SSC Annonser Säljes – Delar Stack Prodirive display/instrument/rallydator mm.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Naeslund
    Deltagare

1 Stack ST818 DS800 Europakonfigurerad (Km/h,bar, celcius etc) serienummer 20742.
      Översiktlig användarmanual samt kablage följer med. Backupbatteri nytt våren 2008.
      Enheten ser inte ut att ha varit installerad i någon bil och är troligtvis oanvänd.
      Har dock testat att spänningsätta den och hoppa runt i menyerna.
      Användes bla. av Prodrive på 90-talet i deras rallybilar.
      Den visar bla:
      Vägmätare, trippätare, ”rally time” (uttag för laptimer på kablaget), ”Stage time”, hatighet, bränslenivå, oljetryck, vattentemp, bränsletryck, laddtryck, insugstemp, batterispänning. Varnar för lågt oljetryck, hög motortemp mm.
      Kan även anslutas direkt till vissa ECU. Går att programmera/konfigurera för olika hjulstorlekar mm.
      Stack kan troligtvis även uppgradera den hårdkodade konfigurationen så att den passar andra applikationer mm.
      Har du frågor om DS800’n, kolla på Stacks hemsida eller ring dem. Jag har tyvärr aldrig använt den i en bil och kan inte så mycket om den.

2 st. Displayer, en stor och en liten. Begagnade men fungerande (Bakgrundsbelysningen fungerar dock inte på den stora). Medföjer ny LCD för den som vill och kan byta, ytterligare två LCD, 5v regulator, div kretskort till displayer mm.
      7 st. Stack ST683 AD omvandlare (1 på bild) som gör att man kan använda resistiva givare till pulsande 0-5v ingångar. Begagnade.
      1 st. Stack ST534 shift/warninglight. Ny.
      1 st. ST624 Stegmotordriven varvräknardisplay. Begagnad. Ej testad/använd av mig. Kommer från en Indy lights-bil från mitten av 90-talet.
      1 st. ST670 hastighetsgivare. Troligtvis aldrig använd.
      2 st. ST764 Tempgivare vatten/olja. Nya.
      2 st. ST744 Tryckgivare olja/bränsle. Nya.
      2 st. accelerometrar ICS. Begagnade.
      Diverse Stack tryckkontakter, ett par ytterligare kabelhärvor. Begagnade.
      Hade tänkt mig 6000kr eller högstbjudande för allt. Säljer i första hand allt i klump.
      Seriösa spekulanter ringer mig på 0708 392 390. Jag är aldrig annars på detta forum så ringa är enda sättet att få tag i mig. Bilder finns att mejla. Grejorna finns i Täby.
      Mvh,
      Andreas

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.