SSC Allmänt snack Träffar SSI SYD – STCS SYD Träff i Kristianstad 1:a Sep.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
  • Författare
    Pasi_k
    Deltagare

Vore trevligt att komma men jag har 10 mil ända dit… Någon från Halmstadstrakten som sak dit?

Tyvärr är region SYD väldigt långt.. 😛
      Har inte sett nå´n därifrån visat nått intresse förutom du då.. 😀

Mvh Pasi.

down_the_drain
      Deltagare

10 mil e väl inget? brukar ha minst 7mil där jag kör ifrån till våra träffar..
        Smakar så kostar det sägs det 🙂

/P ”som skall köra 10 mil för att serva bilen i morrn”

Vore trevligt att komma men jag har 10 mil ända dit… Någon från Halmstadstrakten som sak dit?

rickey
        Deltagare

Jag får höra med min kompanjon i Halmstad och se om han är ledig kanske. 😉

Pasi_k
          Deltagare

Ni Är välkommna..

Killen från STCS har fått OK från bilprovningen att vi kör lite konbana där med. .:D

Pasi_k
            Deltagare

10 mil e väl inget? brukar ha minst 7mil där jag kör ifrån till våra träffar..Smakar så kostar det sägs det :)/P ”som skall köra 10 mil för att serva bilen i morrn”

Vart ska du serva?

down_the_drain
              Deltagare

vart annars än i wiinnssllöövee 🙂

10 mil e väl inget? brukar ha minst 7mil där jag kör ifrån till våra träffar..Smakar så kostar det sägs det :)/P ”som skall köra 10 mil för att serva bilen i morrn”

Vart ska du serva?

Pasi_k
                Deltagare

vart annars än i wiinnssllöövee 🙂

HEhe Självklart. 😀

Andersson
                  Deltagare

10 mil,det är väl inget 27mil räknar jag med innan jag är i K-stad o inte nog med det sen ska man hem oxå och kanske R-Knutctorp på söndag. Så 80mil kanske lörd o sönd innan man är hemma igen. Kaatjiing 🙂

MVH C Andersson / Mr Konjak
                    Full fart, spar tid!
                    Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!

Pasi_k
                    Deltagare

10 mil,det är väl inget 27mil räknar jag med innan jag är i K-stad o inte nog med det sen ska man hem oxå och kanske R-Knutctorp på söndag. Så 80mil kanske lörd o sönd innan man är hemma igen. Kaatjiing :)MVH C Andersson / Mr KonjakFull fart, spar tid!Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!

HEhe.. Subban ska ju rulla. .:D

down_the_drain
                      Deltagare

Ha! jag slår det ! När jag precis köpt min GT för 7 år sen så körde jag 35mil enkel resa för att köpa en hamburgare på McDonalds i göteborg för att sen köra hem igen :)Kul o köra:)

/P

10 mil,det är väl inget 27mil räknar jag med innan jag är i K-stad o inte nog med det sen ska man hem oxå och kanske R-Knutctorp på söndag. Så 80mil kanske lörd o sönd innan man är hemma igen. Kaatjiing :)MVH C Andersson / Mr KonjakFull fart, spar tid!Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!

Pasi_k
                        Deltagare

Ha! jag slår det ! När jag precis köpt min GT för 7 år sen så körde jag 35mil enkel resa för att köpa en hamburgare på McDonalds i göteborg för att sen köra hem igen :)Kul o köra:)/P

Haha.. Det slår nog INGEN…. 😀

Kriter
                          Deltagare

Antar att de va mig som Rickey menade 😉
                            Men vi rullar nog dit också hoppas vi hittar till maxi bara 😀

mikael ravn
                            Deltagare

Jag är given…!

Ser fram emot att träffa er igen mina vänner.

Mvh.Micke

rickey
                              Deltagare

Antar att de va mig som Rickey menade 😉 Men vi rullar nog dit också hoppas vi hittar till maxi bara 😀

GPSen får visa oss vägen!

En vägadress vore fint så vi kan hitta dit till kanske?

Någon som vet ?

Desen
                                Deltagare

Slå in Mäster Bonggatan på GPS´n så hittar du rätt.

Själv åker jag till Wäxjö och kollar på rally, kanske ansluter lite senare om jag kommer hem i vettig tid.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                                  300 st posters av Block 1250kr
                                  1st porrfilm 199kr
                                  2st öl 28kr
                                  Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.