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
5 september, 2003 kl. 21:30 #122023christopherDeltagareDjupebo söderut, det är som 2001. Man kör in frånvägen mitt emot sjön och går mot färdriktningen nån kilometer så finns ett giftigt ställe.
Sträckan går dessutom 2 ggr så det blir perfekt. Asfalten senare kan vara något om dom som tidigare släpper bilarna med 10 sec. mellan rum.
Syns i skogen /fraSSe -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.