› SSC › Allmänt snack › Träffar › SSI Superstage 22-23/9 + 6-7/10
- Detta ämne har 19 svar, 1,697 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 3 månader sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
14 juli, 2007 kl. 10:12 #14466
Blocken
DeltagareHÖSTTRÄFFAR – IMPREZAKLUBBEN HYR BILSPORT SUPERSTAGE !
Svenska Subaru Imprezaklubben inbjuder härmed till Bilsport Superstage i Emmaboda i höst.
Denna information går ut via mail, hemsida och forum.
Som ni vet har SSI hyrt Bilsport Superstage 22-23 september. När detta presenterades i maj
var intresset så stort att antalet platser inte räckte! Vi har därför hyrt ytterligare en
helg – 6-7 oktober. Vi gör allt för att alla som vill ska få en plats. Dessvärre måste vi
begränsa antalet startande till 30 per dag, pga tidsåtgången för varje körning (varje körning
tar fem minuter, vi hinner 12 bilar per timme…)Den gamla anmälningslistan på forumet är inte längre giltig.
Ni kan börja anmäla er MÅNDAGEN 13e augusti kl 12:00 på klubbens forum (bbs.impreza.nu -> Träffar).
Anmälan är bindande. Får du förhinder måste du ändå betala startavgiften.
Startavgiften är 400kr per förare och betalas på plats. Max antal förare per helg är 30 stycken.Håll koll på forumet för mer information!
GLAD SOMMAR
önskar
Styrelsen
gm Anders Block, ordf.17 juli, 2007 kl. 23:15 #147791minid
DeltagareDet med att första anmälnings datumet är en Måndag kl 12.00 tycker jag är fel.. Vad ska jag tex göra som inte har tillgång till dator på jobbet??? Jag kommer ju inte kunna anmäla mig.. Platserna lär ju gå åt som smör…
18 juli, 2007 kl. 07:28 #147780OzO
DeltagareDet med att första anmälnings datumet är en Måndag kl 12.00 tycker jag är fel.. Vad ska jag tex göra som inte har tillgång till dator på jobbet??? Jag kommer ju inte kunna anmäla mig.. Platserna lär ju gå åt som smör…
Ring/sms:a in din anmälan till någon i styrelsen kanske? Så kan dom uppdatera forumet och/eller anmälningslistorna?
/G
_____
::::: | ~ …otrevligast, men framför allt bäst å värst… ~ | :::::4 augusti, 2007 kl. 20:26 #147789Borje
DeltagareBehöver bilen vara besiktigad/försäkrad för den här träffen?
/magnus
4 augusti, 2007 kl. 21:52 #147781Blocken
Deltagare8 augusti, 2007 kl. 20:09 #147794Vio
DeltagareMan behöver inte anmäla sig för att komma och titta va?
9 augusti, 2007 kl. 08:47 #147782Blocken
Deltagare9 augusti, 2007 kl. 11:27 #147795Vio
DeltagareNjaaa… Blir nog inget sånt.. Lyckades tända check engine lampan idag, och fick inte tid på verkstan förrän den 20:e.. Och ALLA har väl hört talas om hur lång tid det KAN ta för dem att fixa eventuella problem.. 🙁
Funderar dock på att baka bullar till de körande om jag kommer.. Har förstått att det är fler än många i klubben som är barnsligt förtjust i diverse godsaker.. 😉
9 augusti, 2007 kl. 13:26 #147783Blocken
DeltagareNjaaa… Blir nog inget sånt.. Lyckades tända check engine lampan idag, och fick inte tid på verkstan förrän den 20:e.. Och ALLA har väl hört talas om hur lång tid det KAN ta för dem att fixa eventuella problem.. 🙁 Funderar dock på att baka bullar till de körande om jag kommer.. Har förstått att det är fler än många i klubben som är barnsligt förtjust i diverse godsaker.. 😉
Japp, bullar är ju alltid gott 😀
…men åk till en annan verkstad som har tid snabbare?
Du ska ju åka SS!! :7/AB
9 augusti, 2007 kl. 13:32 #147796Vio
DeltagareVilken annan verkstad?
Den måste ligga i närheten av Växjö iaf.. Vågar inte köra bilen mycket längre… 🙁
Om jag nu inte har tur, och får bilen fixad, är det någon som kommer ta illa upp om man rullar dit i sambons bil, som inte är en Impreza?
Eller kommer några hundra bullar räcka som muta?;-)
9 augusti, 2007 kl. 14:36 #147779SecretAgentMan
DeltagareVad är det för modell, på äldre bilar (GT) finns det ett par flatstift att sätta ihop vid rattstången (under instrumentbrädan) – då visar ce-lampan felkoden med blinkkoder.
Det finns beskrivet här på forumet hur man gör, och hur man läser av dem.
…är det en nyare kärra (WRX, eller WRX STi) så är du rökt och måste åka till handlaren.
Har något gjorts nyligen med bilen?
Går den som den skall annars – i så fall är en försiktig resa till handlaren inget som kommer resultera i jätteras. 🙂
/J
9 augusti, 2007 kl. 14:45 #147784Blocken
DeltagareVad är det för modell, på äldre bilar (GT) finns det ett par flatstift att sätta ihop vid rattstången (under instrumentbrädan) – då visar ce-lampan felkoden med blinkkoder.Det finns beskrivet här på forumet hur man gör, och hur man läser av dem….är det en nyare kärra (WRX, eller WRX STi) så är du rökt och måste åka till handlaren.Har något gjorts nyligen med bilen?Går den som den skall annars – i så fall är en försiktig resa till handlaren inget som kommer resultera i jätteras. :)/J
9 augusti, 2007 kl. 14:46 #147785Blocken
Deltagare10 augusti, 2007 kl. 08:02 #147797Vio
DeltagareGT -99 är det..
Har läst om det där, men tycker det verkar bättre att lämna det orört tills handlaren får kika på det, så DE får se felkoden med egna ögon och kan åtgärda felet.. 😉
Handlaren sa att dock det inte borde vara någon STÖRRE fara för bilen, i och med att lampan inte tändes igen när jag startade om bilen..Går dock som en påse nötter för tillfället, men sambon är snäll och låter mig köra hans bil när jag behöver..
Vi kommer även ställa på hans vinterbil, så jag kan ta mig till jobbet om besöket hos handlaren skulle bli långvarigt..
13 augusti, 2007 kl. 07:30 #147788simo
DeltagareIdag är det måndag den 13 Aug för de som inte visste 😉
/U
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.