SSC Annonser Säljes – Delar SSi-tröjor – beställning !!!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 32 totalt)
  • Författare
    alrik
    Deltagare

Ahh! Ser att det stog ju redan. Får skylla på tröttheten inatt 😛

/ Mikael

Handoman
      Deltagare

Mailat 😉

jenza
        Deltagare

vafasen, kom igen beställ nu pojkar när mats har ordnat det så bra.
          jag väntar på att få tröjjorna.
          men som sagt 2-3 veckor vare va ?
          blir nog fint de dära på kvällarna när man är ute och går 😀

jenza
          Deltagare

vafasen, kom igen beställ nu pojkar när mats har ordnat det så bra.
            jag väntar på att få tröjjorna.
            men som sagt 2-3 veckor vare va ?
            blir nog fint de dära på kvällarna när man är ute och går 😀

thorlake
            Deltagare

DONE!

/Mr J

thorlake
              Deltagare

DONE!

/Mr J

jraberg
                Deltagare

Jättebra initiativ Mats!
                  Har skickat mejl till dig.

-JR

jraberg
                  Deltagare

Jättebra initiativ Mats!
                    Har skickat mejl till dig.

-JR

Mats
                    Deltagare

Fyllt i och mailat tillbaks. Hoppas du hinner med detta innan semestern nu. Starkt jobbat MatsN.

Mats GBG
                      Svart e snyggast

Kvarnis
                      Deltagare

Mätz har mail..hoppas jag 😀

imprezapinge
                        Deltagare

Tack Mats N!
                          Du har en beställning från mej oxå nu!:9

Baldo
                          Deltagare

har skikat min beställning också nu ser fram imot att bli varm i kläderna 🙂

jenza
                            Deltagare

Mailat och klart !
                              Väntar på ditt svar Mats 😀

hare gott

OzO
                              Deltagare

Det smidigaste skulle vara att klubben hade en liten webbshop där beställningar av allt möjligt kunde göras…med ett antal olika tillverkande företag i bakgrunden. mvh Mats N

Detta är utlagt via Risto till JRM. Vet ej status.

_______________________________________________________________________________
                                ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Manor
                                Deltagare

Hej !

Nu tror jag att allt är klart och spikat för att kunna börja beställa SSi-tröjor :-).

Priset för en svart/grå fleece-tröja/jacka med nedanstående brodyr hamnar på 450:- (inkl. frakt).
                                  http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album363/MH_531.jpg
                                  http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album363/logga_f_rslag_1.jpg
                                  …om man istället väljer att få sitt medlemsnummer och namn broderat istället för den gråa texten Subaru Impreza (i samma font och färg) så hamnar priset på 500:-.

Priset för den Subarublåa fleece-tröjan med nedanstående tryck hamnar på 475:- (inkl. frakt).
                                  http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album372/PICT3933_copy.thumb.jpg
                                  http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album372/PICT3942_copy.thumb.jpg
                                  http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album363/namnlogga_9.jpg
                                  http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album363/Svenska_Subaru_Imprezaklubben_1.jpg

Om fler än en tröja beställes så ges följande rabatt:
                                  – 100:- rabatt för tröja/jacka 2
                                  – 125:- rabatt för tröja/jacka 3
                                  – 150:- rabatt för tröja/jacka 4
                                  Maximalt så kan 4 tröjor/jackor skickas i samma paket (vikt och storleksmässigt).

Det är 2-3 veckors leveranstid på tröjorna pga. semestertider, hoppas att inte det gör något.

Betalning kommer att göras i förskott till företaget som fixar tröjorna (VänerBrodyr heter det). Ni får meddelande om postgironumret i bekräftelsemailet på er beställning.

Maila till mig på adress manor@impreza.nu, så skickar jag över beställningsblanketten och övriga uppgifter som behövs.

mvh Mats N
                                  PS. Jag hoppas att detta blir lyckat. Det finns en massa andra prylar som vi kan fundera på till framtiden (T-shirt, Piké-tröjor, höst/vinter jackor, kepsar etc.), men vi börjar med detta som ett litet försök.
                                  PS2. Fleece-tröjorna ovan finns inte i barnstorlekar. Däremot så kan eventuellt (typ) munktröjor vara en bas för brodyr. Vi avvaktar dock med detta ett tag.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 32 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.