› SSC › Allmänt snack › Träffar › STACC; Gotland Ring 3/5 2008
- Detta ämne har 34 svar, 2,244 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 7 månader sedan av
arellano.
-
FörfattareInlägg
-
13 februari, 2008 kl. 14:01 #14557
Honkster555
Deltagarehttp://www.stacc.se/img/top_logotype.jpg
Gotland Ring vår 2008 Vart?
På den nordligaste delen av Gotland hittar vi Gotland Ring. En bana som skiljer sig mot allt annat; fantastisk natur och en bana som sträcker sig hela 3.2 km. Under dagen har du tillgång till körning från 09.00-16.00. Under dagen kommer det även att finnas instruktörer från Gotland ring på plats, som hjälper dig att slipa på din tekniken och spårval. Nyheter 2008 på banan är de resterande 1.8 km räcken som fattas för FIA-godkännande kommer att monteras innan vi kommer dit!!http://www.stacc.se/img/Gotlandring001.jpg För vem?
För dig som älskar att köra din bil på bana och tillsammans med likasinnade ha riktigt roligt både före och efter körningen. Du kör en bil som är anpassad för bana, dvs en bil med bra bromsar och chassi. Är du osäker på om din bil inte platsar? Tveka inte att höra av dig till oss, vi ser gärna att så mycket olika typer av människor och bilar hänger med! Inför 2008 så kommer vi INTE att tillåta bilar med slicks.Hur?
Med Stacc så betalar du en summa för ett helt koncept. Vi ordnar allting från färja till boende. Under 2008 så kommer vi höja boendestandarden genom att bo på Strand Hotel i Visby. Strand är ett förstklassigt hotell med personlig service och miljöanpassning. Centralt med havsnära läge innanför muren. Det ingår frukost, tillgång till spaanläggningen och separat parkering utanför hotellet. På banan står vi även för en vällagad lunch som serveras i Gotland rings lokaler. Vi åker med färjan från Nynäshamn eller Oskarshamn.STACC.SE?
Stacc.se är en ideel arrangör utan vinstdrivande syfte. Vi anordnar dessa träffar för att vi tycker det är kul att köra bil och umgås tillsammans med dig! Pengarna ni betalar är ett kostpris, dvs ett pris som gör att det täcker alla utgifterna för bana, färja och beoende. I år har vi lyckats att förhandla med Strand Hotel, för att höja boende standarden. Total kostnaden för vårat evenemang är 3500 kr.
Dvs:*Färja t.o.r fastlandet
*Boende på Strand hotel inkl frukost och tillgång till Spa avdelningen.
*Heldags körning på Gotland Ring
*Lunch på banan
*Instruktörer under hela dagen hjälper dig med spårval och teknik.Information / bokning och övriga frågor?
På http://www.stacc.se/gr20080503.php hittar du all tänkbara info ang våra arrangemang. Här anmäler du dig och du hittar även ett forum för att diskutera allting runt träffarna, se vilka som är anmälda och ta del av den nyaste info ang arrangemanget! Info runt träffarna kommer att ges via denna sida och vårt forum och inte på externa forum!Gillar du trackdays och har glimten i ögat? Då är Staccs träffar någonting för dig!
-Sweden Track And Challenge Club gör det igen, var så säker!
Varmt välkommna önskar vi på Stacc.se!!!
Moderator edit: Tog bort IMG taggar som inte behövs
13 februari, 2008 kl. 15:58 #149676Subarumicke
Deltagarelåter najs 🙂 ska väl anmäla mig då, vore kul om flera Imprezor kom,eftersom massa sura evos lär väl vara där?? 😉
13 februari, 2008 kl. 16:45 #149689dragster
DeltagareLåter trevligt :9 är 1,5 år sen jag var där så det börjar bli dags igen. Bara skriva in i kalendern och hoppas att det inte krockar med något den här gången också.
Arne är på som vanligt eller? 🙂14 februari, 2008 kl. 08:05 #149679arellano
DeltagareHar planerat att åka med 🙂
Arne
STI02(med nytt block)14 februari, 2008 kl. 11:41 #149708Hellion
DeltagareJag kommer!
/Henke
14 februari, 2008 kl. 18:20 #149704Surbarbro
DeltagareYes!:o
Anmäld!
Har ju lärt mig att det är snabba puckar,
så nu får Rikard se till att kärran är klar till dess.Fatta inte hur jag skulle amäla Tom, så jag skrev in honom som cooldriver.:D
Ska maila STACC och kolla.
Impulsiv som vanligt.
Vi ses där!
/ Catrine:7 :7
Alla hjärtans dag!
17 februari, 2008 kl. 07:28 #149691Honkster555
DeltagareHar planerat att åka med 🙂 ArneSTI02(med nytt block)
Arne, du har en given plats! :+
17 februari, 2008 kl. 07:30 #149692Honkster555
DeltagareYes!:o Anmäld!Har ju lärt mig att det är snabba puckar,så nu får Rikard se till att kärran är klar till dess.Fatta inte hur jag skulle amäla Tom, så jag skrev in honom som cooldriver.:D Ska maila STACC och kolla.Impulsiv som vanligt.Vi ses där!/ Catrine:7 :7 Alla hjärtans dag!
Fick du svar ang Tom? Ska ni åka med två bilar så måste du göra två anmälningar!
Ska inte vara ngt problem så länge du anmäler honom som codriver.Kommer att bli jättekul! 😛
17 februari, 2008 kl. 07:49 #149680arellano
Anmäld
Arne
17 februari, 2008 kl. 16:53 #149687FeA
DeltagareMen åker alltså dit på fredagen och bor en natt på hotell, för att sedan åka på ringen på lördagen?
Isåfall, ungefär vilken tid brukar färjorna avgå?
Vart grymt sugen på att åka nu..! 🙂
18 februari, 2008 kl. 08:26 #149693Honkster555
DeltagareMen åker alltså dit på fredagen och bor en natt på hotell, för att sedan åka på ringen på lördagen?Isåfall, ungefär vilken tid brukar färjorna avgå?Vart grymt sugen på att åka nu..! 🙂
Tja!
Schemat brukar se ut som följande:
*Avfärd fredag kväll ca 20.00
*Ankomst och inkvartering 23.30—>late
*Banköra 09.00—->
*After track 🙂 17.00
*Gemensam middig 20.00–>’Hemfärd 08.00 eller 23.00
18 februari, 2008 kl. 08:50 #149677simo
DeltagareGår hemresan bara via Nynäshamn?
/U
18 februari, 2008 kl. 18:18 #149705Surbarbro
AnmäldArne
Heja Arne!
Säkert kort.
Behöver inte vara ensam Subbaägare.
Kom igen, alla andra.Vi hade superkul i höstas.
Ska ta med mig mer kläder.
Det var lite kallt då, blåst.Mvh/ Catrine
:7
Som bara längtar.18 februari, 2008 kl. 21:48 #149694Honkster555
DeltagareGår hemresan bara via Nynäshamn? /U
Hej!
nej, du väljer vid anmälan vart du vill åka, oskarshamn eller nynäs!
Sugen?
18 februari, 2008 kl. 21:49 #149695Honkster555
Deltagare20 bilar + co drivers anmälda redan nu! Kul!
Porsche turbo, gt2, gt3, s2000, evo 3-9, sti, skyline, ultima och en massa mer mums!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.