- Detta ämne har 5 svar, 729 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 11 månader sedan av LegacyLarsa.
-
FörfattareInlägg
-
1 februari, 2004 kl. 18:36 #13691LegacyLarsaKeymaster
Hrmm, ja sången i tunnelen, jag gasade lika friskt jag åxo, så det blev en blandnig av våra ljud :), tro vad chevan, bakom mig, tyckte om oss? 😀
/Larsa
1 februari, 2004 kl. 19:04 #132547Mr WalleDeltagareJa det vat kul att ta ut subban på isen trots min ringa vana.Att jag hamnade 3ggr i samma vall kanske var mindre kul men det var man ju inte ensam om.roligt med en så bra uppslutning det är så det ska vara.
Helt enkelt en rolig och bra organiserad träff1 februari, 2004 kl. 19:32 #132546WesslanDeltagareDet var en trevlig och lyckad dag. Kände ingen men jag lyckades byta några ord med en del av er iaf. Alltid lika kul att köra på isen, men det skulle inte vara helt fel med ett par däck med spikdubb eller iaf dubb 😉
Detta var första träffen jag var på och det var nästan lika roligt att åka karavan med 16 imprezor som att köra på isen 🙂/Micke
2 februari, 2004 kl. 08:25 #132545STI_SubbaDeltagareFörsta träff …. lyckad träff! 🙂
Första is åkning …. hyfsad is åkning. Eller ni andra kan kommentera på mina första åk på isen. 😛Mycket kul att träffa så många samtidigt och åka tillsammans för lite bus och lite käk. Jo, lite feg och inte tillhör jag eliten som hjälpte till med ban plogningen. Men första gången på isen var ####kul! Det måste har kännt nästan värdelös på isen med friktionsdäck. Jag kände mig värdelös med mina Pirelli dubbad. Skulle har stått i kön för att åka med Jennie. Det såg ut som de med isdubbar åkte på asfalt! Men det blev bättre efter alla rally dubb rev upp isen.
Mycket trevligt att skaka hand och snacka med er alla.
Mvh,
Kyle2 februari, 2004 kl. 12:29 #132543OzODeltagareLåtersom ni hade kul!! Vi behöver bara en tråd va? 😉 http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=3627&mesg_id=3627&page=
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::19 december, 2005 kl. 06:19 #132544ManorDeltagareHej !
Ja uppslutningen vid McDonalds i Åkersberga var det inget fel på. Jag tror att vi var 16 (kan ha räknat fel) Imprezor som slöt upp och i karavan begav oss mot sjön. Sjön var plogad och fin av ett gäng lokala förmågor (utan Subarusar) som hade kämpat hårt med plogningen under gårdagen. De flesta var ute på sjön och tog några till massor av varv (även Toni ;))…dock inte feg-Danne och feg-jag-själv som mest stog och skrönade vid den mysiga lägerelden. Om jag inte helt misstog mig så var det även en “spiksdubbsförsedd” vässad Opel Ascona som körde järnet runt runt…även under perioden när legazyLarsas Impreza skulle bogseras ut ur en snödriva. Den Opeln skulle du ha sett Jerry…gamla minnen du vet :P.
Efter många timmars åkande så var vi 11 bilar som än en gång i karavan begav oss mot en Pizzeria i Näsby Park (tror jag det heter…Ozo:s hemtrakter).
Fyra Imprezor var inne i en eller annan snövall på sjön…men inte några större skador. Värst smäll var väl Ristos…men hans Impreza ser ju ändå ut som en tilltufsad ryamatta efter skadegörelsen…så han såg lika glad ut för det ;).
Ja träffen kommer väl att summeras mer av andra. Själv tycker jag att det var en väldigt lyckad träff…med många glada Impreza-ägare. Extra kul var det att träffa en del av er som man bara “sett” på forumet (Kyle, Wesslan m.fl.).
Minst tre personer har filmat…varav en film innehåller “smäll mot snödriva LIVE”. Dessa filmer vill vi få upp på nätet, så att även dessa så småningom kan “go international” :D.
Tack för dagen grabbar (och Evo-Jenny) / Mats N
PS. LegazyLarsa fick höra SÅNGEN från min bakre ljuddämpare i Åkersbergatunneln 😀 😀 :D. -
FörfattareInlägg
- Ämnet ”SSi:s stockholmssektion i 16 bils karavan…” är stängt för nya svar.