SSC Allmänt snack Träffar SSI VIP visning av nya STI 08 Torsdag 13 Mars Linköping

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    555_STI
    Deltagare

Hej!

Vi har fixat så att vi kan komma med till VIP visning i Linköping den 13:e, kl 18:00 – 20:00 hos Bilborsen i Linköping.

Om vi är många så kan dom också ordna seperat visning just för oss 🙂

Så jag skulle ville veta hur många vill vara med nu på Torsdag så jag kan återkomma till Bilborsen!

Skall var interessant att se nya STi ”in the flesh”!

/Steve

Snowman
      Deltagare

I´ll be there med kokar´n, så att man har en referens på vilken bil som egentligen är bäst! Inget slår ju en gamm´GT eller hur! :7

Massa larv med navi, lyxutrustning som DCCD (*dräggel*) o sånt bjäfs, nä tacka vet jag UR-Imprezan! Säger jag i förebyggande syfte så jag inte börjar bli sugen på en sprajtans STi för det har jag inte råd med 🙁

/Markus – UR-Impreza driver!

SPiKE
        Deltagare

Jag och Yonaz är redan anmälda och klara till Bilbörsen.

Vilken tid skulle vi få egen visning?

/H

bobban
          Deltagare

jag tar tb-bil på torsdag men om vi får en egen visning är ju det bättre.
            det blir en snabb titt på tors är inte hemma förns 17,30

bobban
            Deltagare

jag tar tb-bil på torsdag men om vi får en egen visning är ju det bättre.
              det blir en snabb titt på tors är inte hemma förns 17,30

555_STI
              Deltagare

Egen visning om de finns tillräckligt mycket intresse, om det är vi 5 så är vi med till VIP tiden (18:00 – 20:00)

Jag sa jag skulle återkomma med siffror och förslag för datum/tid OM vi är många

555_STI
                Deltagare

Egen visning om de finns tillräckligt mycket intresse, om det är vi 5 så är vi med till VIP tiden (18:00 – 20:00)

Jag sa jag skulle återkomma med siffror och förslag för datum/tid OM vi är många

Snowman
                  Deltagare

Kom igen nu´rå så vi får en egen visning gott folk! Vore ju coolt o slippa trängas med ”vanligt folk” 🙂

/Markus – Lite sugen på en provkörning av lyxkryssar-kokarn :9

Snowman
                    Deltagare

Kom igen nu´rå så vi får en egen visning gott folk! Vore ju coolt o slippa trängas med ”vanligt folk” 🙂

/Markus – Lite sugen på en provkörning av lyxkryssar-kokarn :9

555_STI
                      Deltagare

Vi verkar var 4st som kommer, så jag tror inte det blir nån egen visning 🙂

Vi ses imorgon!

Kom igen nu´rå så vi får en egen visning gott folk! Vore ju coolt o slippa trängas med ”vanligt folk” :)/Markus – Lite sugen på en provkörning av lyxkryssar-kokarn :9

Snowman
                        Deltagare

Ok ;( Men det blir ju kul o få se den i vilket fall som helst :9

/Markus – djupt inne i palt-koman *gäsp*

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.