SSC Annonser Säljes – Bilar S:Subaru Impreza STI-97 med rasad turbo BILLIGT

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    produce
    Deltagare

Nybes UA 3v sedan
      10200 10kmila service gjord
      Ac
      C-lås
      Elhissar
      Turbotimer
      Kolfiber detaljer org
      Stereo
      Servo
      Coilovers org finns
      Hks dump org finns
      FJäderbensstag i kolfiber(Orginal)
      Elektronisk laddtryck styrning
      Speedline 17tums fälgar
      3tums rostfritt sport/race avgassystem
      280hk orginal

Nu till det tråkiga rasad turbo

annars är bilen otroligt fin & fräsh på alla sätt & vis

Priset kan diskuteras med rätt strulfri köpare som RINGER frågor tas via mail alt telefon

har bilder att maila

stefan.eriksson1@hotmail.com

tel

0765563686

finns i Haninge

Pris ENDAST 75000:- pga arbetslöshet så kommer inte ha råd att köpa en turbo till den om ingen här har en till vettigt pris?maila omg i så fall

produce
      Deltagare
        produce
        Deltagare

Bilen är i MYCKET fint skick i det närmaste nyskick man kan komma förutom turbon då:(

Ngn som vågar sig på ett bud?

Kan sälja bilen till VÄLDIGT bra pris fram tills ONSDAG sen byts den bort

Ring för ett klipp 0765563686

produce
          Deltagare

Är det verkligen ingen som vill köpa en billig impreza i bra skick?

produce
            Deltagare

SISTA KOMPIS priset 55000:- KOM & köp får den för samma pris med rasad turbo som om det skulle vart rasad motor i den.

Påpekar IGEN att bilen är fräsh & har INGA andra skavanker måste ju vara ngn som törs titta på den eller höra av sig via tel?

Priset gäller så länge det inte finns fler köpare som bjuder över men med detta klena intresse hittils så börjar jag tro att det kanske inte är så många aktiva på detta forum;)

Mats
              Deltagare

Orsaken till det klena intresset är väl att de flesta som hänger på detta forum redan har en Impreza…

Mats
                Type R ’99

neriksson666
                Deltagare

Orsaken till det klena intresset är väl att de flesta som hänger på detta forum redan har en Impreza…MatsType R ’99

word

Vio
                  Deltagare

Som funkar.. 😉

stockis
                    Deltagare

Hmm, du vill ha 55tusen här på forumet men på blocket har du satt ut den för 135tusen?

http://www.blocket.se/vi/16760462.htm?ca=18_s

produce
                      Deltagare

Ja eftersom den är fixad så är det väl en jävligt bra andledning kanske då den är jäkligt fräsh men det hade ni sett sjävla om i vågat ringa men så här i efterhand så e jag grym glad att jag kolla upp vad det skulle kosta i stället för att gissa själv

Den var billig endast pga jag trodde turbo byte skulle kosta skortan men va en som fixade turbo & bytet för 7k

& bilen byttes förövrigt bort idag;)

Så tråd kan låsas raders eller vad som:D

Manor
                        Deltagare

Ja eftersom den är fixad så är det väl en jävligt bra andledning kanske då den är jäkligt fräsh men det hade ni sett sjävla om i vågat ringa men så här i efterhand så e jag grym glad att jag kolla upp vad det skulle kosta i stället för att gissa självDen var billig endast pga jag trodde turbo byte skulle kosta skortan men va en som fixade turbo & bytet för 7k& bilen byttes förövrigt bort idag;)Så tråd kan låsas raders eller vad som:D

…så du trodde att det skulle kosta 80.000:- att byta turbo? Det var inte lite feltänkt…hade du inte kollat detta innan du försökte att sälja den?

Hur som helst så har du blivit av med den, så det är väl bara att önska ett stort grattis :-).

stockis
                          Deltagare

Får väl säga grattis =)

Tyckte bara det såg suspekt ut att du i ena fallet ville ha 55tusen sen 135tusen på blocket.

produce
                            Deltagare

Nej men ska man köpa en trasig bil ska det ju finnas pengar att tjäna om man fixar den själv annars kan man köpa en klar på en gång:S

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.