› SSC › Allmänt snack › Träffar › SSI SYD Start of Summer TRÄFF 8/7…
- Detta ämne har 42 svar, 1,821 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 4 månader sedan av
Desen.
-
FörfattareInlägg
-
6 juli, 2006 kl. 21:18 #143243
Andersson
DeltagareSnart e det dags..Blir det lite konbana på träffen Pasi? 😛
Andersson >> Jasså? Han ska vara med i Götakanal 2?Såg Ettan i helgen. :DPhilip >> Konbana blir det.Måste bara skaffa tidtagar ur.Får stega upp banan såå vi kan ha samma nästa gång vi kör.. OM det är på ny plats eller inte såå..Bara en Vecka tills körningen är nu juh 😛
Hej Pasi jag vann 2 statistroller i en tävling med Findus färdigrätter jag hade saab fånen, ja han med jorafräsen med mig vi hade skitkul. Vi är ju ganska pratglada båda 2 så det gjorde ju sitt till så vi är väl kanske med i mer än en scen:) vi får väl se:9.
Tidtagarur har jag ett så det kan ja ta med och engångsgrill nåt mer?7 juli, 2006 kl. 05:27 #143224Pasi_k
DeltagareSnart e det dags..Blir det lite konbana på träffen Pasi? 😛
Andersson >> Jasså? Han ska vara med i Götakanal 2?Såg Ettan i helgen. :DPhilip >> Konbana blir det.Måste bara skaffa tidtagar ur.Får stega upp banan såå vi kan ha samma nästa gång vi kör.. OM det är på ny plats eller inte såå..Bara en Vecka tills körningen är nu juh 😛
Hej Pasi jag vann 2 statistroller i en tävling med Findus färdigrätter jag hade saab fånen, ja han med jorafräsen med mig vi hade skitkul. Vi är ju ganska pratglada båda 2 så det gjorde ju sitt till så vi är väl kanske med i mer än en scen:) vi får väl se:9.Tidtagarur har jag ett så det kan ja ta med och engångsgrill nåt mer?
Ett bra humör räcker bra.. 😀
Kanon tidtagar ur slipper jag köra och leta up ett.. 😛
Jasså ni är med och traggar lite..
Det låter juh bra.. 😛
Ni lär juh bli förevigadeSes imorn
Mvh Pasi
7 juli, 2006 kl. 09:37 #143208Amit
DeltagareTråkigt att jag inte har bilen ihop
Hoppas ni har det roligt!
;( ;( ;(
Amit7 juli, 2006 kl. 09:51 #143225Pasi_k
DeltagareTråkigt att jag inte har bilen ihop Hoppas ni har det roligt!;( ;( ;( Amit
Tycker vi med efter som den kommer bli grymt hårig..
Men det komemr fler träffar..Hoppas Regnet antingen håller sig borta eller har dragit förbi.. 😛
7 juli, 2006 kl. 17:26 #143209Amit
DeltagareLovar att komma så fort den är färdig =)
Amit7 juli, 2006 kl. 18:06 #143226Pasi_k
DeltagareLovar att komma så fort den är färdig =)Amit
Låter bra.. 😛
Såå fram med er slöfockar träff om några timmar nu juh :+ :+ :+
/P som ska dansa , dansa_bort_regnet_dansen ikväll. }( 😀 }(
8 juli, 2006 kl. 05:45 #143247Desen
DeltagareEnligt smhi ska det vara mulet i kväll men inget regn.
Själv låg jag o mekade med bromsarna till 22.30 igår. På vägen hem så tändes varningslampan för bromssystemet så det blir till att försöka hinna meka bromsar igen och ha det färdigt innan 16.00.
/Andreas, Skåne, Kristianstad som gillar att bada i bromsvätska
Blå GT -998 juli, 2006 kl. 10:25 #143233minid
DeltagareKlart du hinner desen.. 😛
Jag hoppas bara det inte ska regna under träffen..Det har regna här hemma hos mig..
8 juli, 2006 kl. 10:57 #143248Desen
DeltagareBromsarna e fixade och biter bra. Fick fila bort lite av jänlkarnas gjutskägg sedan gled de lätt.
Men de ska köras in ”lugnt” i 30 mil enligt stränga order från stacke. Hur ska det gå till? hehe.Skulle bara komma någon skur nu på eftermiddagen sedan uppehåll.
3 timmar 4 minuter kvar ”contdown”
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -998 juli, 2006 kl. 11:02 #143234minid
DeltagareHehe ut o kör 30 mil innan träffen.. 😛
Jag ska köra hemifrån kl. 14.30 beräknad ankomst Kstad 15.30
Sista halvtimmen kan man fixa engångsgrill och lite korvar man kan lägga på grillen.8 juli, 2006 kl. 11:39 #143227Pasi_k
DeltagareHehe ut o kör 30 mil innan träffen.. :PJag ska köra hemifrån kl. 14.30 beräknad ankomst Kstad 15.30Sista halvtimmen kan man fixa engångsgrill och lite korvar man kan lägga på grillen.
Grill har Jag såå vi klarar oss.. 😛
NU ska jag rulla mot stan..
Messa när du är inne i stan.
Jag ska köra och TVÄTTA bilen.:7 :7 :7Ses om några timmar. 😛
Christian lämnade återbud..
Fast han visste inte om han kom ändåå 😛8 juli, 2006 kl. 11:44 #143235minid
DeltagareHehe ok..
Jag kommer med en skitig bil.. orkade inte tvätta igår.. :*
8 juli, 2006 kl. 12:26 #143249Desen
Deltagaredå blir vi minst 2 skitiga GT. För jag pallar inte heller stå o gnugga på min i regnet.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -99 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.