› SSC › Allmänt snack › Träffar › stående helg glidar träff!
- Detta ämne har 40 svar, 3,182 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 8 månader sedan av
adam.b.w.
-
FörfattareInlägg
-
3 juni, 2013 kl. 18:19 #30522
adam.b.w
Deltagarehej eftersom man umgås med med en hel del folk som endast vill åka fort frakt fram. kom jag på att de är ju förtusan er jag ska fråga.
tanken med denna tråd är att lite när som kunna träffa fomk från klubben för att dra ut å köra på någon trevlig slingrande sträcka. där man mer än gärna kan stanna till och kanske ta ett bad om de är fint väder eller varför inte grilla. eller hojåkar klasikern. stanna till vid en kiosk åköpa en liten fika.
jag hoppas att dena tråd kommer fyllas på nu när solen har tittat fram igen.
de är bra att fråga vilken dag å förslag på resmål. och hoppas på napp:-)
hoppas detta upskattas å kommer till användning.
mvh Adam
OBS ursäkta min stavning och gramatik:o
4 juni, 2013 kl. 14:20 #257469Vince
KeymasterSkit i gramatiken ;)! Jag kan inte svenska själv ändå så who cares :D.
Bra idé. Finns fina vägar, sjöar och fikaställen här i krokarna.
Kanske man kan ha det lite flyttande men söndagar skulle passa bäst för min del.
Kanske man skulle kunna ta gbg som centrum och hitta några fina ställen runt om i alla väderstreck?4 juni, 2013 kl. 14:44 #257485adam.b.w
DeltagareSkit i gramatiken ;)! Jag kan inte svenska själv ändå så who cares :D.
Bra idé. Finns fina vägar, sjöar och fikaställen här i krokarna.
Kanske man kan ha det lite flyttande men söndagar skulle passa bäst för min del.
Kanske man skulle kunna ta gbg som centrum och hitta några fina ställen runt om i alla väderstreck?jo absolut det är de som är tanken:-)
4 juni, 2013 kl. 15:17 #257497Igge
DeltagareJag bor ju tyvärr helt fel geografiskt sett, men upplägget gillas!
Mycket roligare att köra lite och ljuga mellan varven än att bara kika på stillastående objekt och ljuga med varann 🙂
[Tapatalk]
4 juni, 2013 kl. 15:40 #257486adam.b.w
Deltagarea tankenr ju att använda bilarna som är byggda för stt köras och avnjutas.:-)
11 juni, 2013 kl. 07:14 #257484adam.b.w
DeltagareJag har varigt ute och kört en del med hoj folk de senaste. Och man börjar lära sig allt fler krokiga skojiga vägar. Så va absolutbinte blyga att komma med förslag. Om ni inte kan på helgen så finns det ju vardagar. Tyvär.ligger jag hemma med feber. Annsrs skulle jag försökt komma ut idag.
Hoopas verkligen folk får.användning av denna trådan. Man behöver inte åka långt eller fort. Bara komma ut i de fina vädret och njuta av sin bil med likasinnade:-)
12 juni, 2013 kl. 06:47 #257472FiddeFuling
KeymasterKalas fin tråd Adam! 🙂
Hittade en underbar väg igår.. En bit ifrån Göteborg dock
Vägen som går emellan Svenjunga och Limmared. Helt underbar! 😀
12 juni, 2013 kl. 07:35 #257483adam.b.w
DeltagareKalas fin tråd Adam! 🙂
Hittade en underbar väg igår.. En bit ifrån Göteborg dock
Vägen som går emellan Svenjunga och Limmared. Helt underbar! 😀
tja varför inte. annars är jag riktigt auge. på att köra runt lygnen där de tydligen ska finnas ettjätte mysigt fik. 🙂
12 juni, 2013 kl. 08:37 #257482adam.b.w
Deltagaretänkte höra vad folk har inbokat nu på söndag? vilka.ör intreserade av att dra ut å rasta bilarna om det är trevligt väder ute? kör ni hoj så kan ni ju ta den i stället. men de är ju roligare om fler ön bara jag vill köra subaru:-) tänkte att vi kan köra runt lygnen å ta en fika å kanske fota lite. Ja tar ialla fall med min gopro:-P behöver matreal så man kan göra en nice film i slutet av sommaren:-)
Jag har tyvär.alldrig kört där själv. Men många hojåkande kamrater har gjirt de och thcker om sträckan. Vad sejer.ni låter söndag som en ide?
Tid kan vi ta utöver nör folk har tid. Ta gärna med respektive eller hela familjen så kan man kanske ta å grilla lite någon stanns:-)
12 juni, 2013 kl. 11:15 #257465Steewe
Deltagaretänkte höra vad folk har inbokat nu på söndag?
Fan, det är ju Gatebil i helgen så söndag = bakis i ett tält på Mantorp. 😉
12 juni, 2013 kl. 11:38 #257481adam.b.w
DeltagareFan, det är ju Gatebil i helgen så söndag = bakis i ett tält på Mantorp. 😉
ingen fara de finns fler helger. jag ska på paintball med jobbet på fredag. å lördag blir de bowling med slagsmålsklubben;) de blir ju garanterat många fler gånger i sommar så oroa dig inte;) försök gärna fixa lite video klipp från rudskogen ;)har en del planer på G
12 juni, 2013 kl. 12:20 #257471FiddeFuling
KeymasterBlir det ut o glida lite till helgen så är jag nog på.
12 juni, 2013 kl. 13:07 #257463Olaaa
DeltagareKan joina på en tur i helgen om det blir något!
12 juni, 2013 kl. 14:08 #257480adam.b.w
Deltagaregööt 🙂 vilken tid passar herrarna då?
d—0.o—b12 juni, 2013 kl. 19:05 #257464Olaaa
DeltagareNärsom, på söndag 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.