› SSC › Annonser › Säljes – Delar › SSi-tröjor – beställning !!!
- Detta ämne har 31 svar, 1,912 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
OzO.
-
FörfattareInlägg
-
19 december, 2005 kl. 06:20 #176218
Manor
DeltagareYo !
Ni missar väl inte att SSi-tröjorna nu kan beställas. Maila mig på manor@impreza.nu så skickar jag över ett beställningsunderlag.
Jag tycker att priserna blev bra, men tyvärr så blev portokostnaden lite dyr. Detta kompenseras dock om fler än en tröja beställs då frakten kommer att ske i paketform…och det går att få in max 4 tröjor i ett paket (hoppas jag).
Som sagt maila mig på manor@impreza.nu snarast möjligt.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #176219Manor
DeltagareVad ligger portot på? Kan vara intressant att veta. / Mikael
Jag tror att portot för ett paket hamnade på drygt 100:- (eller om det var 125:-). Det är dock inräknat i priset, så det blir inget ytterligare.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #176242alrik
DeltagareVad ligger portot på? Kan vara intressant att veta.
/ Mikael
19 december, 2005 kl. 06:20 #176241jenza
DeltagareOkok = )
bara vänta då 😀19 december, 2005 kl. 06:20 #176240jenza
DeltagareKommer dem tillverka tröjjorna en efter en
alltså jag som beställde i början av veckan t.ex och betalt in
kommer dem göra min tröjja och skicka eller väntar dem på massa beställningar och gör dem då ?19 december, 2005 kl. 06:20 #176220Manor
DeltagareKommer det att gå att beställa längre fram också?
Hej Daniel !
Jag kör på med tröjbeställningarna i ytterligare en vecka, därefter blir det ett litet sommaruppehåll. Tanken är dock att det ska gå att beställa ett tag till efter det.
Helst så skulle jag väl vilja att så många som möjligt beställde nu, så får vi göra en utvärdering om detta är något som vi ska fortsätta med. Personligen så gillar jag broderad text betydligt mer än tryckt…främst för hållbarheten, men också för att det är mer proffsigt. VänerBrodyr håller just på att kolla upp en bra pikétröja också.
Det smidigaste skulle vara att klubben hade en liten webbshop där beställningar av allt möjligt kunde göras…med ett antal olika tillverkande företag i bakgrunden.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #176221Manor
DeltagareKommer det att gå att beställa längre fram också?
Hej Daniel !
Jag kör på med tröjbeställningarna i ytterligare en vecka, därefter blir det ett litet sommaruppehåll. Tanken är dock att det ska gå att beställa ett tag till efter det.
Helst så skulle jag väl vilja att så många som möjligt beställde nu, så får vi göra en utvärdering om detta är något som vi ska fortsätta med. Personligen så gillar jag broderad text betydligt mer än tryckt…främst för hållbarheten, men också för att det är mer proffsigt. VänerBrodyr håller just på att kolla upp en bra pikétröja också.
Det smidigaste skulle vara att klubben hade en liten webbshop där beställningar av allt möjligt kunde göras…med ett antal olika tillverkande företag i bakgrunden.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #176227Manor
DeltagareHej !
Sista chansen innan min semester…
Kopiera nedanstående beställningstext…fyll i…och maila den till mig på manor@impreza.nu.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Namn:
Adress:
Postadress:
Mailadress:Antal svart/grå fleece-tröjor/jackor:
Storlek (XS – XXXL):
Varav med standardbrodyr:
Varav med namn och SSi-medlemsnummer:
Önskat broderat namn:
SSi-medlemsnummer:Antal Subarublåa fleece-tröjor:
Storlek (XS – XXL):
Önskat broderat namn:
SSi-medlemsnummer:Om flera olika storlekar (eller tryck) av ovanstående tröjor önskas så kopiera ovanstående stycke/stycken.
Tröjorna betalas in i förskott till det postgironummer (tillhörande VänerBrodyr) som ni får uppgift om i svarsmailet. Då brodyrerna är mer eller mindre personliga så måste betalningen ske i förskott och inte mot postförskott.
Maila tillbaka detta beställningsformulär snarast möjligt till mig på adressen manor@impreza.nu.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #176222Manor
DeltagareHej !
För att minska mailskickandet något så lägger jag ut de beställningsuppgifter som ska fyllas i och mailas till mig på adressen manor@impreza.nu. Ta alltså och kopiera nedanstående och klistra in det i ett mail (samt fyll i uppgifterna…doh ;)).
OBS!!! Inga beställningar görs i denna tråd, utan endast via mail
Namn:
Adress:
Postadress:
Mailadress:Antal svart/grå fleece-tröjor/jackor:
Storlek (XS – XXXL):
Varav med standardbrodyr:
Varav med namn och SSi-medlemsnummer:
Önskat broderat namn:
SSi-medlemsnummer:Antal Subarublåa fleece-tröjor:
Storlek (XS – XXL):
Önskat broderat namn:
SSi-medlemsnummer:Om flera olika storlekar (eller tryck) av ovanstående tröjor önskas så kopiera ovanstående stycke/stycken.
Tröjorna betalas in i förskott till det postgironummer (tillhörande VänerBrodyr) som ni får uppgift om i svarsmailet. Då brodyrerna är mer eller mindre personliga så måste betalningen ske i förskott och inte mot postförskott.
Maila tillbaka detta beställningsformulär snarast möjligt till mig på adressen manor@impreza.nu.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #176235daniel83
DeltagareYo !Ni missar väl inte att SSi-tröjorna nu kan beställas. Maila mig på manor@impreza.nu så skickar jag över ett beställningsunderlag.Jag tycker att priserna blev bra, men tyvärr så blev portokostnaden lite dyr. Detta kompenseras dock om fler än en tröja beställs då frakten kommer att ske i paketform…och det går att få in max 4 tröjor i ett paket (hoppas jag).Som sagt maila mig på manor@impreza.nu snarast möjligt.mvh Mats N
Kommer det att gå att beställa längre fram också?
19 december, 2005 kl. 06:20 #176234daniel83
DeltagareYo !Ni missar väl inte att SSi-tröjorna nu kan beställas. Maila mig på manor@impreza.nu så skickar jag över ett beställningsunderlag.Jag tycker att priserna blev bra, men tyvärr så blev portokostnaden lite dyr. Detta kompenseras dock om fler än en tröja beställs då frakten kommer att ske i paketform…och det går att få in max 4 tröjor i ett paket (hoppas jag).Som sagt maila mig på manor@impreza.nu snarast möjligt.mvh Mats N
Kommer det att gå att beställa längre fram också?
19 december, 2005 kl. 06:20 #176233Nano
DeltagareTjenare
Hur är de storleksmässigt?? Större/mindre än normalt(?)
MVH
Mårten19 december, 2005 kl. 06:20 #176223Manor
DeltagareKommer dem tillverka tröjjorna en efter enalltså jag som beställde i början av veckan t.ex och betalt in kommer dem göra min tröjja och skicka eller väntar dem på massa beställningar och gör dem då ?
Enligt uppgift så tillverkas de i beställningsordning. VänerBrodyr har beställt ett antal bas-tröjor, men jag vet inte om de har fått hem dem än.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #176224Manor
DeltagareOkok = ) bara vänta då 😀
Japp, 2-3 veckors leveranstid är det sagt.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #176230Kvarnis
DeltagareSka fixa det i mörgön Matz ..har haft lite dåligt med tid bara 🙁
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.