SSC Allmänt snack Träffar STACC: Next stop @ Gotland Ring!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
  • Författare
    honkster
    Deltagare

http://i22.photobucket.com/albums/b302/honkster/varkickoff.jpg

STACC.SE -Next stop@ GR; 2009-05-02

Nu har vi tappat räkningen, tiden går fort när man har kul! En sak är säker dock; Sweden Track And Challenge Club gör det igen! Under Valborgsmässohelgen gör vi gotland osäkert igen!

Vad är Stacc?
      För dig som älskar att köra din bil på bana och tillsammans med likasinnade ha riktigt roligt både före och efter körningen. Du kör en bil som är anpassad för bana, dvs en bil med bra bromsar och chassi. Är du osäker på om din bil inte platsar? Tveka inte att höra av dig till oss, vi ser gärna att så mycket olika typer av människor och bilar hänger med! Inför 2009 så kommer vi fortfarande INTE att tillåta bilar med slicks. Vi anordnar dessa träffar för att vi tycker det är kul att köra bil och umgås tillsammans med dig! Målet är att kunna utecklas med sin bil på bana och att knyta många nya sköna kontakter med likasinnade.

http://www.stacc.se/img/Gotlandring001.jpg

För vem?
      För dig som älskar att köra din bil på bana och tillsammans med likasinnade ha riktigt roligt både före och efter körningen. Du kör en bil som är anpassad för bana, dvs en bil med bra bromsar och chassi. Är du osäker på om din bil inte platsar? Tveka inte att höra av dig till oss, vi ser gärna att så mycket olika typer av människor och bilar hänger med! Inför 2008 så kommer vi INTE att tillåta bilar med slicks.

Hur?
      Med Stacc så betalar du en summa för ett helt koncept. Vi ordnar allting från färja, boende till bankörning. (Obs du bör ha egen bil med dig…JUnder 2009 så har vi efter frågan från våra medresenärer gått tillbaka tillanrika Strand Hotell i Visby.. Strand är ett förstklassigt hotell med personlig service och miljöanpassning. Centralt med havsnära läge innanför muren. Det ingår frukost, tillgång till spaanläggningen och separat parkering utanför hotellet. Parkeringen är specielltr bevakad för Staccs bilar. På banan står vi även för en vällagad lunch som serveras i Gotland rings lokaler. Vi åker med färjan från Nynäshamn eller Oskarshamn. På lördagskvällen skjuter vi av

Janne248
      Deltagare

Ja! Sugen är man!

LegacyLarsa
        Keymaster

Du är inte ensam om det..

/Larsa

Surbarbro
          Deltagare

Gör som jag!
            Anmäl er!

Jag har varit med förr, det är urkul!

Jättebra ordnat, underbara människor, alla kan bara älska detta.

Kul med olika kärror, osv.

Häng på!

/ Catrine 😛 😛 😀

honkster
            Deltagare

Bra där! Nu tror jag att anmälan börjar blir smockfull. Vilken samling bilar det kommer att bli!!!:o

Janne248
              Deltagare

Anmäld!

daniel83
                Deltagare

Jag har också anmält mig.

Surbarbro
                  Deltagare

Tjusigt!

Då blir det inte bara Arnello, Hellium och jag.(Tom) Som har åkt tidigare.

Trevligt med några fler.
                    Ni kommer inte att ångra er. 😀

Buskul!

Ses.
                    / Catrine :7

Som redan har börjat ladda! 😉

LegacyLarsa
                    Keymaster

Anmäld, men det verkar som jag kom på resevlistan.. 🙁

/Lars

Janne248
                      Deltagare

Anmäld, men det verkar som jag kom på resevlistan.. 🙁 /Lars

Hur vet du det?
                        Jag har inte fått något email tillbaka ännu …

Edit: Aha, står så på deras sida…

Surbarbro
                        Deltagare

Hallå!

Jag fick ett mail att jag var anmäld.
                          Det borde ni också få.

Kul att ni hänger på.

Ses!

/ Catrine :7 😉

Janne248
                          Deltagare

Hade fått ett mail jag med, men det hade fastnat i Gmail’s spam filter…

honkster
                            Deltagare

Anmäld, men det verkar som jag kom på resevlistan.. 🙁 /Lars

Vi ska göra allt för att försöka få med så många som möjligt. Allat handlar om körtid, säkerhet och kvalité på banan, vilket jag tror alla uppskattar. Men ge inte upp larsa! :+

honkster
                              Deltagare

Knappt en och en halv månad kvar, någon mer som har panik?

Jag ser, utan att säga allt för mkt, speciellt framemot att;

– höra ljudet av en superleggera på länga rakan

– se om Smr porschen kan gå under 1.28

– se hur pass långt efter en 997 GT2 man blir

– fundera på om en ariel atom verkligen är så snabb som den ser ut

– hur fort kan en orginal 996 gt2 ta sig runt banan, ingen som vet än

– kommer ”korpen” att bli klar som lovat

– är Ferrari 360 en kaféracer

– se om subarumicke får igång som Performance box, övning ger färdighet

– inse att Porsche gt3 och Evo 9 är en dussinbil på gotland den 3 maj

– se vad den beryktade s.k supersnabba vipern kan ställa till med

– hur det kommer att gå nu när inte Arne är med 🙁

– att äntligen få se Nissan GT-R in action

Någon mer som blev lite små sugen….?

Väl mött önskar ”Staccarna”

LIDS
                                Deltagare

Tjusigt!Då blir det inte bara Arnello, Hellium och jag.(Tom) Som har åkt tidigare.Trevligt med några fler.Ni kommer inte att ångra er. 😀 Buskul!Ses./ Catrine :7 Som redan har börjat ladda! 😉

Men Arne har inte anmält sig:(

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.